Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
Stellar Blade
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Nieuws:

Dead Island krijgt grote patch bij launch


Door Rene Groen op 06-09-2011 om 14:41
Bron: Destructoid

Hoewel diverse winkels inmiddels met de verkoop van Dead Island begonnen zijn zal de game officieel pas vrijdag verschijnen, vandaag leren we dat dit samen gaat met een grote patch.

Ontwikkelaar Techland maakt bekend dat de patch een 37 problemen zal tegen gaan, te weten het volgende:

    Fixed map synchronisation when player joins during map load.
    Fixed saving player respawn position when playing in co-op mode.
    Fixed occasional inability to complete sidequests in Laboratory.
    Improved enemy awareness (zombies).
    Fixed occasional bug with NPC's hands bend (IK)
    Fixed spawning enemies in some quests after joining co-op game.
    Fixed showing locations on invisible NPCs.
    Fixed potential path blocker when quest "Knockin' on Heaven's Door" was completed before talking to Dominik during the "On the Air" quest.
    Fixed displaying gather rings near some doors.
    Fixed enemy reaction to fire.
    Fixed enemies' health and stamina bars in co-op.
    Fixed filtering of games in lobby.
    Volume of pickup's engine has been increased.
    Fixed a number of issues causing game instability.
    Fixed the switching of maps upon player death.
    Fixed enemies unable to reach the player on some arenas.
    Thrown items cannot be picked up by co-op players for five minutes.
    Items from freshly opened containers cannot be picked up by other players for five seconds to prevent theft.
    Fixed animation glitch when trading with team members.
    More than one player can use a ladder at the same time.
    Fixed stomping execution animation when target's attacked by a second player.
    Fixed the infinite respawning of shooting enemies.
    Fixed not hiding menu if players die inside a vehicle.
    Fixed item level calculation when playing New Game Plus.
    Added information about players requesting pause in co-op.
    Fixed A.I. animation glitch after fast-traveling or using a map portal.
    Added distinction between quest checkpoints and other types of saves.
    Fixed bug causing all inventory to disappear.
    Fixed reloading and kicking. After the clip goes in, the reload is a success.
    Purna can gain bonus rage from both "Grim Inspiration" and "Inspiring Kick".
    Only "Walker" type enemies increase the extra XP of the "Combo" skill from Xian's Survival skill tree.
    Health regeneration is disabled during grabs.
    Focus on items in shops not changing after selling or buying.
    More HP for NPCs in escort missions.
    Butcher enemies won't spawn at all during escort missions.
    Fixed tracking after loading checkpoint.
    Increased minimum vertical distance to count a waypoint as passed for NPCs (they no longer wander back-and-forth).

Onze recensie van Dead Island is hier terug te lezen, tevens kun je onze 90 Seconds van de game bekijken.


14:48  Achievements Ace Combat: Assault Horizon
09:03  Ugly Americans: Apocalypsegeddon
 Reacties (6)
 Pagina: 1
Gast (94.226.210.xxx) op 06-09-2011 om 14:52
goed om te weten

Louis Tinner op 06-09-2011 om 15:05 [Niv: 201 / Exp: 10063]
Tsss dat ze em beter testen voordat ze de game uitbrengen... Mja iig een goede patch zo te zien

@HatersWillBeLovers op 06-09-2011 om 15:22 [Niv: 11 / Exp: 554]
Er zit zo'n maand tussen gold gaan en launch. Je hebt dus de keuze tussen de game een maand uitstellen en compleet afgewerkt uitbrengen; of die patch ontwikkelen tijdens de pauze van een maand en de game compleet afgewerkt uitbrengen.

SgtJager96 op 06-09-2011 om 19:06 [Niv: 39 / Exp: 1964]
Ok best wel veel maar ja niet elk spel is perfect in alles.

Gast (62.179.123.xxx) op 07-09-2011 om 13:31
^ qua gameplay,graphics maar dit mag eigenlijk niet. Wat doe je dan als gameontwikkelaar in de gehele ontwikkel tijd. Met andere woorden voor het uitbrengen van een game worden ze getest, ze merken de flaws en bugs en laten die er gewoon in zitten. Ik noem het Luiheid.

SgtJager96 op 07-09-2011 om 17:32 [Niv: 39 / Exp: 1964]
@Gast(62.179.123.xxx) Als jij nou eens een betere game maakt dan praten wij verder en oh ja ik ga jou dan ook Lui noemen als er bugs inzitten wat ik bijna wel zeker weet.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Dead Island
Type:
Game
Releasedatum:
09-09-2011
Ontwikkelaar:
Techland
Uitgever:
Deep Silver
Media:








Meer media