Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
16 Juni 2025 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
14 Juni 2025 
(0) 
13 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2025 
(0) 
(0) 
09 Juni 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Nintendo Switch 2 - Welcome Tour
Gamed Gamekalender Juni 2025
The Precinct
Nintendo Switch 2 - De games
Nieuws:

[E3] Nieuwe THQ baas uit kritiek op verleden


Door Rene Groen op 08-06-2012 om 12:54
Bron: Gamasutra

Onlangs leerden we dat Danny Bilson niet langer de grote baas was bij THQ, in plaats daarvan werd Jason Rubin aangetrokken. Om meteen goed van start te gaan komt de man met opvallende uitspraken.

In gesprek met Gamasutra laat hij weten dat Saints Row: The Third een goed voorbeeld is van een goede game die echter fantastisch had kunnen zijn. Hoewel hij benadrukt niet in het verleden te willen blijven hangen denkt hij dat Saints Row: The Third een betere game had kunnen zijn met andere middelen. Wat hij hiermee wil zeggen is dat het team op het gebied van planning en maken van beslissingen onvoldoende tijd heeft gekregen om de game te maken.

Rubin heeft als nieuw hoofd van THQ al bepaald wat hij hieraan zal veranderen: teams krijgen meer ondersteuning en tevens meer tijd om hun games te maken. Hadden ze dit ook voor Saints Row gedaan, dan had de game de potentie om op gelijke voet te staan met Red Dead Redemption.
quote:
“With Red Dead Redemption, the guys had enough money to do visuals, gameplay and story. In Saints Row, they had to pick a subset of that, but I think that team has the capability to do everything.”

Wanneer je studio's een groter budget en meer ademruimte geeft denkt Rubin dat ze meer gedaan kunnen krijgen voor minder geld. Hij wil de mannen in de studio's bewijzen dat hun levens makkelijker kunnen worden. Wanneer dit lukt kunnen ze alle andere crap uit hun levens sluiten, waarmee ze uiteindelijk succes zullen hebben.

Om eerdere geruchten tegen te spreken geeft hij aan dat THQ in een gezonde financiële positie zit, echter is hij voorzichtig met bestedingen zodat ze een buffer op kunnen bouwen. Investeringen in zaken als uDraw hoeven we dan ook niet meer te verwachten. Het draait om één steunpilaar en dat is de core, waardoor er geen ruimte lijkt te zijn voor sociale en mobiele titels.


13:06  [E3] MS niet onder de indruk van Sony
12:41  [E3] E3 trekt 45,700 bezoekers
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Robert op 08-06-2012 om 13:50 [Niv: 206 / Exp: 10294]
Wanneer je studio's een groter budget en meer ademruimte geeft denkt Rubin dat ze meer gedaan kunnen krijgen voor minder geld.

Dit klinkt tegenstrijdig.

Rene Groen (Eindredacteur) op 08-06-2012 om 13:53 [Niv: 752 / Exp: 37605]
Hoewel hij dat niet duidelijk uit legt denk ik dat het vooral om het stuk erna gaat: mensen een goed gevoel geven waardoor ze beter werken. Projecten zijn dan sneller klaar, en dat bespaart weer kosten op de langere termijn.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.