Nieuws: The Crew en The Division zijn altijd online
Door Joni Philips op 23-06-2013 om 08:44
|
Bron: Eurogamer
|
Momenteel ontwikkelt Ubisoft meerdere PlayStation 4 en Xbox One-games waaronder de indrukwekkende titels The Division en The Crew welke zich beide afspelen in grote, open werelden waarin duizenden spelers rondlopen.
Die grote, open wereld heeft wel een groot neveneffect: je kunt beide games wel alleen spelen, maar je moet altijd online zijn om ze te spelen. Of je nu alleen of met vrienden speelt, er gebeurt wel altijd iets in deze open wereld.
The Division will be always-online, because this is how the game is designed. It's a world that's always on and always living. The fact you're always-online is a must. It's the same for The Crew. You can join your friends or not, but something is happening in this world all the time.
|
|
|
|
17:38 Packshot Sunday - Deel 91
08:44 Titanfall bevat geen singleplayer
|
Reacties (38) |
|
Pagina:
1
|
2
|
|
bufHalo
op 23-06-2013 om 16:06
[Niv: 15 / Exp: 774]
|
@sotarK, dus als ik uw redenering volg, als je de games tof vind, mag je microsoft bedanken, anders zouden deze games niet gemaakt worden?
|
|
elemeNt
op 23-06-2013 om 16:13
[Niv: 129 / Exp: 6440]
|
@sotarK,
Waarom was de game dan volgens jou anders geworden als deze niet altijd online was? Het hele game concept draait om een grote open online wereld zoals de meeste MMO's. Dit is NIET omdat MS en Sony dat willen, maar omdat Ubisoft zo'n type online game wil maken. Als dit niet mogelijk was, dan had Ubisoft deze game helemaal niet eens gemaakt...
Gewijzigd door elemeNt op 23-06-2013 om 16:14
|
|
sotarK
op 23-06-2013 om 16:18
[Niv: 124 / Exp: 6197]
|
Ja dan was de game een succes op de PC geworden.
|
|
elemeNt
op 23-06-2013 om 16:24
[Niv: 129 / Exp: 6440]
|
Dat vraag ik niet... Ik snap het verband met de PC en succes ook niet helemaal. Op de consoles zijn toch ook gewoon veel goede online games.
|
|
Wapkaak
op 23-06-2013 om 16:40
[Niv: 49 / Exp: 2426]
|
Als die games zo gemaakt worden, worden ze zoizo zo uitgebracht of MS nou wel of niet dat online shit had doorgevoerd. Logisch dat een spel als The Division always online is. En hoop dat de map groot genoeg is, want in een game als de division met 64 man in een map die miss even groot is als een grote bf map is gewoon te veel bij zo'n game. Dan wordt het gewoon een Sos game. Kijk naar Warz shit.
Hoop ook dat ze server based gaan, als je wat in een server doet dat dat ook daar blijft. Dus niet dat mensen gaan looten en dan daarna een andere server joinen.
Gewijzigd door Wapkaak op 23-06-2013 om 16:46
|
|
sotarK
op 23-06-2013 om 17:27
[Niv: 124 / Exp: 6197]
|
Los mieroz neukroz?
Moet ik nou echt elk klein stapje uitleggen pfffffff.
PC is always online en als de consoles niet zo waren wat ik uit had gelegd dan was de game een succes op de PC geweest en in mindere mate op de consoles omdat het online gedeelte dan niet verplicht was.
Maareh welterusten , ik blijf niet bezig...
Of ga jij nu ook heel de tijd , ja maar dat hoeft niet , Jahaa maar het hoeft niet enz enz
Gewijzigd door sotarK op 23-06-2013 om 17:28
|
|
Redneckerz
(Redacteur)
op 23-06-2013 om 17:52
[Niv: 227 / Exp: 11336]
|
@ Sotark:
Blijkbaar zit die discussie van een tijdje terug je nog steeds tegen.
Voor deze games vind ik het niet raar dat ze altijd online zijn. Het zijn MMO's, met een constant veranderende wereld. Hetzelfde verhaal zal ook worden verteld over Planetside 2 op de PS4.
|
|
elemeNt
op 23-06-2013 om 17:52
[Niv: 129 / Exp: 6440]
|
Je hebt helemaal niks uitgelegd. Je roept juist zomaar wat zonder uitleg... De pc is ook helemaal niet 'always online'. Steam wel, maar de meeste MMO's zijn pas net op Steam. Ubisoft heeft met The Division gewoon gekozen om een MMO te maken. Hiervoor moet je inderdaad altijd online spelen. Dit is nou eenmaal zo omdat Ubisoft voor dat spelgenre heeft gekozen. Dit heeft helemaal niks te maken met de X1 en het altijd online moeten zijn van de console. Dat je Microsoft erbij haalt is dus gewoon onzin.
|
|
MaartenL
(Redacteur)
op 23-06-2013 om 22:48
[Niv: 472 / Exp: 23598]
|
Snap ook niets van sotarK zegt...
Het succes van gametype is niet afhankelijk van console/PC en MS heeft er al helemaal niets mee te maken.
|
|
sotarK
op 24-06-2013 om 18:30
[Niv: 124 / Exp: 6197]
|
Als de consoles niet always online waren(wat MS met de One was, heel mijn punt) was de game dan wel op de consoles geplanned?
Of was de game anders van opzet op de consoles geworden?
Dan maar zo , snap je het dan nog niet dan wil je het niet zien lijkt het wel.
Gewijzigd door sotarK op 24-06-2013 om 18:34
|
|
elemeNt
op 24-06-2013 om 21:31
[Niv: 129 / Exp: 6440]
|
Sorry, maar who cares? Dat is toch helemaal niet relevant bij deze games? Deze games komen toch gewoon op de X1 en PS4? Of het nou always online is of niet.
|
|
sotarK
op 24-06-2013 om 22:37
[Niv: 124 / Exp: 6197]
|
Deze games komen toch gewoon op de X1 en PS4? Of het nou always online is of niet.
pffffffffffffffff
Heel mijn punt was , zou deze game ook een MMO geweest zijn als de consoles GEEN verplichte online hadden wat nu op het laatste moment het geval is met de knieval van MS.
Of zou het dan gewoon een squad based shooter geweest zijn waar je een hoop bots kon aanstellen.
Als jij gelijk who cares had gezegd dan had dat een hoop berichten gescheeld
Gewijzigd door sotarK op 24-06-2013 om 22:40
|
|
elemeNt
op 24-06-2013 om 23:33
[Niv: 129 / Exp: 6440]
|
De PS4 is toch ook niet always online en daar komt de game ook gewoon op. Natuurlijk was deze game ook zo als de consoles niet 'always online' zouden zijn. Ubisoft heeft er toch gewoon voor gekozen om een MMO te maken. Deze game heeft NIKS met 'always online' van consoles te maken.
Waarom zouden ze volgens jou dan geen MMO kunnen maken op de huidige consoles en pc?
Gewijzigd door elemeNt op 24-06-2013 om 23:46
|
|
Pagina:
1
|
2
|
|
|
|