Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(7) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

Capcom blijft bij 2.5D fighters


Door Rene Groen op 21-01-2010 om 15:45
Bron: Joystiq

Vorig jaar kwam Street Fighter IV op de markt, een titel die ze zelf omschreven als een '2.5D' fighting game. Ook in de toekomst zal Capcom tussen 2D en 3D blijven hangen.

Ryota Niitsuma, de producer van Tatsunoko vs Capcom, legt uit dat Capcom fighting games wil ontwikkelen waarbij je 3D modellen van de vechters hebt, maar waarbij het vechtplan tweedimensionaal is.

Hoewel Capcom dus 2.5D als uitgangspunt wil gebruiken blijven ze experimenteren met ideeën tussen 2D en 3D. Niitsuma zou zelfs al een nieuw idee hebben en vertelt hier het volgende over:

quote:
“It’s still a 2D fighting field, but the camera moves in a 3D space. That’s just one possibility of something we’d like to be able to do.”


15:48  Van een vijf tot een acht in Edge
15:40  Pachter: 'Wii HD komt in 2010'
 Reacties (7)
 Pagina: 1
GekooktEi op 21-01-2010 om 15:57 [Niv: 483 / Exp: 24134]
Dat is toch allang zo in verschillende vechtgames? Nou ja, daar heb je dan nog wel de mogelijkheid van side steps, maar verder ook niet.

Lawliet op 21-01-2010 om 15:57 [Niv: 346 / Exp: 17280]
2.5D fighting games blijven het beste!

Gast (77.251.99.xxx) op 21-01-2010 om 16:20
idd zoals lawliet al zegt. 2.5D en 2D fighting games blijven gwn het beste. Tekken got nothing on SF.

Gast (193.141.89.xxx) op 21-01-2010 om 16:25
Tekken is ook 2D. Sidestep stelt niets voor. Iets soorgelijks had Fatal Fury ook al.

Gast (84.84.69.xxx) op 21-01-2010 om 17:39
^ lol als Tekken 2D is dan is Mario een shooter.

Gast (82.73.132.xxx) op 21-01-2010 om 18:24
Mario is een shooter!

Wii gamer op 22-01-2010 om 00:23 [Niv: 290 / Exp: 14517]
Fighters zoals "Naruto: Ultimate Ninja Storm" voor de Ps3 noem ik dan echt 3D (weliswaar met cell-shaded graphics). Dat spel is onwijs gaaf om te spelen en de bewegingsvrijheid is fantastisch.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.