Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
WWE 2K24
Gamed Gamekalender April 2024
Gamed Gamekalender Maart 2024
Wo Long: Fallen Dynasty - Complete Edition
Nieuws:

Firewatch ontvangt PlayStation 4 patch


Door Rene Groen op 19-02-2016 om 15:29
Bron: Campo Santo Blog

Recentelijk lieten we in een recensie ons licht schijnen over Firewatch. Deze verhalende game wist indruk te maken, maar helaas konden we dit niet zeggen over de achterliggende techniek op de PlayStation 4 versie.

De ontwikkelaar beloofde beterschap middels een patch en deze is inmiddels verschenen. Volgens Campo Santo verbetert het de beleving aanzienlijk, maar het werk stopt hier niet. Ze werken nog altijd samen met Unity om de engine te verbeteren en zullen tevens nieuwe ondertitels toevoegen. Onderstaand een overzicht van wat ze al wel hebben aangepakt middels de patch:
  • Draw distance and shadow render distance have been improved, which should remove significant texture popping.
  • Streaming loading and unloading has been significantly adjusted with extra safeties so you should no longer see loading happen right in front of you.
  • We got Unity to fix a very rare hang that could occur when loading and unloading scenes.
  • Many instances of unstable framerate have been improved.
  • Auto-saves are now far less frequent, as they were causing the worst framerate hitches we have been seeing.
  • Several places where people were escaping the world or getting stuck in collision have been refined. Also, if you are stuck in an endlessly falling state, the game will attempt to put you back, either through loading the last save or respawning Henry aboveground.
  • Various cases where you were able to interrupt or break your current quest have been safeguarded.
Meer over Firewatch kun je lezen in onze review.


13:13  Rafting tips in The Flame in the Flood
15:25  IO Interactive legt live content van Hitman uit
 Reacties (3)
 Pagina: 1
Gast (83.86.65.xxx) op 19-02-2016 om 20:50
Ik wil dat de speler rustig kan kieze nwat ie zegt en niet moet haasten met lezen!!! Dat is het enige wat mij ergerd.. het spel is zo rustig maar als je praat moet je opeens super snel doen.. :(

Gast (83.83.12.xxx) op 20-02-2016 om 08:26
Fix deze shit nou eens voordat je de game daadwerkelijk te koop aanbied. Dit is nou niet een game met replay value.

Gast (94.214.28.xxx) op 20-02-2016 om 11:49
Inderdaad, dus nog maar even wachten op de volgende patch?

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Firewatch
Type:
Game
Releasedatum:
09-02-2016
Ontwikkelaar:
Campo Santo
Uitgever:
Onafhankelijk
Media:








Meer media