Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
23 September 2018 
(0) 
(7) 
(1) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
22 September 2018 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 September 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
20 September 2018 
(11) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 September 2018 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(16) 
(0) 
(0) 
18 September 2018 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 September 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
16 September 2018 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 September 2018 
(9) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
14 September 2018 
(2) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(6) 
(6) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
13 September 2018 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 September 2018 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
11 September 2018 
(1) 
NBA Live 19
Shadow of the Tomb Raider
My Brother Rabbit
Final Fantasy XV: Pocket Edition
Nieuws:

BioWare werkte aan spionagetitel


Door Rene Groen op 07-12-2012 om 14:30
Bron: Eurogamer

Lang niet iedere in ontwikkeling zijnde titel ziet daadwerkelijk het levenslicht, zo ook niet een spionagetitel die BioWare in de maak had.

De RPG zou in ontwikkeling zijn rond 2009 en als werktitel 'Agent' hebben gehad, niet te verwarren met de game van Rockstar. BioWare's Trent Oster laat weten dat dit spannende project uiteindelijk de recessie niet zou overleven, waarbij de inspiratie werd gehaald uit de James Bond films.

In gesprek met Eurogamer laat Oster weten dat het concept voort kwam uit het idee dat James Bond niet alleen draait om geweren en het vueren op tegenstanders. Hij is een manipulator, een getalenteerde vechter en een geheim agent. Doel was om dit te combineren met Jason Bourne, een man die zijn herkomst niet kent maar wel extreem dodelijk is.

De titel moest digitale acteerprestaties naar een hoger niveau tillen en tegelijkertijd drama centraal stellen middels intense scenes. Als voorbeeld noemt Oster een moment uit de tweede Jason Bourne film waarbij hij een vijand verstikt met een boek; het waren dit soort intense momenten die in het spel naar voren moesten komen.

De reden dat het project er nooit kwam was omdat Electronic Arts geen geloof had in de titel. En zoals Oster reflecteert: 'Wanneer het bedrijf er niet achter staat maakt het niet uit hoe hard je ervoor vecht, het zal simpelweg niet gebeuren'.


14:38  Crysis 3 met definitieve datum
14:23  Ubisoft werkt aan AC III fix
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.