Nieuws: Twintig screenshots Halo: Reach
Door RadiusK op 25-04-2010 om 12:48
|
Bron: JeuxVideo
|
Met Halo: Reach ontwikkelt Bungie (voorlopig) haar laatste Halo game en om die reden is men dan ook vastbesloten om het de beste Halo game tot nu toe te maken. Om hiermee te helpen kunnen we vanaf 3 mei aan de slag met de bèta, tot die tijd doen we het met screenshots. Vandaag twintig nieuwe exemplaren.



















|
|
|
|
14:14 Ook Jet Set Radio naar XBLA?
12:24 Arcania: A Gothic Tale toont screenshots
|
Reacties (34) |
|
Pagina:
1
|
2
|
|
Shadowx
op 25-04-2010 om 12:49
[Niv: 155 / Exp: 7765]
|
Ziet er bruut uit, hoop mensen kwijlen al bij de naam Halo 
Laat staan bij het zien van deze screens
Gewijzigd door Shadowx op 25-04-2010 om 12:54
|
|
Gast (62.131.51.xxx)
op 25-04-2010 om 12:52
|
Ge-Wel-Dig heb net odst weer binnen dus kom maar op met de betaaaa _O_
|
|
FloriX
op 25-04-2010 om 12:53
[Niv: 258 / Exp: 12906]
|
Nog 8 dagen!
|
|
XboxFan785
op 25-04-2010 om 12:54
[Niv: 8 / Exp: 402]
|
ziet er alvast veelbelovend uit
|
|
Gast (91.179.99.xxx)
op 25-04-2010 om 13:12
|
gogo powerrangers :D
|
|
Cervantes
op 25-04-2010 om 13:21
[Niv: 117 / Exp: 5871]
|
ik ga odst morgen halen verdomme. is het voor elke odst gebruiker?
|
|
dannyveno
op 25-04-2010 om 13:25
[Niv: 59 / Exp: 2953]
|
8 moar days!
En ja, alle ODST bezitters kunnen de Beta spelen.
|
|
SCRAP
op 25-04-2010 om 13:40
[Niv: 22 / Exp: 1102]
|
Ziet er zeer aardig uit. En de gameplay zal zoals gewoonlijk geweldig zijn. Echter zie je wel dat ze nog altijd gebruik maken van de intussen aardig verouderde en beperkte graphics-engine. Vooral de beperkingen op het gebied van textures en polygonen zijn best zichtbaar. Maar het geeft niet, sommige games komen er mee weg.
|
|
Vaizard
op 25-04-2010 om 14:04
[Niv: 62 / Exp: 3114]
|
Sorry hoor SCRAP maar je lult echt uit je nek over de polygonen en vooral over de Textures. Die zien er gewoonweg geweldig uit, vele malen beter dan bij 95% van de spellen.
Raad je dan ook aan om de 1920x1080 screenshots te bekijken op IGN om werkelijk de textures goed te kunnen zien.
Gewijzigd door Vaizard op 25-04-2010 om 14:05
|
|
D i R T Y
op 25-04-2010 om 14:07
[Niv: 31 / Exp: 1538]
|
Ze doen nog steeds niks he. Aan die afgebafte kut GFX. Alleen die textures zien er nog redelijk uit.
|
|
Gast (81.240.76.xxx)
op 25-04-2010 om 14:13
|
eerste foto ooh in de rug:)ma het ziet er goed uit ik zou deze toch wel eens willen spelen
|
|
Roderick
op 25-04-2010 om 14:15
[Niv: 417 / Exp: 20866]
|
Game ziet er wat mij betreft perfect uit voor een Halo game. Gears of War-achtige textures zouden denk ik niet zo goed passen in de game. Met name de lichteffecten zullen in Reach wel weer top zijn.
|
|
Gast (83.83.229.xxx)
op 25-04-2010 om 14:27
|
halo de shooter voor homo's in hun ontkenningsfase.
leuk al dat roze en paarse. en 0,0 % mannelijkheid in die game.
|
|
Coca Cooper
op 25-04-2010 om 14:42
[Niv: 3 / Exp: 153]
|
@ 83.83.229.xxx
houd je mond HALO FTW
|
|
Gast (82.72.92.xxx)
op 25-04-2010 om 15:11
|
@ 83.83.229.xxx
Wat doe je hier dan...
