Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
04 Mei 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
02 Mei 2025 
(8) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Gamed Gamekalender Maart 2025
Nieuws:

[E3] 'Cloud maakt levendige wereld mogelijk'


Door Mafusto op 15-06-2013 om 13:34
Bron: VG 24/7

Microsoft pronkt al sinds de onthulling van haar nieuwste spelcomputer met de Cloud, maar wat er nu precies gedaan kan worden met de Cloud heeft Microsoft ons nog niet verteld. Daar komt vandaag echter verandering in want Xbox One engineering manager Jeff Henshaw wist ons een veelbelovende eigenschap van de Cloud te geven.

Met de Cloud zal het namelijk mogelijk zijn om een levendige wereld te onderhouden. Een wereld die door honderden of duizenden spelers bewoond kan worden en waar elke verandering bewaard blijft zonder de console te belasten. Doordat deze wereld opgeslagen en uitgevoerd wordt op de servers zal de wereld ook door bijvoorbeeld het weer beïnvloedt kunnen worden als een speler er niet is. Dit geeft developers de mogelijkheid om een wereld te creëren die net als in de echte wereld op elk moment van de dag kan veranderen.


14:37  [E3] Blow: 'PS4 games liepen op dev kits.'
13:22  [E3] GameplayTrailer Pokémon X & Y
 Reacties (6)
 Pagina: 1
Vaizard op 15-06-2013 om 14:27 [Niv: 62 / Exp: 3114]
Ik ben benieuwd naar wat voor mogelijkheden het allemaal bied Ik vind het in ieder geval wel 'n interessante 'techniek'.

Is dit een van je 1e berichten Mafusto? If so gratz

Mafusto op 15-06-2013 om 14:57 [Niv: 115 / Exp: 5756]
@Vaizard

Niet mijn eerste, maar toch bedankt

PS3gamerXD op 15-06-2013 om 15:16 [Niv: 67 / Exp: 3340]
Dedicated servers dus. Niets meer, niets minder.

insignificat op 15-06-2013 om 16:17 [Niv: 92 / Exp: 4590]
ps4 en xbone gaan dit doen.
dus waarom microsoft er zo mee pronkt laat alleen al zien dat ze niet veel hebben om mee te pronken

RadiusK op 15-06-2013 om 19:52 [Niv: 38 / Exp: 1906]
Dedicated servers ja, maar dus voor iedere game/developer een mogelijkheid en dat is een grote stap vooruit.

Nu moeten developers dat namelijk nog zelf regelen. In het geval van EA-games betekent dit dat EA ieder jaar weer de servers van een stapel games sluit om kosten te besparen, nu kunnen ze dat mooi aan de Xbox Cloud uit besteden. Veel andere games van deze generatie hadden zelfs nog helemaal geen dedicated servers. Zeker een goede service dus.

Joni Philips (Eindredacteur) op 15-06-2013 om 21:15 [Niv: 1183 / Exp: 59165]
@RadiusK : EA games zullen nog altijd even snel offline gaan, geen nood. Dat is namelijk niet om kosten te besparen, dat is zodat je hun nieuwe sportgame moet kopen ipv de oude online te spelen.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Xbox One
Type:
Hardware
Releasedatum:
05-09-2014
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media