De samenwerking tussen Microsoft en Adidas is misschien niet één van de meest logische die je zou kunnen bedenken, maar er is door beide partijen goed over nagedacht.
Tijdens de X05 is namelijk aangekondigt dat beide partijen er goed hun voordeel mee kunnen doen. Hoe vraag je je af? Nou, bijvoorbeeld op de volgende terreinen:
- Er zullen Xbox 360 kiosken komen binnen Adidas winkels. Deze zullen geplaatst worden over heel Amerika, Europa, Japan, Canada, Azië, Latijns-Amerika, Australië en Nieuw Zeeland. Er zullen verschillende activiteiten plaatsvinden welke leiden naar Fifa 2006 World Cup.
- Microsoft voegt zich bij Adidas om steun te geven aan de MTV serie "MTV Goal - Germany 2006". In dit programma worden 10 veelbelovende jonge voetbal talenten gevolgd die het nationale elftal willen halen voor 2006. Opnames beginnen midden november 2005.
- Platform integratie; Adidas zal content toevoegen op de Xbox 360.
Buiten deze punten zit er nog meer in de planning om de samenwerking optimaal te benutten.
|