Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXbox ScarlettAppMisc    
15 Oktober 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
14 Oktober 2019 
(2) 
(6) 
(0) 
(2) 
(0) 
(9) 
(3) 
(1) 
13 Oktober 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
12 Oktober 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
(2) 
(2) 
11 Oktober 2019 
(0) 
(3) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
10 Oktober 2019 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Oktober 2019 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(21) 
08 Oktober 2019 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Oktober 2019 
(0) 
(3) 
(0) 
06 Oktober 2019 
(22) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Oktober 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 Oktober 2019 
(6) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(12) 
(0) 
(7) 
(0) 
03 Oktober 2019 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
02 Oktober 2019 
(13) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
01 Oktober 2019 
(7) 
(0) 
(12) 
(0) 
(5) 
30 September 2019 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(10) 
29 September 2019 
(4) 
28 September 2019 
(0) 
(1) 
(0) 
27 September 2019 
(2) 
(0) 
(0) 
(26) 
(0) 
(2) 
26 September 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(3) 
(1) 
(0) 
25 September 2019 
(1) 
(39) 
(0) 
(0) 
(0) 
A Knight's Quest
Yooka-Laylee and the Impossible Lair
Code Vein
Ghost Recon Breakpoint
Nieuws:

Spanning in The Last of Us 2 blijft bewaard, ongeacht moeilijkheidsgraad


Door Rene Groen op 04-10-2019 om 15:28
Bron: 3D Juegos

De één speelt een game om uitgedaagd te worden, de ander om een verhaal mee te krijgen. Steeds meer games proberen beide groepen te bedienen door hier de moeilijkheidsgraad op in te laten spelen, toch wil ontwikkelaar Naughty Dog geen concessies doen als het om The Last of Us: Part II gaat.

Net als bij het origineel zul je ook in deze sequel veel spanning ervaren, een element dat alleen maar versterkt zal worden door nieuwe vijanden als waakhonden. In gesprek met het Spaanse 3D Juegos geeft director Neil Druckmann aan dat ze dit beklemmende gevoel willen behouden, zelfs als je op een lagere moeilijkheidsgraad speelt. Tegelijkertijd willen ze wel dat een ieder de game kan ervaren, ook als je niet zo bedreven bent in het spelen van games.

Druckmann laat verder weten dat het spel diverse toegankelijkheidsopties heeft om een ieder, ongeacht visueel of auditief vermogen, ervan te kunnen laten genieten:
quote:
“We will have many accessibility options, we know that not everyone has the same skill, the same visual or auditory ability, we want to make sure everyone can enjoy the story."

Mocht je een uitdaging zoeken dan krijg je de mogelijkheid om de listening mode uit te schakelen waardoor je niet langer geursporen ziet. Dit is één van de manieren waarop de ontwikkelaar een ieder tegemoet wil komen om de game te ervaren.


15:35  PlayStation VR titel Golem komt in november
15:14  Return of the Obra Dinn op 18 oktober naar consoles
 Reacties (12)
 Pagina: 1
Gast (109.219.203.xxx) op 04-10-2019 om 17:37
Dit heb ik al zo vaak gehoord en dan rushen mensen op easy er in een paar uur doorheen. We zullen het wel zien.

Gast (89.205.132.xxx) op 05-10-2019 om 11:01
Ik ben zoon gamer. Rush er zo doorheen. Maar met dit soort games geniet ik toch meer vaak.
Vaak probeer daarna wel een speedrun te pakken

Gast (213.127.54.xxx) op 05-10-2019 om 12:55
Een game speedrunnen is boring is hell. Het doet afbreuk aan alles waar een game voor staat. En als je denkt dat je met een speedrun een held bent? Je bent juist een loser eerste klas!

Redneckerz (Redacteur) op 05-10-2019 om 13:15 [Niv: 212 / Exp: 10583]
Ik doe juist veel te lang over games.

Een gemiddelde 10 uur shooter? Tel er voor Ome Red die vooral offline en singleplayer speelt gerust 10 uur bij op.

Eigenlijk net als een koe, de gameplay blijven herkauwen en herkauwen, en uiteindelijk kak ik wel door de game heen.

@ Gast 213.127.54:
''Andere gasten doen iets wat ik liever niet doe met games, wat een losers zijn dat!''

Al veel kinderlijke reacties gelezen op Gamed maar de afgunst hier slaat alles.

Gast (87.208.227.xxx) op 05-10-2019 om 14:37
Ik vind het goed dat games ook toegangkelijk zijn voor minder bedreven gamers. Er zijn games die een te hoge moeilijksgraad hebben op normal of zelfs easy. Daar zitten echt pareltjes tussen. Maar veel gamers haken af omdat het gewoon bijna niet te doen is voor hen.
Dat is erg jammer. Door games een mode te geven waardoor casual gamers de game helemaal kunnen uitspelen is alleen maar goed.
Natuurlijk moet een hard of ultra hard mode ook in de games zitten. Voor de profs onder de gamers :)

Gast (109.219.203.xxx) op 05-10-2019 om 18:52
Daar ben ik dus helemaal niet mee eens. Sommige games worden totaal gedestabiliseerd door maar klakkeloos verschillende moeilijkheidsgraden eraan te plakken. Die games zijn gewoon niet voor jou, jammer dan. Het is geen elitisme, maar gewoonweg de visie van de ontwikkelaar. Laten zo.
Niet alles is voor iedereen.

Gast (167.114.102.xxx) op 05-10-2019 om 19:17
Inderdaad zeg, sportgames zijn bijvoorbeeld helemaal niet voor mij en ik ga ook niet lopen bedelen dat ze veranderd worden tot ik ze wel behapbaar vind.
Dit sentiment moet echt kappen, anders krijgen we dadelijk Dark Souls voor geestelijk gehandicapten (games journalisten uit de VS).

Gast (87.208.227.xxx) op 09-10-2019 om 22:23
Dat slaat dus helemaal nergens op, waarom trek jij de gehandicapten erbij? Trouwens MS heeft een controller voor gehandicapten, dus in jouw ogen is die ook overbodig.
Wat is er verkeerd aan dat ook minder ervaren gamers games kunnen spelen? Voor de "diehards" als jullie hebben alle games hoge moeilijkheids graden. jullie hoeven de games toch niet easy te spelen, ga gelijk voor de hard mode??

Ik snap jullie probleem niet...

Gast (109.219.203.xxx) op 10-10-2019 om 09:17
Hun punt staat als een huis. Het probleem met jouw soort communistische idealen is dat jullie geen grens kennen en dan is er opeens geen "game" meer over aan een game. Sommige games zijn gewoon niet voor iedereen. De "challenge" IS de game en dat is niet altijd te balanceren over diverse graden.
Accessibiliteit =/= moeilijkheid.

Gast (109.219.203.xxx) op 10-10-2019 om 09:18
Hun = het...

Gast (87.208.227.xxx) op 10-10-2019 om 19:18
Comunistische idialen?? Ik heb veel onzin gehoord maar dit slaat echt alles...Wat heeft dat te maken met de moeilijkheidsgraden van een game??
Ik laat het hierbij want iemand die zo denkt daar is volgens mij echt iets mis mee.

Gast (217.182.175.xxx) op 10-10-2019 om 20:01
Denk dat er eerder wat mis met jou is. Hij heeft gewoon gelijk. Moeilijkheidsgraden werken niet altijd in elke game en jullie kennen inderdaad de code en grenzen niet. Armchair ontwikkelaars.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
The Last of Us: Part II
Type:
Game
Releasedatum:
21-02-2020
Ontwikkelaar:
Naughty Dog
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media