Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
Serious Sam Collection
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Nieuws:

'Crackdown was te repetitief'


Door Stefan van B op 03-03-2010 om 20:34
Bron: CVG

Met Crackdown lanceerde Real Time Worlds in 2007 een vermakelijke actiegame exclusief voor de Xbox 360. Voor Crackdown 2 zit er een andere ontwikkelaar achter het stuur, maar met veel van dezelfde mensen.

Deze ontwikkelaar is Ruffian Games, in een interview met producer James Cope komen de fouten naar buiten die ontwikkelaar heeft gemaakt. Dit heeft met name te maken met het feit dat de game te repetitief was, waar het team nu spijt van toont. Cope vertelde dat één van de grootste minpunten van de game zat in de missiemechaniek, deze was namelijk veel te herhalend. Het was origineel niet zo bedoeld, maar zo is het uiteindelijk door omstandigheden zo geworden.

quote:
One of the biggest flaws with Crackdown was the actual mission mechanic was just so repetitive. It was not intentionally [made] that way, it just pulled back to being lowest common denominator sort of thing.


Zo is volgens Cope het steeds opnieuw opnemen tegen bazen en dan steeds hetzelfde doen niet verdienstelijk. Zelf krijgt hij er altijd een naar gevoel van en daarom zijn veel van die problemen verholpen in Crackdown 2.

quote:
[Taking on] bosses and doing the same thing over and over again was really unrewarding. That always makes me cringe a little bit. This is a good chance to say we've addressed a lot of that [in Crackdown 2].


Men dacht meer aan variatie bij de ontwikkeling van de game, achteraf wordt dit dus gezien als de fout die voor de herhaling heeft gezorgd.

quote:
We've thought more about how the interplay works in the game and added more variety. But we had to make that mistake to get to where we are. I'm glad to say we've improved on it.


Crackdown 2 moet later dit jaar verschijnen exclusief op de Xbox 360.


06:30  Nieuwe beelden Blur
20:27  God of War Collection komt eind april
 Reacties (11)
 Pagina: 1
pizzarulez op 03-03-2010 om 20:58 [Niv: 116 / Exp: 5801]
Zo waar,

maar dat weerhield me niet hem uit te spelen!
Beetje net als Assassins Creed.

Can't wait for Crackdown 2!

Nelus op 03-03-2010 om 21:05 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Bij mij ook, net idd als AC. Maar fijn dat ze het zelf inzien en dat ze dat dus willen veranderen in deel 2 net zoals Assassins Creed dat had met deel 2. Crackdown was gewoon leuk door de core gameplay, het spelen opzich, maar na een tijdje begon het wel te vervelen.

Gast (77.251.139.xxx) op 03-03-2010 om 21:10
Wat ik nooit snap is dat er soms een aantal woorden (in dit geval 'made') tussen rechte haken staan :S

Nelus op 03-03-2010 om 21:21 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Dat zijn gewoon eventuele extra woorden om de zin beter te snappen.

spartans op 03-03-2010 om 22:14 [Niv: 205 / Exp: 10270]
crackdown was zwaar repetief

Icecubez op 03-03-2010 om 22:31 [Niv: 45 / Exp: 2261]
Zijn niet alle sandbox game's dat ?
Alleen de ene heeft wat meer te doen, zoals GTA.
En in Crackdown was er echt heel weinig te doen behalve orbs te verzamelen.

jerfo op 03-03-2010 om 22:53 [Niv: 93 / Exp: 4627]
vind het niet egt erg dat het zo was het was misschien wel wat te makkelijk om de "bosses" te verslaan, maar vermaak me uitstekend met repetitieve games denk ik AC vond ik ook goed, stoor me er niet aan.
ag shooters zijn ook repetitief, hele tijd maar schieten

Gast (85.147.17.xxx) op 03-03-2010 om 23:26
ik vond dit echt ps2 graphics kan aan mij liggen

Icecubez op 04-03-2010 om 06:30 [Niv: 45 / Exp: 2261]
Was ook niet onder indruk van gfx, vond het zwaar matig !
Maar wie weet poetsen ze het op ?
En denk ook met 4 player coop gebeuren er zoveel dingen op het scherm dat je niet teveel aan de gfx kan gaan trekken.
anders hebben we weer slow down als hell.

Gast (82.74.209.xxx) op 04-03-2010 om 12:55
AHHH kan iemand mij vertellen wat er met APB(all points bulletin) is gebeurt, hij zou deze maand uitkomen en nu heeft ie geen releae datum meer, het zijn dezelde ontwikkelaar als crackdown 2.

Gast (82.93.121.xxx) op 04-03-2010 om 13:36
Gast (82.74.209.xxx)

hij zal orgineel een tijd geleden ein maart moeten komen. maar dat is waarscheinlijk alweer eind mei. of zelfs nog later denk zelf van niet want de closed beta is all geweest.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Crackdown
Type:
Game
Releasedatum:
23-02-2007
Ontwikkelaar:
Real Time Worlds
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media