Nieuws: Nintendo Switch Week
Door Stefan van B op 23-02-2017 om 15:59
|
Bron: Gamed
|
Op 3 maart aanstaande zal de Nintendo Switch dan eindelijk verschijnen. Deze hybride console-tablet-handheld moet de manier waar op we gamen grondig gaan veranderen. Aankomende week blikken wij alvast vooruit.
Elke dag zal er namelijk een aankomende Nintendo Switch-titel centraal staan in de vorm van een Hands-On. Afgelopen week konden Rick en Stefan namelijk al diverse games onder handen nemen, waaronder Zelda, Mario Kart en 1-2 Switch. De komende dagen lees je dan ook alles over onze ervaringen met deze titels en de console zelf. Alvast veel leesplezier!
Hieronder een overzicht van alle artikelen die tot nu toe zijn verschenen.
|
|
|
|
16:09 Prey in Mimic Madness trailer
15:45 Superman vs. Batman in Injustice 2
|
Reacties (37) |
|
Pagina:
1
|
2
|
|
Gast (95.96.243.xxx)
op 23-02-2017 om 23:25
|
Cool!
|
|
Xavior
op 24-02-2017 om 04:59
[Niv: 121 / Exp: 6068]
|
Controller issues zijn helaas een groot probleem volgens de grote sites
|
|
Gast (213.46.74.xxx)
op 24-02-2017 om 09:21
|
Xavior:
Wat voor issues ?
|
|
Redneckerz
(Redacteur)
op 24-02-2017 om 11:55
[Niv: 227 / Exp: 11336]
|
@ Xavior:
EDIT:
Het is mij ter ore gekomen dat andere sites wel problemen rapporteren met de linker Joy-Con. Helaas ontbrak die context/bron bij je Xavior, vandaar dat ik oorspronkelijk je opmerking tegensprak.
Gewijzigd door Redneckerz op 24-02-2017 om 14:09
|
|
laraishond
op 24-02-2017 om 14:29
[Niv: 154 / Exp: 7702]
|
Kinderziektes zien we bij vrijwel elke launch, maar als dit niet te fiksen valt via een update en/of grootschalig is, zou dit een flinke tegenvaller zijn. Fingers crossed dat mijn kindje niet ziek is...
|
|
Gast (83.83.88.xxx)
op 24-02-2017 om 18:29
|
|
|
laraishond
op 25-02-2017 om 14:36
[Niv: 154 / Exp: 7702]
|
Eerste punt voor Zelda is inmiddels binnen, een 10 van Edge.
|
|
Redneckerz
(Redacteur)
op 25-02-2017 om 18:22
[Niv: 227 / Exp: 11336]
|
@ Laraishond:
Dan hoop ik dat de game van de framerate issues en de aliasing in TV modus af is om die score te halen
|
|
Gast (199.241.189.xxx)
op 26-02-2017 om 15:21
|
Met die controllers die zo van de tablet afvallen, de kickstand die het laat afweten en de matige batterijduur, geef ik de hoop op.
|
|
Redneckerz
(Redacteur)
op 26-02-2017 om 17:50
[Niv: 227 / Exp: 11336]
|
@ 199.241:
Overdrijven is ook een vak, helemaal als je bedenkt dat iedere console kinderziektes heeft
Beetje voorbarig om de console nu al af te serveren.
|
|
Gast (78.23.3.xxx)
op 26-02-2017 om 18:03
|
Voor mij voorlopig geen Switch, veel te weinig games bij release. Ook over toekomstige games, weinig tot geen info over games en hun release datums. Voor mij moet het game aanbod een pak uitgebreider zijn vooraleer ik een aankoop overweeg. En wie weet, tegen dat er een veel groter game aanbod is, zal er misschien al een nieuw en verbeterd switch model op de markt zijn.
|
|
Onna76
op 27-02-2017 om 07:40
[Niv: 372 / Exp: 18579]
|
Ik heb het idee dat Nintendo letterlijk opzettelijk wordt afgezeken, om niks. Oordeel pas als je de console in handen hebt. Nintendo heeft nog nooit, van wat ik mij kan herinneren, een console op de markt gebracht dat veel kinderziektes had, of ze uberhaupt had. Dat viel van concurrenten niet te zeggen. Nu is de PS4 de meest sterke, solide console na de launch van Sony maar dat is met de PS3 ook anders geweest. Maakt niet uit, niet leuk en Sony werd ook vaak onterecht afgetroeft, maar om de console al af te schrijven alvorens die uitkomt is wel raar, maar ook niet verbazingwekkend. Remember the Wii? Ook geen geweldige line up, console werd met de grond gelijk gemaakt, maar verkocht wel boven de 100 miljoen. PS4 had ook maar een magere line up, ook met flink wat ports en daar viel men ook niet over. Jammer dat er aan alle kanten zo gereageerd behoort te worden. Ik ga het vrijdag in ieder geval zelf mee maken en die framerate issues van Zelda zijn dan heus wel gefixed. Hopelijk kan mijn man eerder vanuit zijn werk om even mee te rijden
Gewijzigd door Onna76 op 27-02-2017 om 07:41
|
|
Gast (213.93.174.xxx)
op 27-02-2017 om 07:55
|
Zelfde als de WiiU. Het gaat meuk worden. Maar dat wordt dus mijn preorder ophalen en te koop zetten op internet.
