Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Nieuws:

Zo min mogelijk cutscenes in Borderlands 2


Door Rene Groen op 10-03-2012 om 14:03
Bron: Game Informer

Het invoeren van cutscenes in games is een manier om een verhaal te vertellen, vraag het maar aan Hideo Kojima. Niet iedereen is echter fan van deze onderbrekingen, hetgeen we weer bij Gearbox neer kunnen leggen.

Schrijver Anthony Burch, de man achter het verhaal van Borderlands 2, geeft in een interview met Game Informer aan dat ze de titel niet willen onderbreken met cutscenes, sterker nog, er moeten er zo min mogelijk in de game zitten.
quote:
"Los van de coole splash screens, die ongeveer vijf seconden duren, zitten er misschien drie cutscenes in het volledige spel. Eén in het begin, één in het midden en één aan het einde. Ik ben overigens niet helemaal zeker van dit nummer, maar het ligt in ieder geval zeer laag."

Burch geeft verder aan dat ontwikkelaar Gearbox de gameplay op de eerste plaats wil hebben en dat het verhaal hier pas achter volgt. Het verhaal informeert de gameplay en laat ons aanvoelen dat we dingen doen voor een grotere reden. Het moet niet aanvoelen alsof je bij je nekvel wordt gegrepen en je naar een cutscene van negen minuten zit te kijken, enkel om een karakter te laten zien.

Ondanks een mindere nadruk op het verhaal dan op de gameplay zal Borderlands 2 een grotere schaal bevatten en interessanter zijn dan het origineel. De schrijver geeft tevens een kleine spoiler over het plot:
quote:
"Ieder karakter uit de eerste game of van voorgaande downloadable content keert in enige vorm terug, of ze moeten dood zijn. Hoewel, zelfs enkele van deze karakters maken op enige manier een opkomst in de sequel."

Borderlands 2 verschijnt in september op de PC, PlayStation 3 en Xbox 360.


09:05  Debuuttrailer Bellator: MMA Onslaught
13:55  Meer Souls titels, ontwikkelaar wil meer
 Reacties (3)
 Pagina: 1
Uchiha Madara op 10-03-2012 om 18:17 [Niv: 13 / Exp: 626]
Ik ben benieuwd. Irriteer me eigenlijk nooit aan cutscenes.

Ninua op 12-03-2012 om 07:13 [Niv: 6 / Exp: 299]
Ik wel, kan titels als MGS dan ook absoluut niet uitstaan.

crono999 op 12-03-2012 om 09:55 [Niv: 24 / Exp: 1206]
Ja duhhhh,MGS is ook geen spel!!!! Dat is een grote cutscene met spel elementen erin verwerkt.

Geen cutscene's lijkt mee een beetje raar,stel je voor FF zonder cutscenes.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Borderlands 2
Type:
Game
Releasedatum:
21-09-2012
Ontwikkelaar:
Gearbox Software
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:








Meer media