Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
27 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Maart 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Maart 2024 
(2) 
(0) 
23 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
22 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
20 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Maart 2024 
(0) 
(2) 
16 Maart 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(2) 
13 Maart 2024 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
10 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
09 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
08 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
06 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(3) 
05 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
Rise of the Ronin
Skull and Bones
Final Fantasy VII Rebirth
Gamed Gamekalender Maart 2024
Nieuws:

Eiji Aonuma over de realistische Zelda


Door Joni Philips op 27-06-2005 om 13:03

Eiji Aonuma is de producer van The Legend of Zelda: Twilight Princess en werkt al sinds Ocarina of Time mee aan de Zelda serie. Hij liet nu enkele kleinigheden weten over Zelda op de DS, de GC en de Revolution in een interview met het magazine Wired.

De nieuwe realistische stijl van Zelda is er gekomen om een grotere Amerikaanse markt te bereiken. Daarom werd er intensief samengewerkt met Nintendo of America over dingen zoals het ontwerp van Link. Er zijn echter ook problemen met de realistische stijl, alles moet dan ook realistisch zijn, de resultaten ook. Vooral met de gevechten te paard is dit moeilijk.

De actie te paard zal veel sneller zijn dan we gewend zijn van Zelda. Eens je terug rondloopt, zal de actie veel trager zijn. Ook in deze game zal Link geen stem hebben want het is niet geschikt voor de Zelda serie maar als ze een geschikte, unieke stem kunnen vinden zou het invoegen van een stem wel mogelijk zijn. Deze ideeën zullen ook de basis vormen voor de DS en Revolution Zelda. De DS versie zal gebruik maken van de touchscreen en de stylus.


14:37  Screens van Chrome sequel
12:39  PGA Tour '06 op screens
 Reacties (3)
 Pagina: 1
Gast (81.206.190.xxx) op 28-06-2005 om 09:03
Oe, ik heb een prachtige stem! 8)

Gast (80.60.159.xxx) op 28-06-2005 om 13:12
Ik denk dat in de volgende zelda (voor de revo) spraak zal zitten :)

Gast (82.215.48.xxx) op 28-06-2005 om 21:23
Ik hoop het wel het lijkt me leuker als je Link zijn stem hoort!

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Type:
Game
Releasedatum:
08-12-2006
Ontwikkelaar:
Nintendo
Uitgever:
Nintendo
Media:








Meer media