Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

Igarashi spreekt over Castlevania games


Door Rene Groen op 16-12-2006 om 15:17
Bron: Kikizo

Kikizo had de eer om met Koji Igarashi achter de tafel te schuiven, de grote man achter de Castlevania reeks. Het gesprek ging in op next-gen Castlevania games en Castlevania: Symphony of the Night voor Xbox Live Arcade. We hebben de details voor jullie op een rijtje gezet.

Igarashi is er niet zeker van of hij de kwaliteit van de games, zoals op de Nintendo DS, over kan dragen op de next-gen systemen. De hoge specificaties van de nieuwe consoles draaien vooral om de polygonen, waarbij Igarashi denkt dat 2D niet in dat plaatje past. Als je overgaat op een 2D look is het zeer lastig om grotere groepen vijanden een juiste 'look' te geven op een next-gen console.

Er zijn testen geweest voor een Castlevania game op de PSP, de designers vonden deze handheld echter niet geschikt, en daarom is er voor de NDS gekozen. Toch zoekt Igarashi nog steeds naar mogelijkheden om een Castlevania spel naar één van deze nieuwe consoles te brengen.

Het klassieke Castlevania: Symphony of the Night zal uitgebracht worden op Xbox Live Arcade en wereldwijd verkrijgbaar zijn. Hij hoopt dat Microsoft voor deze game een kleine uitzondering wil maken met hun beleid van 50 MB arcadetitels, mocht het spel veel groter zijn dan dat. Een andere optie is om het spel op te delen in drie delen, waardoor de consument deze drie delen apart van elkaar kan downloaden. Meer details dan dit wilde hij nog niet geven.



15:44  Meer details van Halo 3
15:05  Cars en Eragon geen goede keuzes volgens OXM
 Reacties (4)
 Pagina: 1
Devilly op 16-12-2006 om 15:32 [Niv: 275 / Exp: 13756]
Ik persoonlijk vind Castlevania een perfecte handheld game (en dan wel in 2D), want een 3D Castlevania is gewoon geen echte Castlevania.

wackyprofessor op 16-12-2006 om 15:59 [Niv: 224 / Exp: 11181]
Op arcade lijkt me het originele wel leuk, het is idd ook een perfecte handheld game. 2D sterf een beetje uit laatste tijd.

Leintjuuh op 16-12-2006 om 16:11 [Niv: 11 / Exp: 546]
Kan hij anders niet gewoon polygonen met 2D gameplay gebruiken?

Gast (213.46.46.xxx) op 16-12-2006 om 16:58
^ Op zich vind ik dat geen slecht idee. :)

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.