Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(7) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Top 10 - Slechtste Uwe Boll Films
Het Ontstaan van een Game
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Nieuws:

'We keken naar Move voor Castlevania'


Door Rene Groen op 12-04-2010 om 14:21
Bron: Twitter

Enkele dagen geleden werd bekend dat er nagedacht werd om Castlevania: Lords of Shadow een NES-remake te maken. Het was niet de enige beslissing die het ontwikkelteam diende te nemen bij de ontwikkeling.

Het team bekeek namelijk ook of ze PlayStation Move in de game wilden verwerken, maar uiteindelijk besloten ze om dit niet te doen, zo laat producer Dave Cox middels Twitter weten:

quote:
“No we aren’t using the Playstation Move in this game. We did look at it but decided against it.”


De reden waarom ze uiteindelijk besloten om PlayStation Move niet in de game te verwerken is niet bekend.


14:27  Silicon Knights krijgt steun voor nieuw project
14:18  Kojima hint naar Zone of the Enders 3?
 Reacties (8)
 Pagina: 1
Gast (217.140.4.xxx) op 12-04-2010 om 14:25
Misschien dezelfde rede als waarom men dit een paar jaar geleden ook niet wou op de Wii...omdat men denkt dat de gamer moe zou worden om bij elke sweepslag in de game een echte sweepslag te moeten maken. ;)

D: op 12-04-2010 om 14:34 [Niv: 172 / Exp: 8612]
Ik hoop dat in de toekomst alle andere game ontwikkelaars er hetzelfde over denken.

Middelvinger naar de move.

Mrakz0r op 12-04-2010 om 15:22 [Niv: 36 / Exp: 1778]
Goed zo!

Gast (94.212.131.xxx) op 12-04-2010 om 19:08
lol @ jullie, eerst proberen dan beoordelen.

Gast (83.86.213.xxx) op 12-04-2010 om 19:17
Ik denk vooral om niet tegen ms schenen te schoppen.

asianck op 12-04-2010 om 20:25 [Niv: 380 / Exp: 19012]
Tja, waarom zou je de groep mensen die je wilt aanspreken met dit spel verkleinen, door dit spel Move compatible te maken?

Ik bedoel:
Game X zonder move -> hele userbase
Game Y alleen move compatible -> alleen voor de mensen met de Move

Natuurlijk zouden ze ook allebei de controls erin kunnen stoppen, maar dan krijg je het gevaar dat het niet goed werkt en het kost meer moeite, tijd en geld.

Gast (80.126.80.xxx) op 12-04-2010 om 23:36
omdat move te laat komt, en het is gwoon stom.

Gast (217.140.4.xxx) op 13-04-2010 om 09:52
@ Gast(94.212.131.xxx)

Hoezo "eerst proberen dan beoordelen"??
Ik heb een Wii vanaf launch date. Ik "probeer" dit al een aantal jaar. Doe niet alsof de Move nieuw is.

En, ik weet dat het bij de Castlevania op WiiWare wel aanwezig is.
Hier als bewijs een stukje waar ook mijn eerste opmerking in wordt verklaard (source: http://wii.kombo.com/article.php?artid=15443 )

A couple of years ago, Castlevania Producer Koji Igarashi dismissed the idea of an entry in the series for Wii that would allow players to use the Wii Remote to control whipping actions, as he believed players would tire out too quickly as they played. However, it seems that with Castlevania: The Adventure ReBirth for WiiWare, he has relented somewhat.

The game features a number of control options, including one which employs the Wii Remote and Nunchuk. In this configuration, the default settings allow for the B trigger to jump, while pressing A or swinging the Remote will make protagonist Christopher Belmont swing his whip.

Fortunately, this is also highly customizable; I believe A works better as a jump with B whipping. You can also turn the "swing" activation on or off.

Some people believe Igarashi was right, saying they got tired of the swinging before the end of the first stage, though I personally had no problems. Even so, I believe I prefer something more traditional, such as the Wii Remote NES-style or the Classic Controller. But still, it was fun to try out.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Castlevania: Lords of Shadow
Type:
Game
Releasedatum:
07-10-2010
Ontwikkelaar:
Mercury Steam
Uitgever:
Konami
Media:








Meer media