Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2025 
(8) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

'Industrie was niet klaar voor Milo'


Door Rene Groen op 19-03-2012 om 16:23
Bron: VG247

Gedurende de E3 van 2009 maakten we kennis met Milo & Kate, een project dat moest laten zien waartoe Kinect in staat was. Nu, drie jaar later, is het project geannuleerd en heeft geestelijk vader Peter Molyneux de ontwikkelstudio Lionhead verlaten.

De ontwikkelaar blikt in een interview terug op de periode en laat weten dat de industrie simpelweg niet klaar was voor een emotioneel project als Milo & Kate, wat dan ook de reden is dat de game nooit is uitgebracht.
quote:
"Het probleem met Milo was niet de ambitie en het was ook niet de technologie. Ik denk niet dat de industrie klaar was voor een project dat zo'n emotionele binding kent. Het echte probleem met Milo was, en dit probleem is meermaals bij meetings aan bod gekomen, dat het op een plank komt te liggen naast computergames. Het was simpelweg een verkeerd ding ... een verkeerd concept voor waar de industrie momenteel staat."

Vele gamers vroegen zich al eerder af wat Milo & Kate precies was; betrof het een game of een simulatie? Molyneux geeft geen direct antwoord op de vraag, maar zegt wel dat het draaide om een connectie, een inspiratie.


16:24  Eerste plaatjes Toki Tori 2
14:46  UK Charts: EA doet goede zaken
 Reacties (9)
 Pagina: 1
Weslii op 19-03-2012 om 16:40 [Niv: 167 / Exp: 8338]
Hou toch op met die onzin.

Ze waren er zelf gewoon niet klaar voor. Als Milo echt was verschenen en zou doen wat er in de demo te zien was zou het makkelijk een paar miljoen verkopen, gewoon puur omdat mensen nieuwsgierig zijn.

Trap niet in dit soort onzinpraatjes, er is geen studio die zoiets zou kunnen maken en het dan zou annuleren "omdat de industrie niet klaar is voor zo'n emotioneel project".

Ze zijn het blaaskaken en brallen niet verleerd bij Lionhead sinds Molyneux weg is.

XplosiVvv op 19-03-2012 om 17:07 [Niv: 0 / Exp: 2]
@ Weslii

Goed lezen Het is Molyneux zelf die dit allemaal zegt

Nelus op 19-03-2012 om 17:35 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Het was een pre-rendered droom van Molyneux, meer niet. Industrie is er niet klaar voor? Nee, technologie is er gewoon nog niet, sukkel!

Codewarrior op 19-03-2012 om 18:20 [Niv: 110 / Exp: 5485]
Wie gelooft Molyneux nog sinds: "je kan een zaad planten en later wordt het een boom" in Fable lol

Meremco op 19-03-2012 om 18:26 [Niv: 27 / Exp: 1370]
Fail.

Louis Tinner op 19-03-2012 om 20:36 [Niv: 201 / Exp: 10063]
Werkte gewoon niet klaar

FloriX op 19-03-2012 om 20:41 [Niv: 258 / Exp: 12906]
Wanneer bovenstaande zeurpieten ook maar 10% van wat Molyneux allemaal gedaan heeft, hebben bereikt, hebben ze recht van spreken.

Black and White
Fable
Populous
Dungeon Keeper

Deze man durft tenminste te dromen, zelfs al maakt hij niet alles waar. Hij pusht in ieder geval voor nieuwe ideeën en concepten, en dat is een stuk meer dan wat we van de rest van de industrie kunnen zeggen.

Gewijzigd door FloriX op 19-03-2012 om 20:43

the_dan op 20-03-2012 om 01:53 [Niv: 310 / Exp: 15521]
The movies dacht ik ook (favo bouw game na rct2)

Weslii op 20-03-2012 om 09:09 [Niv: 167 / Exp: 8338]
@ Florix
Onzin natuurlijk. Anders zou niemand kritiek mogen hebben op molyneux en zouden journalisten en recensenten helemaal wel in kunnen pakken, die mogen immers niks zeggen volgens jou omdat ze zelf geen spelletjes maken.

Molyneux is een zwetser eerste klas, die in het verleden wat leuke dingen heeft gedaan (die nog verbleken bij wat bijvoorbeeld Shigeru Miyamoto en Hideo Kojima ons hebben gebracht) maar nu gewoon middelmaat op zn best is.

Met dromen is niks mis, zeggen dat je dromen niet waargemaakt worden omdat de industrie er niet klaar voor is wel, vooral als het volstrekt duidelijk is dat je techniek gewoon niet toereikend is.

Als ik zeg dat ik een tijdmachine kan bouwen maar dat jullie er emotioneel nog niet klaar voor zijn dan lachen jullie me ook uit. Omdat het volstrekt duidelijk is dat de techniek niet toereikend is. Maar ik durf tenminste wel te dromen....

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Milo & Kate
Type:
Game
Releasedatum:
Niet
Ontwikkelaar:
Lionhead Studios
Uitgever:
Microsoft
Media:
Geen media gevonden