Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
27 September 2020 
(0) 
(11) 
(2) 
26 September 2020 
(6) 
(3) 
(5) 
(2) 
(5) 
25 September 2020 
(15) 
(2) 
(0) 
(0) 
(3) 
(1) 
(2) 
24 September 2020 
(17) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
23 September 2020 
(10) 
(20) 
(0) 
(0) 
(0) 
(6) 
22 September 2020 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
21 September 2020 
(7) 
(0) 
(30) 
(4) 
(0) 
20 September 2020 
(3) 
(8) 
(6) 
(0) 
19 September 2020 
(0) 
(0) 
(5) 
(3) 
(3) 
18 September 2020 
(6) 
(2) 
(3) 
(6) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(9) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
17 September 2020 
(0) 
(2) 
(4) 
(17) 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(4) 
16 September 2020 
(9) 
(1) 
(20) 
(0) 
(4) 
(4) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(3) 
(12) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
15 September 2020 
(0) 
(0) 
(2) 
(14) 
14 September 2020 
(0) 
(4) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(16) 
13 September 2020 
(12) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 September 2020 
(0) 
(0) 
(4) 
(11) 
(5) 
(0) 
(1) 
11 September 2020 
(2) 
(1) 
(6) 
(1) 
(9) 
(3) 
(0) 
(0) 
10 September 2020 
(0) 
(0) 
(2) 
(8) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(8) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Realms Deep: Dag 2
Realms Deep: Dag 1
De redactie over de PlayStation 5
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Nieuws:

Ratchet & Clank: Rift Apart krijgt tweetal grafische modi


Door Rene Groen op 29-08-2020 om 10:55

Het is een vraag waar je al jarenlang discussie over kunt voeren: resolutie of framerate? Vooral bij de consoles kwam het antwoord op deze vraag veelal vanaf de ontwikkelaars, toch ligt de keuze tegenwoordig steeds meer bij gamers zelf.

Dit laatste is nu ook het geval bij de aankomende PlayStation 5 titel Ratchet & Clank: Rift Apart. Insomniac Director Mike Delay heeft bekend gemaakt dat je de game op twee manieren kunt ervaren: in een 4K resolutie en draaiend op dertig frames per seconde of op een lagere resolutie op zestig frames per seconde.

Daisuke Ishidate van Sony Japan Asia voegt toe:
quote:
"Beginnend in de tweede helft van het PS3-tijdperk, kozen we ervoor om Ratchet & Clank-games te maken met prachtige graphics door de 60 frames per seconde van het PS2-tijdperk te schrappen ten gunste van 30 frames, en de gameplay zelf was gebaseerd op de veronderstelling van spelen in 30 frames. Deze keer kunnen spelers kiezen tussen de 60 frames per seconde-route van het PS2-tijdperk, of de hogere resolutie en 30 frames per seconde-route van het PS3-tijdperk en verder. "

Bij de Gamescom Opening Night leerden we dat het spel in de 'launch window' van de PlayStation 5 zal verschijnen, onderstaand nog eens een blik op de getoonde gameplay.



11:09  Marvel's Avengers legt systeem van microtransacties uit
10:47  Observer: System Redux komt naar PC; demo nu te spelen
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Gast (94.211.186.xxx) op 29-08-2020 om 14:27
4k@60fps moet nu toch wel onderhand de standaard zijn met zoveel rekenkracht. 4k@30fps is gewoon niet acceptabel.

Gast (188.126.94.xxx) op 29-08-2020 om 14:47
Nou Insomniac zegt FUCK YOU!

Gast (78.23.49.xxx) op 29-08-2020 om 17:28
Haha, had het nog gezegd na het zien van de trailer. Toch een fail dit.
Mja blijkaar gaan er veel geruchten dat de ps5 heel moeilijk, zoniet onmogelijk 4k 60fps aankan.

Gast (92.108.244.xxx) op 30-08-2020 om 08:59
(94.211.186.xxx)
Besef je wel dat graphics & physics ook een ontwikkeling doormaken ?

De meeste Sony games zijn prima in 30fps te spelen.Bij games als DOOM:Eternal of Bayonetta is 60 fps voor mij wel een must.

Gast (87.208.227.xxx) op 02-09-2020 om 10:39
78.... Bullshit. De nieuwe assasins game draait ook op de Xbox Sex op 4k 30fps net als op de Playstation5. En dat is een third party game.....

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Ratchet & Clank: Rift Apart
Type:
Game
Releasedatum:
TBA
Ontwikkelaar:
Insomniac Games
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:
Geen media gevonden