Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
WWE 2K24
Gamed Gamekalender April 2024
Gamed Gamekalender Maart 2024
Wo Long: Fallen Dynasty - Complete Edition
Nieuws:

[GC] Bloodborne moeilijkheidsgraad besproken


Door Rene Groen op 14-08-2014 om 07:45

Wanneer de makers van Dark Souls met een nieuwe game komen houden we natuurlijk ons hart vast, vraag is echter of Bloodborne ook een game gaat worden waarbij frustratie en genot hand in hand gaan.

Producer Masaaki Yamagiwa geeft in een interview aan dat ze hun achterban niet willen teleurstellen, juist omdat ze hun belangrijkste ambassadeurs zijn. Tegelijkertijd willen ze echter meer gamers in hun ervaring betrekken. Het concept en de ervaring van Bloodborne moet er dan ook voor zorgen dat ze een groter publiek gaan bereiken.
quote:
“You died a lot in the previous games, and you had to persevere, but one of our main goals with this game is that we don’t want to focus on punishing the player. We want to deliver a game that gamers love. If the gamer likes the game they’ll definitely like it enough to have that bit of perseverance, but the way in which we’re making the game? The sense of punishment is much less. Players testing Bloodborne at gamescom should not get too disappointed that it’s too easy.”










07:45  [GC] "Fetch" in inFamous: First Light beelden
07:45  [GC] Ubisoft over The Crew beslissing
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Stammetje91 op 14-08-2014 om 11:32 [Niv: 302 / Exp: 15113]
Dit word een van de games waar ik een PS4 voor aan ga schaffen. Geweldig!

Gast (145.129.118.xxx) op 14-08-2014 om 21:56
dat zeiden ze al iedere keer dat de moeilijkheidsgraad wordt verlaagd, maar valt iedere keer (gelukkig) wel goed mee. Maar na Demon's Souls een paar keer doorlopen te hebben is natuurlijk ieder spel makkelijk :P .
Enige wat me minder aanspreekt bij Bloodborne zijn juist de al te donkere omgevingen. Beste aan de Souls games vond ik juist de levels in open lucht (Boletaria, Shrine of Storms, Anor Londo)

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Bloodborne
Type:
Game
Releasedatum:
25-03-2015
Ontwikkelaar:
From Software
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media