Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXbox ScarlettAppMisc    
13 November 2019 
(2) 
(0) 
(2) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 November 2019 
(7) 
(5) 
(3) 
(3) 
(4) 
(2) 
11 November 2019 
(4) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(10) 
(0) 
(0) 
10 November 2019 
(10) 
(5) 
(4) 
(0) 
09 November 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(3) 
08 November 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
07 November 2019 
(17) 
(3) 
(0) 
(16) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 November 2019 
(5) 
(4) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
05 November 2019 
(0) 
(0) 
(5) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 November 2019 
(5) 
(4) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
03 November 2019 
(7) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 November 2019 
(0) 
(0) 
01 November 2019 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(9) 
31 Oktober 2019 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
30 Oktober 2019 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 Oktober 2019 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
28 Oktober 2019 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(4) 
(4) 
27 Oktober 2019 
(2) 
(1) 
(2) 
(0) 
26 Oktober 2019 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(3) 
Bizerta: Silent Evil
Call of Duty: Modern Warfare
Gamed Interview: Rain of Reflections
Ice Age: Scrat's Nutty Adventure
Nieuws:

COD: Ghosts doet een copy-paste


Door Rene Groen op 06-11-2013 om 14:55

De Call of Duty franchise weet jaarlijks vele miljoenen binnen te halen, echter kost het ook miljoenen om de game te kunnen maken. Toch is dit enorme budget voor Infinity Ward geen reden om content niet te recyclen.

Wat blijkt namelijk: één van de animaties uit Call of Duty: Modern Warfare 2 is door ontwikkelaar Infinity Ward hergebruikt voor Call of Duty: Ghosts. Onderstaand zien we het desbetreffende stukje, waarbij duidelijk te zien is dat de ontwikkelaar blijkbaar trots is op haar eerder gecreëerde content.



10:17  LocoCycle in Live Action trailer
09:02  Battlefield 4
 Reacties (35)
 Pagina: 1 | 2
elemeNt op 06-11-2013 om 14:58 [Niv: 129 / Exp: 6435]
Achja ik vind het niet storend of zo. Was me ook niet echt opgevallen. Ik zie het meer als een shot hergebruiken zoals Tarantino altijd de kofferbak view in zijn films doet.

Redneckerz (Redacteur) op 06-11-2013 om 15:16 [Niv: 213 / Exp: 10654]
Typisch gevalletje luiheid, omdat het kan.

Fabio op 06-11-2013 om 15:20 [Niv: 6 / Exp: 314]
Niet onverwacht.

Disker op 06-11-2013 om 15:57 [Niv: 43 / Exp: 2141]
Ik zou mij als gamer wel genaaid voelen. Als mensen hun ogen nou eens een keertje open doen en ze de game gewoon niet massaal kopen dan moeten ze wel gaan innoveren. Ze weten gewoon dat het gaat verkopen dus waarom moeite erin steken? Je ziet gewoon dat met elk opvolgende game de kwaliteit naar beneden gaat. Singeplayer is heel slecht (zeker voor Cod standaard) Extinction mode is blijkbaar van zeer korte duur en heeft weinig replay waarde om maar niet over de multiplayer te beginnen.

Gewijzigd door Disker op 06-11-2013 om 15:57

da bom op 06-11-2013 om 16:27 [Niv: 89 / Exp: 4466]
@element, dat is anders. Bij tarantino is het een soort signature dit is gewoon onzin

elemeNt op 06-11-2013 om 16:38 [Niv: 129 / Exp: 6435]
Als ze het in de volgende IW cod weer gebruiken is het toch ook een soort signature? Omdat de nieuwe COD het doet is het ineens nieuws. Weet je hoeveel animaties Fifa ieder jaar hergebruikt? Of hoeveel models er sowieso in games worden gerecycled? Tuurlijk het is cheap, maar ik snap de ophef niet zo.

Gewijzigd door elemeNt op 06-11-2013 om 16:40

Disker op 06-11-2013 om 16:52 [Niv: 43 / Exp: 2141]
Animaties hergebruiken is wel even wat anders dan een trailer/cutscreen gaan hergebruiken. En CoD is wel de koning als het om hergebruiken gaat. Dit is namelijk niet de eerste keer.

Andere developers hergebruiken wel eens animaties maar bouwen daar weer verder op en dat zie ik bij CoD weinig tot niet gebeuren. En een animatie die gebruikt word om te lopen of te herladen, nee daar heb ik niet ontzettend veel moeite mee als dat niet veranderd word want er zijn maar een aantal manier om dat wat interessanter te maken en/of te vernieuwen.

Weet wel dat dit al meer dan 5 a 6 jaar aan de gang is bij deze serie. En dat stoort mij dus.

En het meest vervelende is dat ze wel elke keer ontzettend trots zijn als ze iets nieuws toevoegen. Of zeggen dat deze game ontzettend innoverend is en totaal anders is dan het vorige deel. Ik vind het persoonlijk ontzettend misleidend.

Gewijzigd door Disker op 06-11-2013 om 16:52

Yakuo op 06-11-2013 om 16:54 [Niv: 22 / Exp: 1080]
Blij dat ik dit soort rotzooi nooit koop

Nelus op 06-11-2013 om 16:56 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Haha, ja Disker, want dit deel heeft namelijk een nieuwe feature, de 'fish AI, in which the fishes move away from the player'...