|
|
Gast (78.21.5.xxx)
op 27-02-2017 om 15:20
|
@Onna76. Ja, Nintendo is hier de enige die te maken krijgt met kritiek. Denk het niet. Soms moet men zich niet meteen aangevallen voelen. Alle platformen hebben hier al serieuse kritiek gekregen, soms terecht, soms niet.
|
|
BoSs
op 27-02-2017 om 16:25
[Niv: 32 / Exp: 1599]
|
@ Gast (78.21.5.xxx):
Lees eens deftig wat Onna76 geschreven heeft.
"Oordeel pas als je de console in handen hebt."
"Sony werd ook vaak onterecht afgetroefd."
Ze heeft het dus niet enkel over Nintendo.
Maar veel mensen vormen een ongegronde mening en uiten ze als de waarheid. Is blijkbaar een ziekte van deze tijd...
|
|
Onna76
op 27-02-2017 om 22:33
[Niv: 372 / Exp: 18579]
|
Dank je boss dat bedoelde ik ook inderdaad, beter begrijpend lezen gast
Bericht zoals hierboven mag van mij verwijderd worden. Reclame voor illegale games is niet echt gewenst lijkt mij.
@174 wat dacht je er van gewoon netjes cancelen zodat de echte fans wel een day one buy kunnen hebben die nu langer moeten wachten.
Gewijzigd door Onna76 op 27-02-2017 om 22:35
|
|
Redneckerz
(Redacteur)
op 27-02-2017 om 23:06
[Niv: 227 / Exp: 11336]
|
@Onna76:
Post is verwijderd. Zulke onzin (En in de derde persoon spreken met ''We''?) hoeft hier niet
''Ik ga het vrijdag in ieder geval zelf mee maken en die framerate issues van Zelda zijn dan heus wel gefixed.''
Niet te rooskleurige glazen gebruiken Onna, Nintendo kan echt niet binnen een week zon update pushen zo vlak voor release dat de Framerate issues spontaan verholpen worden
|
|
Gast (92.222.124.xxx)
op 28-02-2017 om 11:01
|
"We", "derde persoon"...Waarom heb ik het gevoel dat je bent gezakt voor Nederlands Red...de redacteur nota bene. Foei! ;)
Met we (eerste persoon meervoud) bedoelde die gast Nintendo fans, die waren hier al bang voor (heb hier al meerdere het zien opnoement) en het is inderdaad erg stom van Nintendo om dit nog uit te brengen op de WiiU met een goed functionerende emulator op de PC.
Je ziet nu ook op NeoGAF dat topic continu gebumped worden omdat PC gamers weten dat dat de versie gaat worden die het best speelbaar wordt en de enige reden is om op dit moment een Switch te willen aanschaffen.
Dat is gewoon kut voor Nintendo en de issues die Gamekult nu naar boven brengt zijn ook niet gering.
|
|
Gast (199.241.189.xxx)
op 28-02-2017 om 11:29
|
Tsja, je houd die emulator scene niet tegen. Dat is het probleem met zo ver achterlopen op hardware gebied en dat staat de Switch ook te wachten. Het verschil in kracht met de PC is dan zo groot dat emulatie realistisch is.
Arme Nintendo.
|
|
Limmepie
op 28-02-2017 om 11:40
[Niv: 21 / Exp: 1043]
|
Gast (213.93.174.xxx) op 27-02-2017 om 07:55
"Zelfde als de WiiU. Het gaat meuk worden. Maar dat wordt dus mijn preorder ophalen en te koop zetten op internet."
Wut? Je maakt een bestelling en die zal je zelf niet gebruiken, maar wil je meteen doorspelen. Ben je impulsief? Slecht in toekomstplannen? Of wil je gewoon aandacht? Nou bij deze hebbie 't!
Gast (92.222.124.xxx) op 28-02-2017 om 11:01
"Met we (eerste persoon meervoud) bedoelde die gast Nintendo fans, die waren hier al bang voor (heb hier al meerdere het zien opnoement) en het is inderdaad erg stom van Nintendo om dit nog uit te brengen op de WiiU met een goed functionerende emulator op de PC."
Stom? Ik heb geen geld voor een switch op 't moment. Vind het meer dan schappelijk van Nintendo dat ze hem toch ook voor de wii U uitbrengen, een console die ik wel heb. Bovendien, alle persoonlijke reden daar gelaten: de reden dat BOTW illegaal verspreid kan worden hanteren als een reden voor een uitgever het eigenlijk niet uit te moeten geven is natuurlijk de achterlijkheid ten top.
|
|
Gast (86.208.11.xxx)
op 28-02-2017 om 11:47
|
Ik bedoelde er niks kwaadaardigs mee met die screenshot. Ik vind het gewoon erg vervelend voor Nintendo dat dit gebeurt en zelfs nog voordat hij officieel uit is, dat is toch gek.
