Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
16 Juni 2025 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
14 Juni 2025 
(0) 
13 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2025 
(0) 
(0) 
09 Juni 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Juni 2025
Gamed Gamekalender Mei 2025
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

Cerny: 'PlayStation 4-ontwikkeling gaat snel.'


Door Joni Philips op 29-06-2013 om 11:37
Bron: Joystiq

Ooit konden games in korte tijd ontwikkeld worden, maar elke generatie duurt de ontwikkeling langer en langer. Zelfs het opstarten van de ontwikkeling duurt al langer omdat het opzetten van een engine lang duurt.

Op het Spaanse GameLab introduceerde PlayStation 4-systeem architect het concept van de Time-To-Triangle. Dit is de tijd die nodig is om grafische systemen te programmeren die op een niveau liggen dat analoog is aan de kracht van de hardware. Je kunt dit dus het gemakkelijkst vergelijken met de tijd die je nodig hebt om een engine draaiende te krijgen op een systeem.

Volgens Cerny was de gemiddelde Time-To-Triangle voor de PlayStation één tot twee maanden, voor de PlayStation 2 werd dit drie tot zes maanden en voor de PlayStation 3 zes tot twaalf maanden. Het was een trend die Cerny wil breken met de PlayStation 4. Hij belooft dat de Time-To-Triangle voor de PlayStation 4 één tot twee maanden wordt.


11:39  Achievements DuckTales Remastered
11:37  Achievements Ascend: Hand of Kul
 Reacties (11)
 Pagina: 1
insignificat op 29-06-2013 om 11:46 [Niv: 92 / Exp: 4590]
dat zou insane zijn, als developers in zo een korte tijd een engine hebben.
en dan een jaar de tijd nemen om een game op te zetten of tot die echt af is.
zou de volgende gen veel beter kunnen worden dan deze

Vaizard op 29-06-2013 om 12:55 [Niv: 62 / Exp: 3114]
Ik denk dat dit voor zowel de Xbox One als ps4 geld, omdat ze nu dichter bij de PC Architecture liggen. Mijns inziens een goede reden waarom spellen op de consoles meer richting de prijs van een pc games mogen gaan. Denk niet dat dit gaat gebeuren though.

the_dan op 29-06-2013 om 13:44 [Niv: 310 / Exp: 15521]
Zou mooi zijn, Dat consolegames gewoon gedowngrade PC ports zijn

Wapkaak op 29-06-2013 om 15:46 [Niv: 49 / Exp: 2426]
Zou wel lekker zijn als ze de prijs richting de Pc games gooien.

Gemaskerde Muchacho op 29-06-2013 om 15:47 [Niv: 84 / Exp: 4205]
Een link naar zn video is beter denk ik: http://www.youtube.com/watch?v=xHXrBnipHyA&hd=1

Gisteren gekeken erg interessant

Gewijzigd door Gemaskerde Muchacho op 29-06-2013 om 15:47

masterninja op 29-06-2013 om 17:04 [Niv: 33 / Exp: 1645]
@insignificat

Haha ja developers kunnen hun engine in die tijd overzetten naar PS4 dan he niet dat elke developer nu gewoon hun eigen engine gaat maken in een maand of 2.

De engines die de komende jaren qua licenties gaan domineren lijken er toch al op te kunnen draaien.Wel goed nieuws natuurlijk want er zijn altijd een aantal ontwikkelaars die het liefst hun eigen engines gebruiken en de drempel er nu lager voor is.


zie sang op 29-06-2013 om 21:05 [Niv: 80 / Exp: 3986]
tja MS kan dit niet plaatsen want er zijn teveel problemen met Xbone 16 max per winkel
En alweer RROD
EA vraagt aan MS om het rustig te doen misschien hebben ze alweer geprobeerd bij SONY om ook met hun in zee te gaan EA schaamde zich dood door MSSSSS

Gewijzigd door zie sang op 29-06-2013 om 21:08

Vaizard op 29-06-2013 om 23:11 [Niv: 62 / Exp: 3114]
Links Zie sang?

Djierod op 30-06-2013 om 01:26 [Niv: 70 / Exp: 3481]
RROD?
Ik geloof niet dat ze nog die ring hebben, toch?

zie sang op 30-06-2013 om 11:07 [Niv: 80 / Exp: 3986]
Is dit hier niet gepost dat EA hun siezoenpas niet meer ging gebruiken nu het toch bij XBONE veranderd is ?
Ook niet dat EA boos en helemaal Niet akkoord was met hun gamers prive te controleren , je vraagd om links ? dit is toch een gamesite ? .
BTW kijk eens op google ! die Xfans worden ook al zo lui als MS XBONE .
En gelukkig is de ring weg want in de periode feestdagen hou je niet dat je XBONE rode lichtjes draait .

Gewijzigd door zie sang op 30-06-2013 om 11:08

Djierod op 30-06-2013 om 13:30 [Niv: 70 / Exp: 3481]
Zonder links kan iemand jouw post gewoon niet serieus nemen Zie Sang.
Ook al is het een gamesite, we gaan hier niet opzoeken wat klopt van jouw bericht, dat hoor je zelf al te ondersteunen d.m.v. bronnen.
En je spreekt je weer tegen dat er nu geen RROD in zit. Terwijl je eerst roept van wel.
Wat is nu waar?

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
PlayStation 4
Type:
Hardware
Releasedatum:
29-11-2013
Ontwikkelaar:
Sony Interactive Entertainment
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media