Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
13 April 2024 
(6) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Maart 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
24 Maart 2024 
(2) 
(0) 
23 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
22 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
20 Maart 2024 
(0) 
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Rise of the Ronin
Skull and Bones
Nieuws:

Igarashi geeft droomgame voorlopig op


Door Rene Groen op 22-09-2014 om 16:01
Bron: Gaming Everything

Na zijn functie als co-director voor Castlevania: Symphony of the Night besloot Koji Igarashi zijn droomproject na te streven. Het is een game die fans volgens hem echt willen zien ... maar waar we wel geduld voor moeten hebben.

Na een enthousiast begin lijkt de realisatie van de game namelijk verder weg dan ooit. Na gesprekken met diverse uitgevers dacht hij dat er serieuze interesse was, echter vroegen velen van hen data die hij ze niet aan kon leveren. Ook problemen met betrekking tot de financiële situatie zorgden er uiteindelijk voor dat hij geen uitgever kon vinden, mede omdat deze bedrijven vooral geďnteresseerd zijn in indie projecten of grootse AAA producties. Zijn concept valt echter in geen van deze twee categorieën.

Omdat zijn productie vooralsnog niet gerealiseerd lijkt te kunnen worden heeft hij een baan aangenomen als mobiele ontwikkelaar en uitgever. Tegelijkertijd is hij hierin een nogal ongebruikelijke overeenkomst aangegaan, deze staat hem toe om ook met andere partners te werken wanneer deze hem kunnen helpen in de realisatie van zijn droom.
quote:
“I’m a normal person just like anybody else. Unless I have a salary, I can’t feed my family. Not that this is a tale of woe is me…but ultimately you need to find other solutions to get by. (The special agreement means that making mobile titles is) something I’m going to enjoy as well. It gives me the opportunity to feed my family and and ultimately gives me the option in the future to pursue my dream if I’m able to find a separate partner in funding the game.”

Igarashi heeft ook nagedacht in het opstarten van een Kickstarter campagne, echter ziet hij zich teveel als 'old school' om dit te gebruiken. Hiernaast willen de fans hun games snel ontvangen en de hulp van een uitgever kan hierin bijdragen. Hij sluit af met de woorden dat hij een intuďtie heeft voor wat fans willen en mocht hij zijn project uit kunnen werken, dan zullen ze het zeker willen spelen.


16:01  TGS Trailer Etrian Odyssey 2 Untold: The Knight of Fafnir
08:20  Super Smash Bros. for Wii U
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.