Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
12 Juni 2026 
(0) 
(0) 
(2) 
11 Juni 2026 
(0) 
(0) 
(2) 
(4) 
10 Juni 2026 
(0) 
(0) 
(4) 
(6) 
(0) 
09 Juni 2026 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(5) 
08 Juni 2026 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(1) 
07 Juni 2026 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(10) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
06 Juni 2026 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2026 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
04 Juni 2026 
(4) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
03 Juni 2026 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Juni 2026
Trust GXT 499W Forta Wireless headset
Saros
Aphelion
Nieuws:

Sony komt 2 juni met State of Play presentatie


Door Rene Groen op 20-05-2026 om 14:12

Over een kleine twee weken staat er een nieuwe State of Play presentatie in de planning, zo heeft Sony vandaag bekendgemaakt.

De State of Play zal op dinsdag 2 juni om 23:00u worden uitgezonden en duurt een uur lang. Eén van de games die in ieder geval voorbij komt is Marvel's Wolverine, dat op 15 september zal worden uitgebracht.


14:18  Kingdome Come: Deliverance studio werkt aan Lord of the Rings game
16:15  Nieuwste game in PixelJunk-serie heet Yodelee Golf
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Nocturnal_Fox op 21-05-2026 om 17:11 [Niv: 4 / Exp: 180]
Altijd leuk! Benieuwd wat er voorbij komt

Berserk op 21-05-2026 om 20:03 [Niv: 149 / Exp: 7467]
Ik wil vooral meer zien over Intergalactic

Gast (82.168.252.xxx) op 22-05-2026 om 01:06
Hopelijk eens wat van jurassic park survival.

Gast (217.122.44.xxx) op 23-05-2026 om 08:07
Dino Crisis letsgooooo (shhhh laat me dromen)

Gast (86.90.147.xxx) op 24-05-2026 om 09:34
Breng killzone en resistance uit met een dikke multiplayer..., en breng daarna pas dikke nieuwe ip's uit.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.