Nieuws: Balance Board krijgt LCD scherm?
Door Rene Groen op 31-01-2008 om 15:25
|
Bron: Nintendo WiFi Utopia
|
Binnenkort stromen de sportscholen leeg en staan we allemaal massaal achter de TV om Wii Fit te spelen.
In Japan is de game al uit en bij deze game krijg je een Wii Balance Board geleverd. Het board registreert bewegingen, maar wellicht dat het board in Europa en Amerika nog een toevoeging krijgt van een LCD scherm. Het scherm moet dienst doen om je gewicht te registreren. Een bevestiging van Nintendo is er nog niet, Europese retailer World of Games zou een e-mail hebben gestuurd naar mensen die een pre-order hebben uitstaan met bovenstaand bericht.
|
|
|
|
15:29 Microsoft: 'Halo Wars niet naar PC'
13:47 Nieuwe beelden voor Altairs Chronicles
|
Reacties (18) |
|
Pagina:
1
|
|
prangstar
op 31-01-2008 om 15:32
[Niv: 99 / Exp: 4926]
|
nou en laat ze wii fit lekker daar in japan houden.
|
|
Onna76
op 31-01-2008 om 15:47
[Niv: 372 / Exp: 18579]
|
Prangstar als je alleen maar te zeiken hebt in WII berichten, blijf dan lekker weg uit de WII berichten
Wat het bericht betreft, goed dat ik dus op de US versie heb gewacht
|
|
Gast (82.92.237.xxx)
op 31-01-2008 om 15:57
|
ben het met hem eens. Die non-onzin tast onze game industrie aan.
|
|
Onna76
op 31-01-2008 om 16:04
[Niv: 372 / Exp: 18579]
|
Of je bent uberhaupt te lui om 1 been op te tillen door dat luie game lichaam van je, dat kan ook natuurlijk
|
|
Gast (82.74.246.xxx)
op 31-01-2008 om 16:16
|
hoezo moet dat in japan blijven? als je, zoals ik, wii fit maar niks vind, koop het dan gewoon niet
|
|
Gast (87.213.32.xxx)
op 31-01-2008 om 16:24
|
wat is mis met echt sporten? *D
|
|
Gast (81.244.10.xxx)
op 31-01-2008 om 16:29
|
laat maar komen! Die koopt mijn zus zeker.
|
|
Zanar
op 31-01-2008 om 17:55
[Niv: 21 / Exp: 1051]
|
Ik sta er niet echt om te springen, maar het lijkt me wel grappig. Maar ik ga er niet door van de sportschool af.
|
|
Uchiha_Shadow
op 31-01-2008 om 18:03
[Niv: 344 / Exp: 17178]
|
"Die non-onzin tast onze game industrie aan."
Dat is grappig, ik dacht dat ongeinspireerde sequel #3942 en onorginele shooter #649 onze game industrie aantasten, niet van die originele games met innovatieve accesoires die het games publiek uitbreiden en zorgen voor een goede reputatie van video games in de wereld.
Gewijzigd door Uchiha_Shadow op 31-01-2008 om 18:10
|
|
Gast (85.146.114.xxx)
op 31-01-2008 om 18:43
|
@zanar door fifa stop je toch ook niet met voetballen.
Mensen die dit kopen om echt af te vallen kunnen toch beter naar tellsell.
|
|
Gast (82.92.237.xxx)
op 31-01-2008 om 19:07
|
''Dat is grappig, ik dacht dat ongeinspireerde sequel #3942 en onorginele shooter #649 onze game industrie aantasten, niet van die originele games met innovatieve accesoires die het games publiek uitbreiden en zorgen voor een goede reputatie van video games in de wereld.''
uitbreiden is goed, maar niet zoals het nu gaat voor de echte gamers. Het spelaanbod gaat zich namelijk langzaam maar zeker richten op een ander publiek.
En tuurlijk tasten die sequel nummer zoveel de industrie ook deels aan, maar liever een sequels dan deze troep (mijn mening)!
|
|
Gast (217.122.113.xxx)
op 31-01-2008 om 19:22
|
Wii fit lijkt me best cool. Maar dan wel als assesoire voor een 3d-shooter of snowboard game, maar niet voor die gezondheids spelletjes. Dat is niet echt geschikt voor mij :p
|
|
Uchiha_Shadow
op 31-01-2008 om 19:26
[Niv: 344 / Exp: 17178]
|
(@ Gast (82.92.237.xxx) )
Ik neem aan dat je dat vooral richting Nintendo bedoelt, dus zal ik het maar zo vragen:
Heb je het idee dat er nu minder Zelda's/Mario's/Metroids uit komen dan voor het Wii/non-gamer tijdperk? Ik namelijk niet, volgens mij zijn al die "non-games" gewoon extra (en goedkoop te maken).
