Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
16 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
14 Juni 2025 
(0) 
13 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2025 
(0) 
(0) 
09 Juni 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Nintendo Switch 2 - Welcome Tour
Gamed Gamekalender Juni 2025
The Precinct
Nintendo Switch 2 - De games
Nieuws:

Sony: 'We geven nooit meer uit dan Microsoft.'


Door Joni Philips op 10-09-2010 om 13:44
Bron: CVG

Eind 2010 lanceren Sony Computer Entertainment en Microsoft beide verschillende belangrijke producten waaronder Kinect, Halo Reach en PlayStation Move.

Beide bedrijven gaan veel geld uitgeven aan reclame, maar Sony verwacht dat Microsoft het meeste geld zal uitgeven. Sony Computer Entertainment America's Senior Vice President of Marketing Peter Dille gelooft dat Sony nooit meer geld zal uitgeven dan Microsoft aan reclame. Aangezien Sony Computer Entertainment in het Verenigd Koninkrijk alleen al bijna €1 miljoen wil uitgeven aan PlayStation Move reclame, zegt dat zeer veel over het budget van beide bedrijven.
    "I don't think we'll ever outspend Microsoft."


13:47  Yakuza 5 toont zestal karakters
13:43  'MOH sequel bij drie miljoen verkopen'
 Reacties (30)
 Pagina: 1 | 2
GekooktEi op 10-09-2010 om 22:03 [Niv: 483 / Exp: 24134]
Zeurt Sony er dan over Squit? Dat lees ik nergens hier...

Misschien bedoelt Sony wel dat hun reclame relatief meer effect heeft - dat zij hetzelfde kunnen bereiken met minder budget. Ik noem maar wat. Maar zeg nou zelf, ik zie bijna nooit tv-reclames van nieuwe Sony exclusives - dan nog eerder van de PS3 of PSP in het algemeen.

Kijk, je kan veel zeggen maar ik denk toch echt wel dat zoiets (dat ik niet vaak zie bij Sony óf MS games) behoorlijk veel indruk maakt:

http://media.rockstarwatch.net/news/1607943852.jpg

Gewijzigd door GekooktEi op 10-09-2010 om 22:04

Brutal_Climax op 10-09-2010 om 22:25 [Niv: 5 / Exp: 245]
mja, sony heeft wel veel exclusieve titels..
ik vind 'persoonlijk' dat microsoft er niet zodanig veel heeft
microsoft zou idd meer moeten investeren in exclusieve games (geen tijdelijk DLC/exclusiviteit)
ja er komen wel games zoals codename kingdom van cryteck die 360 exclusief is enzo
maar er mogen er meer zijn
sony heeft minder reclame.. maar vergeet ook niet dat de ps3 sinds de release tot begin 2010 verlies maakte.

Gast (84.82.53.xxx) op 11-09-2010 om 00:04
Sony heeft beter Kwalietijd dan Microsoft van Consoles maar Microsoft heeft beter Online Functeies vind ik.

GanGsterG op 11-09-2010 om 03:22 [Niv: 256 / Exp: 12782]
Ze mogen idd wel wat weer reclame maken zoals MS nu met halo doet.

Gast (87.209.24.xxx) op 11-09-2010 om 14:58
luister Killzone is nederlands dus dat is crap, je moet gewoon GOW3 straks spelen weet je niet wat je meemaakt, en verder, ik heb het al vaker verteld, denk nog eens terug aan die marketing OORLOG voor de PS3 in de winkel lag...en daarna..nou ja inmiddels een 360 SLIM gekocht en alle ps verkocht, en dat zouden meer mensen moeten doen... 8)

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.