Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2025 
(7) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Nieuws:

Nieuwe informatie van Red Steel


Door Rene Groen op 30-06-2006 om 00:04
Bron: Pro-Gamers

De Nintendo Wii heeft ontwikkelaars de mogelijkheid om te innoveren in bestaande of nieuwe games. Ubisoft kiest voor een shooter (inclusief zwaardvechten) in de vorm van Red Steel.

Damien Moret, de man die verantwoordelijk is voor de marketing bij Ubisoft, heeft wat nieuwe informatie van het spel die hij graag deelt met de wereld.

Red Steel zal ongeveer dertien uur gameplay bevatten, afhankelijk van het niveau van de speler. Terwijl er tussenfilmpjes getoond worden laden ook de textures van levels in waardoor de laadtijden erg kort zullen zijn.

De bewegingen zijn niet gescript maar geheel vrij, waarbij de tijden tussen de beweging van de speler en de actie op het scherm erg klein zullen zijn. Er wordt ook veel aandacht besteed aan de camera, die goed mee zal bewegen als een speler buiten het richtveld draait.

Als laatste haalde hij nog aan dat het spel Dolby Pro Logic II ondersteunt.





00:05  Ape Escape 3
00:04  Amerikaanse packshot toont de piñata's
 Reacties (32)
 Pagina: 1 | 2
Gast (62.45.218.xxx) op 30-06-2006 om 00:09
13 uur is aan de korte kant imo.. een gemiddeld spel heeft zeker 20 nodig

sandstorm op 30-06-2006 om 00:11 [Niv: 57 / Exp: 2851]
dat was ik dus

Rene Groen (Eindredacteur) op 30-06-2006 om 00:12 [Niv: 751 / Exp: 37556]
Liever 13 geweldige uren dan 20 uur hetzelfde. Laten we hopen dat Red Steel onder het eerste valt.

Uchiha_Shadow op 30-06-2006 om 00:13 [Niv: 344 / Exp: 17178]
"De bewegingen zijn niet gescript maar geheel vrij"

Dat is goed nieuws. Jammer van de 13 uur (een beetje raar om daar ook mee aan te komen, niet erg goede marketing) maar ik wacht de reviews wel af want ik heb liever een hele vette 13 urige game dan een matige 50+ uren game. Desnoods 5 keer uitspelen

aldger op 30-06-2006 om 00:33 [Niv: 17 / Exp: 872]
He en hoe zit et nou met de multyplayer zit die er nou in ofnie want dat lijkt me egt vet een beetje met zijn 2en met zo'n stick zwaaien.

Nols op 30-06-2006 om 00:35 [Niv: 32 / Exp: 1615]
Dit spel lijkt me zo saai. Bijna beangstigend.

Paul_jambers op 30-06-2006 om 01:28 [Niv: 68 / Exp: 3394]
13 uur is erg kort voor iets waar je ongeveer 50 euro aan zal besteden eigenlijk best zonde van het geld

Limmepie op 30-06-2006 om 01:49 [Niv: 21 / Exp: 1043]
Ik red makkelijk 20 uur, want ik neem overal de tijd voor. Genieten van de omgeving, lezen of aanhoren van de praatjes en niet skippen en shit.

Limmepie op 30-06-2006 om 01:50 [Niv: 21 / Exp: 1043]
Dat denk ik dan hoor. Tzou ook anders kunnen.

project H.A.M.M.E.R op 30-06-2006 om 07:48 [Niv: 16 / Exp: 790]
tja..., 13 uur is op zich wel ok als de gameplay goed is..., k bedoel k zit niet te w8en op eenzelfde ervaring als fabel waarbij je 5 uur naar gescripte vrijheid keek...

