Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
15 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
13 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
12 Juni 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juni 2024 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juni 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
F1 2024
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Nieuws:

Activision: 'Geen interesse in Facebook en mobiel'


Door Rene Groen op 02-12-2010 om 15:53
Bron: Reuters

Steeds meer bedrijven stappen af van de ontwikkeling van zogeheten hardcore titels om zich te gaan richten op de mobiele markt of games voor Facebook. Activision volgt deze weg niet, sterker nog, ze zien geen heil in deze strategie.

CEO Bobby Kotick laat weten dat huidige titels binnen het portfolio, waarbij gedacht moet worden aan World of Warcraft en Call of Duty, van zichzelf het vermogen hebben om nieuwe groepen gamers te bereiken. Binnen de huidige communities en franchises ligt reeds het vermogen om verder te groeien, ze zien zaken als de App Store dan ook niet als een goede manier om hun games uit te breiden.

    “It’s a different question assessing [social games] as a business opportunity. Right now we don’t see an opportunity for us to participate in that market.”

Electronic Arts CEO John Riccitiello denkt duidelijk anders dan zijn collega, gedurende de Reuters Global Media Summit gaf hij afgelopen maandag nog aan dat ze flinke investeringen zullen doen in zowel mobiele- als internetgames.


16:26  NFS: Shift 2 opent aanval op concurrentie
14:56  Trials HD: Big Thrills Pack verkrijgbaar
 Reacties (3)
 Pagina: 1
GekooktEi op 02-12-2010 om 16:02 [Niv: 483 / Exp: 24134]
Denk aan de toekomst, Activision.

Gast (87.211.243.xxx) op 02-12-2010 om 16:14
Activision zijn zware geldwolven, bijna de grootste, op MS na.

Gast (62.131.51.xxx) op 02-12-2010 om 18:26
laatste keer dat ik keek moeten bedrijven wel geld verdienen...hmmm?

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.