En laten we het even vanuit het standpunt van de "echte hardcore gamer", zoals hij hier vaak bekend staat, bekijken: Die willen foto-realistische graphics. Heel leuk allemaal, maar dat heeft 4 ernstige gevolgen die ik (helemaal bij elkaar op geteld) een stuk erger vinden dat al dat "kwaad" wat non-games doen:
- Er komen minder games uit. Productie-kosten zijn veel hoger van foto-realistische games en het duurt ook langer om ze te maken, dus zullen er gewoonweg minder geproduceerd worden
- Er worden minder risico's genomen. Aparte ideeen en projecten zullen vaker (nog vaker dan nu) aan de kant worden geschoven omdat sequel #53 nou eenmaal beter verkoopt. Geloof je niet? Fifa 2008 was de best verkopende game van 2007 in veel regios.
- Als de productie kosten omhoog gaan worden de games duurder, kijk maar naar de 360 en PS3, terwijl de Wii games juist goedkoper worden.
- De games worden korter aangezien grotere games veel meer geld kosten om te produceren maar niet veel beter verkopen.
Sorry voor de lange post, het leek me wel gewoon een interessante waarneming en de andere kant van het verhaal, die je niet zo vaak hoort.
Gewijzigd door Uchiha_Shadow op 31-01-2008 om 19:28
|
|
Gast (82.92.237.xxx)
op 31-01-2008 om 20:08
|
''Ik neem aan dat je dat vooral richting Nintendo bedoelt, dus zal ik het maar zo vragen:
Heb je het idee dat er nu minder Zelda's/Mario's/Metroids uit komen dan voor het Wii/non-gamer tijdperk? Ik namelijk niet, volgens mij zijn al die "non-games" gewoon extra (en goedkoop te maken).''
Ja, waar is star fox, waar is wave race, waar is donkey kong, waar is pokemon. daar komt bij dat de meeste spellen tegenvallen (persoonlijk) en dat de spellen gewoon te makkelijk zijn (vooral de eindbazen, op metroid na.
''Er komen minder games uit. Productie-kosten zijn veel hoger van foto-realistische games en het duurt ook langer om ze te maken, dus zullen er gewoonweg minder geproduceerd worden''
Onzin, tuurlijk zullen er minder gemaakt worden, maar de prikkel om echt goede games te maken en met kop en schouders boven de rest uit te steken is er weer. Slechte spellen zullen er minder veel zijn, want men gaat voor het betere.
''Er worden minder risico's genomen. Aparte ideeen en projecten zullen vaker (nog vaker dan nu) aan de kant worden geschoven omdat sequel #53 nou eenmaal beter verkoopt. Geloof je niet? Fifa 2008 was de best verkopende game van 2007 in veel regios.''
Dat probleem is er nu ook nog. civilazion wii is ook uithesteld (ik vind het jammer dat sommige genres gewoon uitsterven omdat die nongames alleen maar goed verkopen, of het aantal zal fors afnemen), en FIFa is gewoon weer een leuk spel. bedrijven zullen heus wel origineel zijn, om zich te onderscheiden en een kans te maken en op te vallen.
''Als de productie kosten omhoog gaan worden de games duurder, kijk maar naar de 360 en PS3, terwijl de Wii games juist goedkoper worden.''
Heb je gelijk in, maar de games zijn wel een stuk beter, en het aanbod is gevarieerder.
De games worden korter aangezien grotere games veel meer geld kosten om te produceren maar niet veel beter verkopen.''
waar, maar nongames zijn eigenlijk alleen maar hetzelfde. Waar bijv. GTA en GT, mario, halo, enz. zichzelf steeds vernieuwen en verbeteren (qua grfx, nieuwe gameplay, nieuwe ideeen) is de zoveelste brain training gewoon hetzelfde als het origineel. Geen vernieuwing, geen nieuwe ideeen die het spel dragen, maar gewoon weer nieuwe sommen, die niet beter hoeven te zijn dan het vorige deel.
''Sorry voor de lange post, het leek me wel gewoon een interessante waarneming en de andere kant van het verhaal, die je niet zo vaak hoort.''
geen probleem, natuurlijk respecteer ik je mening, maar dit is hoe ik erover denk.
zowat mijn alnste bericht ooit (met andere sites meegerekend) :P
|
|
Uchiha_Shadow
op 31-01-2008 om 21:25
[Niv: 344 / Exp: 17178]
|
"Ja, waar is star fox, waar is wave race, waar is donkey kong, waar is pokemon. daar komt bij dat de meeste spellen tegenvallen (persoonlijk) en dat de spellen gewoon te makkelijk zijn (vooral de eindbazen, op metroid na."
