Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Nieuws:

'I Am Alive draait om het maken van keuzes'


Door Rene Groen op 28-10-2011 om 15:16
Bron: GameSpot

Na een lange tijd van stilte leerden we dat I Am Alive een downloadable game zal worden voor Xbox Live Arcade en het PlayStation Network, onderstaand leren we wederom nieuwe informatie.

Ubisoft Shanghai's Aurelien Palasse laat gedurende de Ubisoft Digital Days weten dat de game lastig is om te omschrijven, aangezien er geen soortgelijke game op de markt is. Het meeste lijkt het nog op een survival horror game, maar dan zonder zombies.

Doel van het spel is om levend te blijven en je bronnen aan te spreken, welke overigens spaarzaam zijn. Wanneer je schiet moet je dan ook je kogels in de gaten houden en wanneer je klimt moet je letten op je uithoudingsvermogen. Je bent geen superheld en je kunt dus niet zomaar doen wat je wilt.

quote:
“You don’t have a big machine gun, you cannot climb everywhere, but you’re a normal guy, and you have to stay alive on this very difficult world.”


Belangrijk in het spel is het zogeheten Bluffing Intimidation System. Hoewel je soms een geweer hebt kan het zijn dat je zonder kogels komt te zitten. Stel dat je echter iemand tegen komt die je water of een soortgelijk item wil hebben, dan kun je het geweer op hem richten en hem intimideren. Keuzes zijn hierin eveneens van een groot belang, stel dat je nog één medische kit hebt, dan kun je deze aan een ander geven omdat je er bijvoorbeeld een achievement mee vrij speelt, of spaar je deze voor een extra leven? Hetzelfde gaat op voor andere elementen. Stel dat je nog één kogel hebt, dan kun je deze gebruiken om een afgesloten deur open te schieten, of je bewaard de kogel wanneer je deze kunt gebruiken om aan een gevaar te ontkomen.

quote:
“You have to do these kinds of choices. You really have to make these decisions. It’s back to roots, old school gameplay.”


Hieronder nog één keer een eerder vrijgegeven trailer.



15:20  The Longest Journey komt naar iOS
15:07  Luigi speelbaar in Super Mario 3D Land
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Gast (81.206.162.xxx) op 28-10-2011 om 15:23
'The Road' zonder al het lopen:)

Lazar730 op 28-10-2011 om 15:31 [Niv: 20 / Exp: 978]
lara croft ...

Gast (94.23.255.xxx) op 28-10-2011 om 18:38
Klinkt wel goed. Ik denk dat ik hem zeker wel probeer op XBLA.

Boogieboyz op 28-10-2011 om 20:16 [Niv: 303 / Exp: 15154]
Wow, het draait om keuzes, das nieuw hee...

Kutabare!!!!! op 02-11-2011 om 20:06 [Niv: 166 / Exp: 8292]
Doet me een beetje denken toen ik voor de eerste keer mario bros speelde: Zou ik nou wel of niet op die Goomba springen? Zou ik er overheen springen of naar achteren lope.... Shit, geraakt door de Goomba. Gaming is all aboout making choices . Maar over het algemeen ziet het er wel leuk uit. Maar wat ik me afvraag is of je dan ook constant je kind moet verzorgen in dat spel? Het zou de gameplay uitdagender kunnen maken, of juist irritatie kunnen opwekken.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
I Am Alive
Type:
Game
Releasedatum:
07-03-2012
Ontwikkelaar:
Darkworks
Uitgever:
Ubisoft
Media:








Meer media