Met de nieuwe Deux Ex probeert ontwikkelaar Eidos jou de vrijheid te geven om je eigen speelstijl te handhaven. Dit kan vaak op meerdere manieren; hieronder wordt uitgelegd hoe en wat.
Deep_But_Stupid
op 26-03-2011 om 16:09
[Niv: 28 / Exp: 1419]
Jakkes. Wat een puberale dialogen en dat geel licht zal exploratie zo simpel maken, wat juist het prachtige aan Deus Ex was.
De zoveelste nagel op de doodskist van WRPGs. WRPGs mainstream maken was het slechtste wat met het genre kon gebeuren.
Gelukkig zijn er nog niche WRPGs.
Gast (94.212.135.xxx)
op 26-03-2011 om 20:40
Overhyped is deze game. Ik wil ook echt dat deze aanpak gaat werken maar ik denk niet dat Ubisoft het talent heeft om dit te laten werken. Konami daarintegen.
Gast (94.212.135.xxx)
op 26-03-2011 om 20:47
En ligt het nu aan mij of probeert die voice actor net iets teveel op christian bale te klinken?
Nelus
op 27-03-2011 om 11:18
[Niv: 526 / Exp: 26310]
Dit ziet er echt heel vet uit! Ik hou van meerdere manieren om een level aan te pakken Kent iemand Dark Messiah of Might and Magic, waar je al je enemies via je de omgeving kon killen of met eigen magie op allerlei soorten manieren, echt vet! Misschien kan je het begeleidende gele licht wel uitzetten of is het er niet meer met een hogere moeilijkheidsgraad.