Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
15 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
13 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
12 Juni 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juni 2024 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juni 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

Too Human info en screens


Door Rene Groen op 11-04-2008 om 16:43
Bron: IGN

Too Human werd eerst met respect uitgesproken, toen de game echter slecht onthaald werd en hierop volgend meerdere keren uitgesteld, leek de game zijn glans te verliezen.

De ontwikkelaar is hard bezig om alsnog met een game te komen die ons respect af moet dwingen, vandaag leren we iets meer over de game.

- Bij de soundtrack van Too Human kiezen ze niet zomaar wat leuke muzieknummers uit, het moet een soundtrack worden waarbij het geluid het gevoel binnen de game versterkt. Steve Henifin, Director of Audio, keek hierbij eerst naar de concept arts, de omgevingen, het verhaal en de karakters.

De muziek in Too Human is non-lineair te noemen, iedere map heeft zijn eigen thema, hoewel dit hierdoor aparte muziek zal worden is het wel als één geheel opgezet zodat het nooit de stemming zal bederven.

- De keuze tussen Human en Cybernetic heeft verschillende invloeden op zowel het karakter als de gameplay in het spel. Met de keuze van één van de twee krijg je andere wapens, armor en skills, maar ook andere Ruiners. Deze Ruiners verschillen niet alleen in hun visuele voorkomen, maar ook hoe je ze behaald, wat hun functie is en hoe je ze krachtiger maakt.

Wanneer je als speler een bepaalde klasse blijft gebruiken kun je binnen deze klasse weer nieuwe ruiners krijgen en daarmee krachterig worden in de aanvallen die bij de klasse horen.







19:15  World in Conflict: Soviet Assault debut trailer
16:22  Far Cry 2 maal drie
 Reacties (9)
 Pagina: 1
Gast (82.173.151.xxx) op 11-04-2008 om 17:09
aait. Dit wordt zeker een manse game.

dark lars op 11-04-2008 om 17:10 [Niv: 108 / Exp: 5400]
het kan aan mij liggen hoor, en dat het bij mij niet alleen ontbreekt aan "gamekennis" zoals mij vandaag verteld is maar dat het mij ook nog eens aan nederlandskennis(is dat überhaupt een woord???) ontbreekt..maar wat is/zijn Flans?of is dat een foutje O.0


dat terzijde vind ik de screens er toch wel erg tof uitzien..maar ik koop deze sowieso niet blindelings als er een demo komt zal ik hem zeker even proberen


Roderick op 11-04-2008 om 17:14 [Niv: 417 / Exp: 20866]
Laten we er maar glans van maken dan

Heb 1 woord voor Silicon Knights: releasedatum.

En dan niet in september pas. Ik wil de game in de zomer zien.

dark lars op 11-04-2008 om 17:26 [Niv: 108 / Exp: 5400]
o oke ik wou niet de slimme jongen uithangen ofzo hoor

irq10 op 11-04-2008 om 17:31 [Niv: 59 / Exp: 2956]
hmmmz.. het is het net niet denk ik... deze game.
Hopelijk haalt een demo mij over tot kopen van deze game

prangstar op 11-04-2008 om 17:48 [Niv: 99 / Exp: 4926]
deze game sprak me juist aan. dit is de eerste keer dat ik iets slecht erover hoor.

Magnum Delta op 11-04-2008 om 20:16 [Niv: 30 / Exp: 1506]
"nieuwe ruiners krijgen en daarmee krachterig worden"

ooh Rene Groen wat ben je toch zo krachterig geworden sedert vorig jaar...

Hellsing op 11-04-2008 om 23:27 [Niv: 18 / Exp: 898]
dat is me ook opgevallen maar ja iedereen maakt fouten

Berserk op 12-04-2008 om 08:24 [Niv: 148 / Exp: 7386]
Flans= flair + glans

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Too Human
Type:
Game
Releasedatum:
29-08-2008
Ontwikkelaar:
Silicon Knights
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media