Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
WWE 2K24
Avatar: Frontiers of Pandora
Crash Team Rumble
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

Meer movies van Snake in actie


Door Joni Philips op 11-03-2006 om 12:05
Bron: Game Informer

Op E3 raakte bekend dat Konami een nieuwe studio oprichtte namelijk Kojima Productions met aan het hoofd Hideo Kojima. Het belangrijkste doel van de studio, Metal Gear games maken. De eerste projecten van de studio zijn de PS3 Metal Gear Solid 4, de PSP Metal Gear Acid 2 en de PS2 Metal Gear Solid 3: Subsistence.

Hideo was origineel niet van plan om deze game te maken maar in Europa waren er veel mensen die om dit soort vervolg vroegen. Daarom besloot hij toch maar zijn tijd te spenderen aan het project. De camera in MGS3 was al verouderd omdat hij de camera in de hele trilogie hetzelfde wou houden maar met MGS4 schakelt hij over naar een echte 3D camera. Kojima wordt echter nogal snel 3D ziek dus wil hij met Subsistence experimenteren om een goede 3D camera te vinden.

Ook voor het online gedeelte was dit het perfecte moment om hun kans te wagen. Die ervaring zal wel anders zijn dan de offline mode als je niet als Snake moet spelen. Je wordt namelijk voor het eerst in de huid van de slechterik geplaatst in MGS. Het is ook mogelijk dat Snake zich dan in een kartonnen doos verbergt zoals je zelf ooit deed in de offline mode en dan krijg je schrik omdat je dat van ver niet kan zien en als je dichtbij komt, hij plotseling kan aanvallen.

Movies


12:08  Meer bewegende beelden Steambot Chronicles
11:46  Guild Wars: Factions komt al volgende maand
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Metal Gear Solid 3: Subsistence
Type:
Game
Releasedatum:
06-10-2006
Ontwikkelaar:
Kojima Productions
Uitgever:
Konami
Media:

Meer media