Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
15 Januari 2021 
(0) 
(0) 
(10) 
14 Januari 2021 
(0) 
(1) 
(0) 
(10) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(2) 
(4) 
13 Januari 2021 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
12 Januari 2021 
(0) 
(3) 
(3) 
(1) 
(1) 
11 Januari 2021 
(8) 
(0) 
(5) 
(0) 
(1) 
10 Januari 2021 
(0) 
(1) 
09 Januari 2021 
(0) 
(3) 
(1) 
(1) 
(5) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
08 Januari 2021 
(2) 
(0) 
07 Januari 2021 
(1) 
(14) 
(4) 
(0) 
06 Januari 2021 
(1) 
(3) 
(0) 
(5) 
05 Januari 2021 
(6) 
(0) 
(0) 
(8) 
(3) 
(3) 
04 Januari 2021 
(1) 
(0) 
03 Januari 2021 
(0) 
(5) 
01 Januari 2021 
(8) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
31 December 2020 
(6) 
(1) 
30 December 2020 
(1) 
28 December 2020 
(1) 
(0) 
25 December 2020 
(1) 
24 December 2020 
(0) 
(0) 
(7) 
(15) 
(0) 
(1) 
23 December 2020 
(11) 
(0) 
22 December 2020 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 December 2020 
(0) 
(2) 
19 December 2020 
(1) 
(2) 
(0) 
(1) 
18 December 2020 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(12) 
17 December 2020 
(2) 
(0) 
(7) 
(3) 
(0) 
16 December 2020 
(0) 
(0) 
15 December 2020 
(5) 
(4) 
(0) 
14 December 2020 
(0) 
(9) 
(0) 
(8) 
(0) 
12 December 2020 
(15) 
(0) 
(6) 
(0) 
11 December 2020 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
Puyo Puyo Tetris 2
Haven
Twin Mirror
Immortals: Fenyx Rising
Nieuws:

Plaatjes SimCity Societies


Door Joni Philips op 15-06-2007 om 00:10
Bron: GameWatch

SimCity is de eerste bekende serie van Will Wright en Maxis. De bedoeling van de game is het bouwen van een stad en ervoor zorgen dat deze uitgroeit tot een ware metropool. Momenteel werkt Tilted Mill aan SimCity Societies voor de PC, het nieuwste deel in de serie.

Net zoals in vorige delen kun je simpelweg steden bouwen, maar deze game laat je ook toe om echte culturen op te bouwen en de sociale vaardigheden van je inwoners te bepalen. In de game kun je allerlei soorten steden bouwen met de samenleving die je zelf wenst. Zo kun je bijvoorbeeld een stad bouwen waar de politie ultrastreng is en de bevolking mishandelt, of een spookstad. In de game kun je kiezen uit 350 gebouwtypes die je naar hartelust kunt combineren tot de stad die jij wil. Eens je stad inwoners telt, kun je ook hun gedrag bepalen en hen bijvoorbeeld in opstand laten komen.









00:10  Nieuwe video's Guitar Hero III
00:10  Dragon Ball Z gaat verder op DS
 Reacties (6)
 Pagina: 1
Gast (78.20.63.xxx) op 15-06-2007 om 10:04
Noooooooooooooooooooooooo.... wat hebben ze met je gedaan, Sim city??

MaartenL (Redacteur) op 15-06-2007 om 11:42 [Niv: 472 / Exp: 23597]
"Noooooooooooooooooooooooo.... wat hebben ze met je gedaan, Sim city??"

Ze hebben het ge-EA-iseerd. Een totaal vernuftige city sim doet de geldlade niet hard rinkelen dus gooien ze er maar wat fun elementen in.

Eigenlijk vind ik het nog een aardig cool idee en ziet het er aardig uit. Ik hoop enkel dat de diepgaande mogelijkheden die SC vroeger had nog aanwezig zijn (al die financiele mogelijheden etc)

Gast (194.151.67.xxx) op 21-06-2007 om 11:32
Ik denk dat je dit spel het beste kunt zien als een zijsprong op de originele sim-city reeks. Het voelt als een iets simpelere sim-city met een klein beetje sims erbij.

Komt bij dat die spookstad e.d natuurlijk volledig overbodig is. Ben wel benieuwd hoe dat cultuuraspect zijn uitwerking zal vinden.

Voor een waardige opvolger van sim city moeten we denk ik eerst nog maar eens wat snellere processoren uitvinden. Tuurlijk was SC 4 best heel diep, zeker met Rush Hour erbij, maar uiteindelijk is en blijft het een beetje plat. De cultuurdimensie die hier wordt toegevoegd, bleef altijd achterwege. Alle inwoners waren homogeen, deden niet lastig over religie en racisme, integratieproblematiek bestaat niet. Dat zijn echter wel de dingen die in een hedendaagse stad heel erg spelen, vooral in Holland.

Ze kunnen de nieuwe SC best complexer maken, maar ik denk dat je dan gewoon op een niveau komt waar ieder beetje extra realisme in het "gedrag" van je stad een enorme bult aan cpu-kracht vraagt. SC4 was al zwaar, SC5 zal helemaal beestachtig zijn. En zo bijzonder hard gaan de ontwikkelingen op cpu-snelheid niet tegenwoordig... Maargoed, dit is een afleidingsmaneuvre, en we kijken wat de toekomst brengt! :)

Gast (84.87.58.xxx) op 21-06-2007 om 15:19
Laten we zeggen het is anders.
Het is effe wennen.
Ze hebben weer eens een frisse wind laten waaien!
En ze hebben uit handen gegeven en EA games staan hier gewoon beknd om.
HEt gaat gewoon met de tijd mee dit is 3D en die andere niet.
Laten we nou niet te vlug oordelen en wachten tot het spel in de winkels ligt! :)

Gast (84.87.58.xxx) op 21-06-2007 om 15:20
EN de adviseurs zitten er niet meer in! ;)

Gast (87.208.11.xxx) op 31-03-2008 om 15:54
vet cool man SimCity societies!!!!!!! *D :P :) :) *D *D *D

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
SimCity Societies
Type:
Game
Releasedatum:
16-11-2007
Ontwikkelaar:
Tilted Mill
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media