Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
Stellar Blade
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Nieuws:

BioShock Infinite schrapt coöp modi?


Door Rene Groen op 10-08-2012 om 15:21
Bron: Xbox 360 Achievements

Afgelopen mei kwam het gerucht naar buiten dat BioShock: Infinite uitgesteld was om een multiplayer toe te kunnen voegen, een nieuw gerucht vertelt ons echter dat deze alsnog geen doorgang zal vinden.

De website Kotaku vertelt dat twee geplande coöperatieve modi alsnog geen doorgang zullen vinden. De eerste was een tower defence titel waar miniatuurkarakters het tegen hordes vijanden in de vorm van kinderspeelgoed op moesten nemen binnen een oude arcademachine.

De tweede coöp mode had de werknaam Spec-Ops, waarbij de structuur van de Call of Duty franchise werd geleend en spelers met elkaar samenwerken om het op te nemen tegen vijanden binnen levels die geďnspireerd waren door de single-player.

Ken Levine, de Creative Director van Irrational Games, geeft in een reactie aan dat de studio altijd experimenteert met ideeën en enkel wanneer deze goed genoeg zijn zullen ze in de game verschijnen. Tevens gaat hij in op het vertrek van een tweetal namen uit het ontwikkelteam, waarbij hij denkt dat Nate Wells na dertien jaar zijn vleugels wilde spreiden. Verder is het volkomen normaal dat er verschuivingen zijn binnen een team van tweehonderd man, hiernaast werkt vrijwel iedere veteraan die werkte aan BioShock nog bij de studio.


16:01  Rocksmith DLC laat ons bass spelen
15:14  Fergusson verlaat Epic voor Irrational
 Reacties (9)
 Pagina: 1
AltairJack op 10-08-2012 om 15:29 [Niv: 55 / Exp: 2767]
Ze hebben gewoon uitgesteld omdat de game niet goed genoeg was om op te boksen tegen de grote games dit najaar zoals AC 3.

Wel zwak, als je zegt dat je een titel uitstelt voor een multiplayer, om dan vervolgens de multiplayer eruit te halen. Sowieso slecht idee om multiplayer voor een FPS/TPS te maken als je niet Treyarch, IW of Dice heet, je kunt je toch niet meten met de topmultiplayergames.




Rene Groen (Eindredacteur) op 10-08-2012 om 15:47 [Niv: 747 / Exp: 37333]
Let wel: ze hebben niet gezegd dat de game is uitgesteld vanwege een multiplayer, hier waren geruchten naar nadat vacatures verwezen naar online content.

Joni Philips (Eindredacteur) op 10-08-2012 om 15:54 [Niv: 1181 / Exp: 59057]
@AltairJack: Ga dat dan maar even tegen Valve zeggen, die hebben dat nog niet begrepen dat Team Fortress 2 en Counter-Strike niet populair mogen zijn.

AltairJack op 10-08-2012 om 17:08 [Niv: 55 / Exp: 2767]
Ik heb het meer over nieuwe games deze gen zoals Bioshock, Brink, BiA, Mass Effect, MoH, Resistance en Uncharted die (soortgelijke) MP's kopieren/introduceren die uitendelijk toch niet beter zijn dan COD of Battlefield en daardoor ook niet veel gespeeld worden.


Boogieboyz op 10-08-2012 om 19:53 [Niv: 303 / Exp: 15154]
"Ze hebben gewoon uitgesteld omdat de game niet goed genoeg was om op te boksen tegen de grote games dit najaar zoals AC 3."

Eh, Infinite is ook een grote titel...

Dresje op 10-08-2012 om 21:14 [Niv: 18 / Exp: 902]
@AltairJack
Wat klets jij uit je nek man.
Ik zie Infinite als een grotere Titel dan AC3 hoor
Bioshock is 1 van, of misschien wel de beste game van de afgelopen generatie die echt vernieuwend was en is. AC is topgame, maar vernieuwend absoluut niet, want het is gewoon een aftreksel van the Prince of Persia.

thenativedude op 11-08-2012 om 21:40 [Niv: 137 / Exp: 6865]
@AltairJack. Ach man houd nou toch eens je bek zeg. Meneertje weet het opeens wat van. Zou je verbazen dat Mass effect nog vrij veel word gespeeld. Dus doe niet zo achterlijk aftreksel

AltairJack op 11-08-2012 om 22:37 [Niv: 55 / Exp: 2767]
CoD, Forza en Halo enzovoort komen natuurlijk ook uit rond die periode, en niet iedereen gaat 6 games in 2 maanden kopen.

@thenativedude
Laat me raden jij speelt wel van die onoriginele multiplayer games waar ik het over heb. Je vind het zeker ook jammer dat de totaal overbodige mp uit bioschock nu niet meer uitkomt.



thenativedude op 11-08-2012 om 23:22 [Niv: 137 / Exp: 6865]
Niet bepaald maar uhm niet kut of zo maar onorigineel ,cod hahahaahha geweldige grap o shit.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
BioShock Infinite
Type:
Game
Releasedatum:
26-03-2013
Ontwikkelaar:
Irrational Games
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:








Meer media