Typisch gevalletje lui dit, maar fuck it, waarom ook niet

Alpha Centyros op 06-11-2013 om 17:03 [Niv: 43 / Exp: 2166]
Je weet dat je spel geen goede/genoeg vernieuwingen heeft als je 'fish AI and the addition of a dog to your squad' moet opnoemen om indruk te willen maken.

elemeNt op 06-11-2013 om 17:05 [Niv: 129 / Exp: 6435]
@Disker, het is maar 18 seconde van een cutscene die op de animatie na verder helemaal anders is en een hele andere context heeft. Het is niet alsof je minuten naar dezelfde cutscene zit te kijken. Naar mijn mening is dat ook gewoon die animatie gebruiken en er op verder bouwen.

Ik praat het verder niet helemaal goed en vind het ook ontzettend cheap van ze. Maar iedereen doet wel lekker overdreven omdat het weer een COD titel is die het doet

Redneckerz (Redacteur) op 06-11-2013 om 17:17 [Niv: 213 / Exp: 10654]
@ Element:

Voor een ontwikkelaar dat constant pocht met ''nieuwe innovaties'', ''realistische vissen'', ''nieuwe engine'' en ''SubD'', wat gewoon dezelfde gameplay, geen innovatie, dezelfde engine en een ander woord voor tesselation is vind ik het wel een kwalijke zaak. Het is ook niet zo dat ze 1 animatie hebben gepakt, nee, het is gelijk een gehele scene met dito animatie.

Tel dan ook nog de issues op PC en consoles erbij op en je moet wel een hele zware fan van COD wezen om het te nuanceren cq te ontkennen.

elemeNt op 06-11-2013 om 18:53 [Niv: 129 / Exp: 6435]
Het is mijn eerste COD op de pc (verder alleen MW3 op ps3), dus zo'n grote fan kan ik mezelf ook niet noemen Welke pc issues zijn er overigens? (uit nieuwsgierigheid voordat iemand weer denkt dat ik ontken dat er problemen zijn) Ik ben nog niet echt problemen of zo tegengekomen. Zelfs nog geen host migration.

En in mijn ogen zeggen alle ontwikkelaars dat hun game de beste is en oh zo innoverend. Zal wel aan mij liggen, maar ik luister daar echt niet meer naar


Gewijzigd door elemeNt op 06-11-2013 om 18:53

CopyAssassin op 06-11-2013 om 19:38 [Niv: 26 / Exp: 1311]
elemeNt

Dat jij dit gewoon soort van kan goedkeuren die mensen maken miljoenen winst en dan gaan ze lekker zitten te kopiëren en plakken dan word je toch woest waar gaan al die miljoenen heen?

Lijkt net of ze de game in een weekje gemaakt hebben of zo


elemeNt op 06-11-2013 om 19:43 [Niv: 129 / Exp: 6435]
Jij leest duidelijk mijn posts niet. Ik keur het niet goed. Ik zeg alleen dat de reacties ver overdreven zijn. Dit soort dingen gebeuren regelmatig in games.

Djierod op 06-11-2013 om 20:05 [Niv: 70 / Exp: 3481]
Het is nogal goedkoop mocht dit zo zijn.
Bedrijf en uitgever verdienen miljoenen aan de jaarlijkse delen uit de franchise en dan dit

Edje op 06-11-2013 om 20:12 [Niv: 25 / Exp: 1266]
Zo zie je dus dat elk CoD deel dus niet nieuw is maar gewoon meer van hetzelfde en elke keer worden er rocord aantallen van verkocht dus niemand vind het erg ook.

Big Stupid Jellyfish op 06-11-2013 om 20:23 [Niv: 9 / Exp: 459]
Mass Effect deed dit ook twee keer, niemand horen klagen.

Disker op 06-11-2013 om 20:34 [Niv: 43 / Exp: 2141]
@Jellyfish
Wat bedoel je? En zou dat graag even willen zien.

No'tje op 06-11-2013 om 20:58 [Niv: 205 / Exp: 10228]
Wereldnieuws!

Redneckerz (Redacteur) op 06-11-2013 om 22:11 [Niv: 213 / Exp: 10654]
@ Element:
De game kent een artificiele RAM limiet. Het heeft 6 GB nodig, anders start het niet op, maar het spel zelf gebruikt ''maar'' 2 GB. Je wordt gewoon bedot. En dat moet de community maar weer oplossen met fixes omdat IW ervanuit gaat dat ze dat toch wel doen.

da bom op 06-11-2013 om 22:32 [Niv: 89 / Exp: 4466]
@redneckers, ik zag net de floating head, toevallig.


elemeNt op 06-11-2013 om 23:34 [Niv: 129 / Exp: 6435]
@Redneckerz,

Wat wil je daar mee zeggen? Dat van die RAM is inderdaad schandalig, maar daar gaat het hier toch helemaal niet over?

Redneckerz (Redacteur) op 07-11-2013 om 01:04 [Niv: 213 / Exp: 10654]
@ Element:
Je vroeg: ''Welke pc issues zijn er overigens? (uit nieuwsgierigheid voordat iemand weer denkt dat ik ontken dat er problemen zijn)''

Daar reageerde ik op.

Ivaniox op 07-11-2013 om 08:44 [Niv: 9 / Exp: 446]
Who cares about the single player? 90% van de mensen kopen de spel enkel en alleen om de MP.

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Call of Duty: Ghosts
Type:
Game
Releasedatum:
05-11-2013
Ontwikkelaar:
Infinity Ward
Uitgever:
Activision Blizzard
Media:








Meer media