Cain
Het hele structure van de PS3 is ervoor gemaakt om voor dat soort games of films met zeer hoge resolutie te kunnen afspelen, maar bij game's is dat een ander verhaal omdat ontwikkelaars heel hard moeten werken om dat resultaat te kunnen krijgen wat reeds is gelukt met LAIR en dat spel is bijna al een jaar oud.
Dus jij beweerd.
" Alleen 1080p stabiel op 30 fps is een ander verhaal. Dat kunnen beide consoles niet"
Is dat zo....... Lair FULL 1080p, 7.1 surround met 30 fps loopt het spel perfect zonder enig hapering. Eerst liep het spel op 60 fps, en dat ging hier en daar wat moeilijk omdat ze geen TIJD hadden om door te werken hebben ze gekozen op 30 fps.
Dus de PS3 hardware kan met GEMAK tussen 30 fps en 60 fps aan met zeer hoge resolutie, tis alleen heel moelijk te programmeren voor de ontwikkelaars.
En de 360 kan Real 1080p simpel weg NIET aan, omdat de Xenos GPU geen 1080p support kan geven en feitelijk de HD-DVD addon ook geen 1080p support kan geven dus de hardware van de 360 geeft het al aan, anders had de addon ook Real 1080p support kunnen hebben.
En dat heeft ook niets met tussen 30 fps en 60 fps te maken, omdat we spreken over het software en dat is een kwestie van tijd dat de ontwikkelaars het voorelkaar hebben

voorbeeld Lair
En volgens geruchten heeft MGS4 ook 30 fps in 1080p FULL HD.............maar dat zijn geruchten
Je weet toch dat Microsoft bekend voor haar leugens en bedrog is?
Joni, drie is wel weinig
Sinds Microsoft de 360 upscale techniek heeft toegepast, zijn reeds alle spellen 1080p native kijk maar eens naar de kaften.
Groeten van Willem
Gewijzigd door killer1000 op 13-04-2008 om 14:36