|
|
Gast (62.195.189.xxx)
op 25-04-2010 om 15:40
|
Zijn kast deurtje opengooien en hopen dat er mensen op zijn wanhoops actie voor de vraag om aandacht ingaan.... laat ehm joh... Hij zal wss lijden onder het schaap syndroom van CODMW2.... en daar komt geen paars in voor natuurlijk...
|
|
Gast (85.147.17.xxx)
op 25-04-2010 om 15:53
|
ben benieuwd single player van ODST was kort. en ik denk dat halo reach single player ook kort wordt, want ze richten zich volledig op de multiplayer als dit een perfecte singleplayer en multiplayer heeft koop ik hem wel
|
|
Gast (82.171.130.xxx)
op 25-04-2010 om 16:45
|
Love it, Love it, Love it, Love it, Love it, really Love it
|
|
SCRAP
op 25-04-2010 om 17:04
[Niv: 22 / Exp: 1102]
|
Ik wil het niet afkraken, maar moet natuurlijk toch even reageren op het figuur dat beweert dat ik uit mijn nek lul.
Zoals Roderick zei, het ziet er perfect uit voor een Halo game. Dan beoordeel je namelijk in een andere schaal... De omgevingstextures zijn oké. De textures op de mannetjes zijn van lage kwaliteit en daar zie je ook gelijk het beperkte aantal polygonen. Wanneer een engine instaat is om met grote aantallen polygonen te werken, dan zal de ontwikkelaar veel gebruik maken van curved surfaces. Vooral in de animatie van personages is dit goed zichtbaar. De Unreal Engine 3 doet dit subliem. De Halo engine is hier gewoon minder goed in. Je ziet het aan de oppervlakken, de bouwwerken, de bomen en de personages, die je eigenlijk alleen maar in armor ziet, zodat ze de gezichten niet hoeven te animeren. Bumpmaps worden vooral met textures uitgevoerd, zodat er niet daadwerkelijk relief in polygonen hoeft te worden gerenderd.
Maar goed, zo klinkt het net alsof ik het spel zit af te zeiken. Het ziet er gewoon goed uit en kijk er naar uit. Ik had beter mijn mond kunnen houden over de engine. Als je op deze site ook maar enigszins met technische details aan komt zetten ontketen je gelijk een eindeloze strijd...
|
|
darth veger
op 25-04-2010 om 17:13
[Niv: 139 / Exp: 6952]
|
een van de redenen waarom ik steeds minder op gamed.nl komt:
Fanboys
Gewijzigd door darth veger op 25-04-2010 om 17:13
|
|
Gast (86.87.253.xxx)
op 25-04-2010 om 17:24
|
Het gaat om de freaking gameplay, niet op de mooie graphics.
|
|
Gast (83.161.215.xxx)
op 25-04-2010 om 17:38
|
Voor een Halo game ziet het er goed uit. Hele verbetering tegen over eerdere delen. Maar er zijn sommige mensen die beweren dat dit de beste graphics ooit zijn. Sorry , maar de gfx van de game zijn op de gemiddelde maat staaf van graphics voor vandaag. Maar er zijn tal van games die er gewoon een stuk beter uit zien.
|
|
XboxFan785
op 25-04-2010 om 17:43
[Niv: 8 / Exp: 402]
|
@SCRAP
Ze zijn van nul begonnen voor dit spel, niet zoals bij Halo 3 wat gewoon de Halo 2 engine maar opgevoerd was.
|
|
Angel666
op 25-04-2010 om 17:59
[Niv: 59 / Exp: 2969]
|
meesten waren me al bekent en dit zijn allemaal multyplayer screens, had graag wat van de singelplayer gezien.
|
|
Gast (80.126.80.xxx)
op 25-04-2010 om 19:26
|
ik vind de main halo serie (1,2,3) kut en overhyped. Ik moet niks hebben van die masternerd spartan 112 dombo, daarom vind ik dit juist wel intresant en het ziet er nog beter uit ook als halo 3. ik twijfel ook nog steeds over odst.
|
|
Pagina:
1
|
2
|
|
|
|