Gast (62.195.31.xxx) op 30-06-2006 om 08:38
13 uur gameplay noem ik geen marketing. Terwijl Twilight Princes voor hetzelfde geld 100+ uur gameplay te bieden heeft. En dat is echt een topper. :D

Gideon op 30-06-2006 om 08:59 [Niv: 163 / Exp: 8165]
Tja, maar die 100 uur neem ik ook met een korreltje zout Perfecte lengte voor 'dit soort' games is bijv. zoals Resident Evil 4 en Metroid Prime in elkaar steken (al ging die laatste tegen het einde tijdrekken door naar artifacts te laten zoeken). Tussen de 20 en 30 uur bij RE4 en rond de 15 bij MP.

Gast (212.204.162.xxx) op 30-06-2006 om 09:18
}>

Gast (85.144.164.xxx) op 30-06-2006 om 09:22
De developer is teenminste eerlijk! Meestal liegen ze er op los....

Gast (62.251.92.xxx) op 30-06-2006 om 10:46
Idd, dat is ook wel weer zo, is er eigenlijk wel een multiplayer/online?

cas_09 op 30-06-2006 om 10:47 [Niv: 4 / Exp: 196]
k ken games die NOG korter zijn hoor(Gun, King Kong, you name it)

lloyd op 30-06-2006 om 13:04 [Niv: 68 / Exp: 3397]
13 uur vind ik toch echt een beetje te weinig, maar als de game voor de rest heel erg goed is,,, tja, dan moeten we er maar genoegen mee nemen

ApoC op 30-06-2006 om 13:17 [Niv: 101 / Exp: 5061]
en mss met de wii-mote is 13 uur wel erg lang.

MasterStyle op 30-06-2006 om 13:35 [Niv: 44 / Exp: 2184]
Ik ken games die 4 uur gameplay hebben >.< En daar betaal je dan ook 45-60 euro voor...

Tecnomic NL op 30-06-2006 om 13:46 [Niv: 164 / Exp: 8218]
Boring....

Gast (81.207.38.xxx) op 30-06-2006 om 13:52
perfect dark zero,kameo,pariah,cod2 dit zijn een paar games die je binnen 10/12 uur kan uitspelen.

Gast (10.13.103.xxx) op 30-06-2006 om 14:01
mij lijkt t ook niet veel het is ook nog eens aangepast op nindie niveau geen bloed niet ecpleciet geweld en mij lijkt t niet echt lekker te werken met je controller lopen zwaaien in FPV met een zwaard je heb gewoon zo geen focking overzicht, mat een gun gaat t nog......Mij lijkt dit niet echt een topper te worden... Als dit niet echt aanslaat met die controller ......... :X

Gast (81.207.38.xxx) op 30-06-2006 om 14:37
Hoe weet jij dat nou.Als ze met die katana wat opschroeven kwa vrijheid dan wordt dit een dikke gold award. :9

sandstorm op 30-06-2006 om 14:59 [Niv: 57 / Exp: 2851]
jullie hebben wel gelijk met liever 13 goeie uren dan 50 slechte... maar met games als zelda die er naast worden gereleased met 100 uur (als ik et goed heb hoor) uur aan hoogstwaarschijnlijk geniale gameplay.. is dit wel aan de korte kant

Ugamer op 30-06-2006 om 15:55 [Niv: 14 / Exp: 707]
Jah zo heb ik ook, ik ga niet (zoals de meeste gamers) snel door de levels heen, vlug verslaan: volgend level!, Net zoals limmepie, bekijk rustig de omgeving (als er geen vijanden staan te springen om je te vermoorden), en skip ook niet, of het moet een reuze-saai filmpje zien die ik al 6x ofzo heb gezien. En er zijn inderdaad games die je in 20 minuten hebt uitgespeeld (denk: Totaly Spies Advance ) en daar hebben we toch ook 55 euro aan besteed, en van mij mag het beeld wel wat beter. _o__o_ NINTENDO! _o__o_

Gewijzigd door Ugamer op 30-06-2006 om 15:56

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Red Steel
Type:
Game
Releasedatum:
08-12-2006
Ontwikkelaar:
Ubisoft
Uitgever:
Ubisoft
Media:








Meer media