Too Human werd eerst met respect uitgesproken, toen de game echter slecht onthaald werd en hierop volgend meerdere keren uitgesteld, leek de game zijn glans te verliezen.
De ontwikkelaar is hard bezig om alsnog met een game te komen die ons respect af moet dwingen, vandaag leren we iets meer over de game.
- Bij de soundtrack van Too Human kiezen ze niet zomaar wat leuke muzieknummers uit, het moet een soundtrack worden waarbij het geluid het gevoel binnen de game versterkt. Steve Henifin, Director of Audio, keek hierbij eerst naar de concept arts, de omgevingen, het verhaal en de karakters.
De muziek in Too Human is non-lineair te noemen, iedere map heeft zijn eigen thema, hoewel dit hierdoor aparte muziek zal worden is het wel als één geheel opgezet zodat het nooit de stemming zal bederven.
- De keuze tussen Human en Cybernetic heeft verschillende invloeden op zowel het karakter als de gameplay in het spel. Met de keuze van één van de twee krijg je andere wapens, armor en skills, maar ook andere Ruiners. Deze Ruiners verschillen niet alleen in hun visuele voorkomen, maar ook hoe je ze behaald, wat hun functie is en hoe je ze krachtiger maakt.
Wanneer je als speler een bepaalde klasse blijft gebruiken kun je binnen deze klasse weer nieuwe ruiners krijgen en daarmee krachterig worden in de aanvallen die bij de klasse horen.

|