Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Augustus 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 Augustus 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
31 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
30 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
29 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
28 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
27 Juli 2025 
(0) 
26 Juli 2025 
(1) 
(8) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
23 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
21 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(3) 
(0) 
20 Juli 2025 
(1) 
(2) 
19 Juli 2025 
(5) 
(0) 
18 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(2) 
16 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
15 Juli 2025 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
14 Juli 2025 
(6) 
(1) 
(1) 
(0) 
12 Juli 2025 
(5) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
10 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
08 Juli 2025 
(0) 
Dear Me, I Was...
Gamed Gamekalender Augustus 2025
RoboCop: Rogue City - Unfinished Business
Eriksholm: The Stolen Dream
Nieuws:

Krome Studio is niet meer


Door Rene Groen op 18-10-2010 om 19:05
Bron: IGN

Eind vorige week kwam het gerucht al naar voren: Game Room ontwikkelaar Krome Studios zou wel eens aan zijn laatste dagen bezig zullen zijn. Vandaag blijkt dit nieuws inderdaad te kloppen.

De Australische ontwikkelstudio werd in 1999 opgericht en was verantwoordelijk voor titels als Star Wars: The Force Unleashed (de PlayStation 2 en Nintendo Wii versie), Blade Kitten en de Ty the Tasmanian Tiger franchise.

Vorig jaar april werden er al vijftig medewerkers ontslagen, in november van dit zelfde jaar gevolgd door nog eens zestig medewerkers. Een mogelijke reden van de sluiting is dat de studio teveel resources gebruikte voor nieuwe IP's die niet succesvol werden, gecombineerd met bekende licenties die niet goed genoeg verkochten.

De ontwikkelaar had studio's in Brisbane, Melbourne en Adelaide, mogelijk zal een deel van het personeelsbestand nog aan blijven om het resterende werk af te ronden.


19:10  Konami met vier titels bij 3DS launch
18:57  Game Informer deelt cijfers uit
 Reacties (3)
 Pagina: 1
deathtanz matisk op 18-10-2010 om 19:06 [Niv: 59 / Exp: 2935]
Dit is zo deprimerend, ik heb goede herrineringen aan de eerste Ty :|

the_dan op 18-10-2010 om 19:28 [Niv: 310 / Exp: 15521]
ik ken ze niet echt

Gast (80.126.80.xxx) op 19-10-2010 om 01:02
totdat je ziet wat ze maakten, dan is het van o die game en o die game.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.