Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(7) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

De zeven punten van een goede demo


Door Rene Groen op 18-01-2008 om 00:14
Bron: CVG

David Edery, de grote man achter Xbox Live, geeft in een interview aan dat Xbox Live demo's zeer belangrijk zijn voor de verkoop van een game en geeft meteen even zeven tips.

Volgens hem is het belang van een demo zeer groot, als je een geweldige game hebt maar de demo is heel slecht, dan zullen gamers het spel alsnog laten liggen. Om echter toch met een goede demo te komen heeft hij zeven tips:

1) Frustreer een gamer niet wanneer deze een demo speelt.
2) Laat een speler niet wachten voordat het leuke gedeelte begint.
3) Maak deze eerste kennismaking met de game niet te kort.
4) Maak deze eerste kennismaking met de game niet te lang.
5) Zorg dat de interesse van de gamer vergroot wordt.
6) Laat je beste features zien.
7) Werk middels de demo aan het verkooppraatje voor de game.

Ook de afsluiting van de demo is belangrijk, het is namelijk het laatste wat je als gamer ziet. Het standaard 'more levels, more characters' bericht is misschien niet zo'n goede keuze.


00:22  Dark Sector leegt geweer in video
00:07  [Upd.] Eerste beelden van Don Kings boksgame
 Reacties (7)
 Pagina: 1
Gast (84.81.28.xxx) op 18-01-2008 om 02:35
Erg voor de handliggend.....
Zouden we zelf kunnen bedenken.....

Waarom dan allemaal die game-developers niet ?
Dan zouden we toch allemaal meer games kopen ?

Rolf

im2 op 18-01-2008 om 07:29 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Niet iedereen houdt zich hieraan, dat is wel duidelijk. Ik kan eigenlijk niet snel een demo opnoemen die zich aan alle punten houdt

MaartenL (Redacteur) op 18-01-2008 om 10:39 [Niv: 472 / Exp: 23598]
Goh, hebben de mannen van Blacksite toch niet hun best gedaan met de demo

5 minuten, oersaai en frame-drops tot en met...

Achja, sommige demos zijn daarentegen wél goed.

Devilly op 18-01-2008 om 11:07 [Niv: 275 / Exp: 13756]
De beste afsluiting voor een demo is, denk ik, toch een beeld van iets groots uit de volledige game. Laat heel kort een eindbaas zien o.i.d., iets dat eruit springt.

Verder is er vrij weinig op aan te merken, behalve dan dat het vrij logisch is allemaal.

Joni Philips (Eindredacteur) op 18-01-2008 om 11:08 [Niv: 1183 / Exp: 59160]
Of je kunt, zoals Microsoft doet, geen demo's uitbrengen van je grote titels en toch scoren.

im2 op 18-01-2008 om 17:01 [Niv: 574 / Exp: 28719]
Laat heel kort een eindbaas zien o.i.d., iets dat eruit springt.
_____
Crysis?

Gast (84.193.236.xxx) op 18-01-2008 om 17:05
Ik vond Skate nog altijd de beste demo. Je kon veel , héél veel maar niet onneindig. Je had altijd zin naar dat meer in het spel, de buitenwereld en nog andere plekken om te skaten.

Dankzij de demo heb ik hem ook gehaald

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Xbox 360
Type:
Hardware
Releasedatum:
02-12-2005
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media