In een interview met Ubisoft hebben ze bekend gemaakt dat de moeilijkheidsgraad van SC: Pandora Tomorrow per speler gaat verschillen.
De BBC heeft een interview met Yves Guillemot de hoogste baas bij Ubisoft gekregen. In dat interview vertelde meneer Guillemot dat de AI in de nieuwe Splinter Cell zich gaat aan passen aan het niveau van de speler. Dat houd in als je in een bepaald gedeelte niet verder kan komen, dat de AI de moeilijkheidsgraad naar beneden gooit, zodat jij er makkelijker doorheen kan.
Volgens Yves Guillemot heeft jouw niveau game kwaliteit ook invloed op het hele plot van het spel en ook op enkele scripted events. Wat we ons hierbij voor moeten stellen is een raadsel, maar dit alles klinkt wel als muziek in de oren.
Hieronder het bericht van Yves Guillemot
"We should be able to improve the game for particular kinds of people," said Guillemot. "It is about AI reacting to your abilities. If a player is good, [it knows] what to give him and, if not as good, to give him alternatives. If you cannot do something after 20 tries, [the AI] makes sure you still progress."
|