Kom op zeg, de Wii is iets meer dan een jaar uit. Dat er 1 of 2 Star Fox games komen kan ik je nu al garanderen. Zelfde voor Pokemon. De gamecube had geen echte Donkey Kong game (Jungle Beat telt niet echt) en toen focuste Ninty zich ook nog niet op het uitbreiden van de markt en non-games. Dat de spellen makkelijker zijn geworden heeft ook niet met deze markt te maken; was ook op de gamecube al zo (en in mindere mate op de N64), mensen willen gewoon makkelijkere games. Daarnaast zijn er ook hardcore juweeltjes zoals F-Zero GX.
"Onzin, tuurlijk zullen er minder gemaakt worden, maar de prikkel om echt goede games te maken en met kop en schouders boven de rest uit te steken is er weer. Slechte spellen zullen er minder veel zijn, want men gaat voor het betere."
Licentie titels verkopen altijd fucking veel, of ze nu goed zijn of niet. Je kunt gerust stellen dat de helft van de consumenten niet goed geinformeerd is over de kwaliteit van de spellen, dus slechte games zullen altijd goed verkopen, als ze maar goede marketing mee krijgen. En waarom levert die prikkel geen betere games op dan? 70-80% van de games die op het moment wordt gereleased is gewoonweg matig tot slecht. Oftewel: de ratio goede/slechte games zal niet veranderen door de technologische vooruitgang, maar het aantal games wel, en dus het aantal kwalitatieve goede games ook.
"Dat probleem is er nu ook nog."
Klopt, maar Nintendo probeert door revolutionaire hardware ook revolutionaire, of in ieder geval innovatieve, games te maken. En hopelijk volgen andere bedrijven hun. In ieder geval is het een stuk goedkoper om games voor de Wii te maken en dus kun je makkelijk een origineel concept uit proberen, zonder al te veel geld te riskeren.
"Heb je gelijk in, maar de games zijn wel een stuk beter, en het aanbod is gevarieerder."
En dat is een mening  Ik hou niet van shooters, dus voor mij is er bar weinig te halen op de 360 en PS3 - dat vind ik dus niet gevarieerd genoeg. Ik ben zeer blij met het aanbod aan alle soorten games op de Wii, behalve shooters en racers - en daar hou ik niet van. Maar goed, dat is mijn mening
"waar, maar nongames zijn eigenlijk alleen maar hetzelfde"
daar groep je behoorlijk wat games samen... Ik snap dat Brain Training hetzelfde is als deel 2, en alle klonen die van 3rd party bedrijven komen, maar ben ik juist *tegen*. Dat zijn die on geinspireerde sequels. Ik wil niet zeggen dat non-games het heil zijn van de game industrie, maar ze zorgen in ieder geval nu voor iets nieuws (naast Brain Training bijvoorbeeld Nintendogs, Wii Fit en Wii Sports). Nintendo geeft dus het goede voorbeeld, andere bedrijven volgen het helaas nog niet.
Maar wat is het heil van de game industrie dan wel? Tja, ik ga toch echt voor innovatie en originele games (niet per se nongames). In principe kunnen die originele games ook op de PS3 en Xbox360 maar juist door die hoge kosten vind ik dat Sony en MS zichzelf in de kont bijten.
|
|
Paul_jambers
op 01-02-2008 om 02:51
[Niv: 68 / Exp: 3394]
|
ik ben het redelijk met je eens Uchiha maar dat hardcore gamers alleen maar games met mooie graphics willen is niet voor iedereen weggelegd ik hou wel van de evolutie van graphics maar dat mag van mij ook stoppen als echte in-game beelden ongeveer de kwaliteit halen van Advent Children ik zelf hou meer van gameplay en een game moet moeilijk zijn gewoon frustrerend moeilijk
|
|
Uchiha_Shadow
op 01-02-2008 om 09:55
[Niv: 344 / Exp: 17178]
|
Dat was niet richting alle hardcore gamers bedoelt, hoor  Ik noemde het zo als steek richting al die gasten (en bepaalde gamed members) die zeggen dat een hardcore gamer voor de 360 of PS3 moet gaan omdat de graphics van de Wii "playstation 1 kwaliteit zijn".
"de "echte hardcore gamer", zoals hij hier vaak bekend staat,"
vandaar dat laatste gedeelte dus  Ik zie mezelf ook als hardcore gamer en ik ben nu gewoon lekker Super Mario Bros 3 aan het spelen. Niet echt foto-realistische graphics, wel lekker pittig en nog een echt *goede* game.
|
|
Gast (62.235.168.xxx)
op 05-10-2011 om 14:46
|
super ???? :D
|
|
Pagina:
1
|
|
|
|