Nieuws: Meer informatie over Final Fantasy XIII
Door Rene Groen op 01-06-2006 om 00:01
|
Bron: Gamefront
|
Het Japanse blad Gemaga, voorheen Dorimaga geheten, heeft in haar nieuwste uitgave meer informatie over de RPG Final Fantasy XIII van Square Enix.
Op dit moment is het scenario voor zo'n tachtig procent compleet, wagens zullen later toegevoegd worden. De ontwikkelaar denkt nog na om de zes-assen technologie te gaan gebruiken, als ze dit doen kan dit bijvoorbeeld in de wagens worden gedaan.
De gele badge die we een vrouw in de trailer op haar linker schouder zagen dragen geeft een rank en sociale status aan.
De gebruikelijke onderzoeken in de stad zullen ook weer aanwezig zijn, inclusief de typische RPG conversaties met non playable characters.
De vrouw die we op eerdere plaatjes zagen zal waarschijnlijk niet het hoofdkarakter zijn. De ontwikkelaar wil echter wel een sterke, onafhankelijke vrouw in een leidende rol binnen het spel.
|
|
|
|
00:01 Gele happer ook op Xbox Live Arcade gevaarlijk
00:01 Warhawk gameplay video
|
Reacties (19) |
|
Pagina:
1
|
|
Berserk
op 01-06-2006 om 01:37
[Niv: 148 / Exp: 7420]
|
Mooie PS3 graphics die ik al gezien heb
|
|
Gast (.xxx)
op 01-06-2006 om 07:46
|
inderdaad, maar het blijft ontzettend mooi!
|
|
MH3M3D
op 01-06-2006 om 10:17
[Niv: 8 / Exp: 390]
|
Jaoanners zijn gewoon slimmer dan de meeste westerse ontwikkelaards. Zij maken altijd als eerste de mooiste graphics. Kijk maar naar dit spel en MGS4. Toen de PS2 uitkwam waren FFX en MGS2 de mooiste spellen op de PS2.
|
|
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 01-06-2006 om 10:30
[Niv: 1183 / Exp: 59165]
|
Oke, Square-Enix heeft net de game verknalt. Die vrouw moet zo hard het hoofdpersonage zijn, kijk naar de serie Avenger, zie je direct waarom.
|
|
Berserk
op 01-06-2006 om 12:05
[Niv: 148 / Exp: 7420]
|
Idd MH3M3D en kijk naar Silent Hill 2, toen ik dat zag voor de PS2 in 2002 was ik echt verkocht.
|
|
falkonorder
op 01-06-2006 om 12:06
[Niv: 13 / Exp: 667]
|
@ MH3M3D: dus zij zijn slimmer omdat ze mooire graphics hebben in hun games?  ... Ik vind gameplay nog steeds hete belangrijkste.
|
|
Gast (62.51.137.xxx)
op 01-06-2006 om 12:18
|
Gameplay van FF zit goed in elkaar hoor
Dit is de klapper voor de psIII, de fanbase is enorm voor FF in Japan en in the states.
|
|
MH3M3D
op 01-06-2006 om 12:23
[Niv: 8 / Exp: 390]
|
@ falkonorder
Je hebt gelijk, gameplay IS belangrijker. En daar zijn de japanners NOG beter in dan graphics! Kijk naar MGS bijvoorbeeld, ik heb nooit een betere game besturing gezien. Westerse developers zijn alleen goed in shooters. Verder domineren de japanners vrijwel alles: RPG: FF, Actie: MGS, Racen: Gran Turismo.
|
|
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 01-06-2006 om 13:41
[Niv: 1183 / Exp: 59165]
|
@falkonorder, nee, zij zijn slimmer omdat ze beter omkunnen met de hardware. Elke Westerse developer zat te klagen over de Emotion Engine terwijl Konami met MGS2 kwam, Sony met GT3 en Square met FFX.
|
|
Lennie1973
op 01-06-2006 om 15:25
[Niv: 31 / Exp: 1566]
|
zal nog wel jaren duren voordat deze game uitkomt dus ik maak me er nog niet druk om. Ik wacht nou op de delen FFIV, V, VI en XII
|
|
Gast (83.118.232.xxx)
op 01-06-2006 om 16:04
|
ik ben het met falkonorder eens!! killzone liberation zag er eerst ook niet uit omdat ze zich bezig hebben gehouden met de gameplay die nu super goed is volgens de pu!! _O_
|
|
Leintjuuh
op 01-06-2006 om 16:28
[Niv: 11 / Exp: 546]
|
"De ontwikkelaar wil echter wel een sterke, onafhankelijke vrouw in een leidende rol binnen het spel."
Diezelfde ontwikkelaar vindt Yuna een sterke vrouw -_-
|
|
project H.A.M.M.E.R
op 01-06-2006 om 17:30
[Niv: 16 / Exp: 790]
|
de fanbase in Japan en Europa is voor twilight princess en zelda in het algemeen groter volgens een famitsu poll!
|
|
Tecnomic NL
op 01-06-2006 om 20:02
[Niv: 164 / Exp: 8218]
|
Ja je zegt het zelf al een poll, hoeveel werden er ondervraagd, 100?
|
|
Ill.Skillz
op 02-06-2006 om 12:39
[Niv: 18 / Exp: 918]
|
lol
Inderdaad tecno.
H.A.M.M.E.R is gewoon erg onzeker en verdedigd gelijk zijn/haar genre/game/console etc. etc. etc.
Maar goed.
Ik heb weer vertrouwen in Final Fantasy (Die waren namelijk verdwenen na FFVIII, jezus wat was dat toch een fokking anti-climax)
Ik zal deze game dus samen met mijn toekomiste PS3 oppakken. (Dat is dus eind 2007, begin 2008  )
De rest van de tijd kan ik me gewoon bezig houden met de Nintendo Wii en mijn sexy handhelds.
|
|
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 02-06-2006 om 13:28
[Niv: 1183 / Exp: 59165]
|
Zelda is niets in vergelijking met Final Fantasy in Japan. The Wind Waker kwam in de eerste week aan 400.000 exemplaren, de GameCube kwam die week aan 65.000 exemplaren, de PS2 aan 115.000. FFX haalde net de 2 miljoen niet in zijn eerste 4 dagen. De hardware verkopen van die week vind ik echter niet. (En dat heeft niets te maken met verkochte hardware, als Zelda populairder was hadden meer mensen een GC gekocht)
|
|
Gast (84.82.53.xxx)
op 05-06-2006 om 18:41
|
kijk naar screenshot 1 en3 en10 die zien er net echt :D
uit en de rest zien er goed uit *D 8)
|
|
Gast (212.127.190.xxx)
op 05-06-2006 om 19:21
|
tog is zelda ocarina of time een van de beste games waar geen enkele FF game overeen kwam, alleen is succes van zelda niet zo constant als die van FF joni.
ontopic:zes assen techniek, wagens? welke taal spreken jullie hier?
|
|
Joni Philips
(Eindredacteur)
op 05-06-2006 om 19:38
[Niv: 1183 / Exp: 59165]
|
Ocarina of Time kwam op 21 november 1998 uit en had op 31 december 1998 824,952 exemplaren verkocht in Japan. Tiende best verkopende game van 1998 in Japan. In 1999 werden er nog 318.000 exemplaren verkocht. Samen goed voor 1,143 miljoen in Japan. Voor een game die 7 miljoen keer verkocht werd.
http://www.the-magicbox.com/Chart-BestSell1998.shtml
|
|
Pagina:
1
|
|
|
|