Met we bedoelde ik inderdaad ons als potentiele Nintendo Switch gamers.
Is dat inderdaad zo achterlijk Limmepie? De hele drang om een Switch te kopen wordt zo kapot gemaakt. Ik vind eigenlijk ook wel dat ze dat risico niet hadden moeten nemen. De Switch wordt al her en der afgezeken, dat dit er nog bovenop komt, is diep triest.
|
|
Gast (66.85.88.xxx)
op 28-02-2017 om 11:59
|
Nintendo heeft het inderdaad niet mee zitten.
Kans is groot dat dit allemaal flopt met het nieuws wat er nu circuleert en wie weet wordt Nintendo dan wel third party.
Ik denk niet dat ze nog riskeren om nog meer hardware uit te brengen dat niet aanslaat.
|
|
Limmepie
op 28-02-2017 om 12:10
[Niv: 21 / Exp: 1043]
|
@Gast (86.208.11.xxx)
"Ik vind het gewoon erg vervelend voor Nintendo dat dit gebeurt en zelfs nog voord"
Dan moet je positiever leren kijken. Overal is een grotere positieve hype. Media schrijven lovende artikelen over de switch. Volgens mij nergens meer een preorder te krijgen, etc. Met Nintendo hoef je geen medelijden te hebben op het moment. De meeste kritiek die nu naar boven komt, daar moeten ze ook aanpassingen voor bieden, e.d. de kinderziekten.
"Is dat inderdaad zo achterlijk Limmepie? De hele drang om een Switch te kopen wordt zo kapot gemaakt."
Je bent niet dezelfde gast als 92.222.124.xxx toch? Ennieweetjes, ja, een spel niet uitbrengen vanwege de angst van verspreiding op de illegale markt is achterlijk. De switch biedt vanzelf speelervaringen die gewoon niet gesimuleerd kunnen worden. Denk aan rondom de tv met familie en vrienden, of het apparaat meenemen in de trein enz.
"Ik vind eigenlijk ook wel dat ze dat risico niet hadden moeten nemen."
Doe niet zo mal. De groep die het spel nu illegaal speelt bestaat uit twee soorten mensen. 1). mensen die het spel in welke vorm als nog gaan kopen, 2). mensen die het spel nooit hadden gekocht noch zullen doen. Die tweede groep bestaat uit ongewassen nerdjes die niet van hun zolder kamer afkomen (die eerste wellicht ook) en toch niet bij de beoogde doelgroep van de Nswitch horen.
Onderwijl krijgen ze van mij kudo's. Ik heb Nintendo gesteund door de wii U periode. Ze komen hun belofte na door het spel hierop uit te brengen. Kweekt bij mij goodwill. De kans is hierdoor groter dat ik sneller een Nswitch koop.
"De Switch wordt al her en der afgezeken, dat dit er nog bovenop komt, is diep triest."
Ajoh. Weet je wat nog triester was? Als niemand enige woord repte over het apparaat. Over de wii u werd ten tijden van de release bijna door niemand over gepraat en faalde met 13 miljoen verkochte eenheden enorm als je het vergelijkt met diens voorloper. Bekijk de positieve kant wat meer  Er bestaat geen slechte PR.
|
|
Limmepie
op 28-02-2017 om 12:14
[Niv: 21 / Exp: 1043]
|
@Gast (66.85.88.xxx)
"Ik denk niet dat ze nog riskeren om nog meer hardware uit te brengen dat niet aanslaat."
Waar is je bewijs dat de Switch niet aanslaat dan?
|
|
Gast (86.208.11.xxx)
op 28-02-2017 om 12:42
|
Nee, ik ben niet dezelfde...zucht.
Dat de Switch zo uniek is ben ik het niet mee eens. PS Vita games kon je ook op de TV spelen met een PSTV. Zijn ook tal van controllers voor mobiele telefoons die je kan Miracasten naar TV's.
Piraterij valt niet goed te praten.
Ik ben overigens wel voor emulatie als methode voor preservative op den duur, maar daar is hier geen sprake van.
Nintendo moet het vooral hebben van hun eigen software, gezien third parties Nintendo heel lang in de steek hebben gelaten. Zelda is zo'n titel en dat die nu al op het net staat voor de PC is gewoon slecht voor de console.
Nintendo is ook overigens goed in het zorgen voor tekorten waardoor "uitverkocht" een andere betekenis krijgt. De NES mini is daar recentelijk een goed voorbeeld van.
En geen slechte PR...dan moet je eens terugkijken naar de Xbox One zijn lancering...dat heeft een tijdlang behoorlijke nadelige gevolgen gehad.
Mensen moeten negativiteit van gamers op fora als NeoGAF niet onderschatten.
Ik zal er verder geen woorden aan vuil maken voordat ik een ban aan mijn broek gesmeerd krijgt.
Het wordt gewoon afwachten hoe het gaat.
|
|
Pagina:
1
|
2
|
|
|
|