Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Maart 2024 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
24 Maart 2024 
(2) 
(0) 
23 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
22 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

GoWIII zonder laadschermen en installatie


Door Stefan van B op 25-02-2010 om 11:19
Bron: Meodia

Het merendeel van de games op de PlayStation 3 kennen tegenwoordig verplichte installaties van een paar gigabyte. God of War III gaat hier tegenin en kent geen installatie, maar ook geen laadschermen.

Na het nieuws dat God of War III geen installatie zou krijgen vroeg iedereen zich af of we dan met enorme laadtijden opgescheept zouden zitten. Christer Ericson, Director of Technolgy bij Sony's Santay Monica Studio, twittert ons dat de game geen laadschermen zal krijgen.

quote:
And since people asked: #GoW3 has seamless loading. No install, followed by 10+ hours of play uninterrupted by load screens!


Zo horen we het graag natuurlijk. Op 19 maart aanstaande zal God of War III lanceren exclusief voor de PlayStation 3.


12:18  Yakuza 4 demo op 5 maart
11:11  Super Street Fighter IV met trophylijst
 Reacties (44)
 Pagina: 1 | 2
streetfighter op 25-02-2010 om 11:29 [Niv: 42 / Exp: 2104]
echt respect voor Sony Santa Monica
Aan Santa Monica en Naughty Dog kunnen andere developers nog wat leren over installaties en laadtijden. Als het hen wel lukt waarom lukt het anderen dan niet

Valentino Aledda op 25-02-2010 om 11:32 [Niv: 30 / Exp: 1515]
met dank aan de extra 70MB RAM geheugen die vrijgekomen is

LePok op 25-02-2010 om 11:32 [Niv: 48 / Exp: 2415]
omdat hun gespecialiseerd zijn in de ps3 en deze console denk ik van binnen en buiten geheel kennen. reken daar getalenteerde teams bij en je hebt geen intallatie en laadschermen! doen ze echt goed! dit is echt de enige game waarvoor ik een ps3 zou halen ziet er echt heel bruut uit

Gast (77.249.161.xxx) op 25-02-2010 om 11:33
Yiheeeeeeeeeeeeeee!! Kan goed nieuws (komst GoW3) nog beter worder? Ja dus; geen laadtijden of install!

Wat een PS3 maand!! Na Heavy Rain, binnenkort FFXIII en met klapper GoW3: KONING BRADA!!!!

Icecubez op 25-02-2010 om 11:36 [Niv: 45 / Exp: 2261]
Zo hoort het bravo !!!
Maar je zou denken dat andere developers het nu ook wel zouden kunnen toch ?
Of is het echt zo moeilijk en tijdrovend ?
misschien wel kosten besparing ?

Wazzim op 25-02-2010 om 11:38 [Niv: 139 / Exp: 6951]
Klikt/IS echt vet

Alleen is dat '10+ uur' wel een beetje vreemd want dat doet het meer lijken dan het ws. zal worden.

@Streetfighter Omdat 1st party studio's al jaren aan het werk zijn aan de game en dat kunnen 3rd party's niet betalen.

Gewijzigd door Wazzim op 25-02-2010 om 11:40

Gast (77.166.1.xxx) op 25-02-2010 om 11:39
Ideaal dit zeg:D heb er echt zin in :D

Hellsing op 25-02-2010 om 12:04 [Niv: 18 / Exp: 898]
Nice

Gast (76.73.41.xxx) op 25-02-2010 om 12:12
omdat gow 3 en uncharted vergelijkbaar zijn. Kleine speelvelden en grote filmische non interactive achtergronden. Dan hoef je weinig te laden ja..............

Gast (86.81.135.xxx) op 25-02-2010 om 12:14
Kijk, zo hoort het!! Dante's Inferno had volgens mij ook geen laadschermen, niet dat ik me kan herinneren in ieder geval xD

prangstar op 25-02-2010 om 12:17 [Niv: 99 / Exp: 4926]
oud nieuws

Cubic X op 25-02-2010 om 12:20 [Niv: 203 / Exp: 10171]
Netjes hoor .

Gast (94.209.43.xxx) op 25-02-2010 om 12:29
Laat andere ontwikkelaars hier een voorbeeld aan nemen, want die verplichte installaties zijn echt te kansloos voor woorden. Daar koop je gvd geen console voor!

Gast (145.18.242.xxx) op 25-02-2010 om 12:51
Ze hebben het waarschijnlijk zo gedaan dat je tussen de levels filmpjes te zien krijgt, ondertussen laadt hij het level. Wel slim. Dynasty Warriors 6 heeft dit ook tijdens de voorbereiding van het level, als je dan start drukt dan start ie in 1 keer, chill.

Scar op 25-02-2010 om 13:03 [Niv: 90 / Exp: 4507]
Absolute a Day One Buy for me

Gast (80.201.26.xxx) op 25-02-2010 om 13:04
Gast (76.73.41.xxx) op 25-02-2010 om 12:12

HAHAHA God of War kleine speelvelden??? LMFAO, je hebt hiermee bewezen dat je geen GoW in je leven hebt gespeeld gast. GoW is de laatste game waarop je kritiek mag geven voor kleine speelvelden. GoW heeft altijd grote omgevingen, het voelt zo epic aan om die tempels van de goden binnen te gaan en ass te kicken! _O_

Naughty Gods en Sony Santa Monica bewijzen hiermee dat laadtijden overbodig zijn. In Uncharted 2 had je ook geen laadtijden en toch heeft die game de mooiste graphics op consoles LOL.

Gast (145.18.242.xxx) op 25-02-2010 om 12:51

Nope, GoW3 heeft geen CGI filmpjes, alles is ingame. GoW3 zal bijna perfect zijn zoals UC2 dat was. ;)

LePok op 25-02-2010 om 13:06 [Niv: 48 / Exp: 2415]
@gezer hij bedoelt de daadwerkelijke velden waar je loopt, niet de achtergronden waarin 2354235 dingen tegelijk gebeuren (ziet er FANTASTISCH UIT thoug)

Roderick op 25-02-2010 om 13:08 [Niv: 417 / Exp: 20866]
Gezer: God of War heeft wel degelijk kleine speelvelden. De stukken waar je op kunt lopen zijn behoorlijk klein. God of War 3 lijkt daar wel een stap in vooruit te gaan. Verder is dat imo totaal geen kritiekpunt: met kleinere velden kun je de actie meer op 1 plek concentreren en dat is belangrijk in een game als God of War 3.

Mrakz0r op 25-02-2010 om 13:41 [Niv: 36 / Exp: 1778]
Kan... niet... wachten...

Gewijzigd door Mrakz0r op 25-02-2010 om 13:41

Gast (77.251.252.xxx) op 25-02-2010 om 13:42
indrukwekkend

Gast (195.241.207.xxx) op 25-02-2010 om 14:04
na het spelen van UC2 kan ik de afwezigheid van laadschermen alleen maar toejuichen.

@ roderick:

Tja, een beetje een zwakke manier van argumenteren. Als ze de overstap hadden gemaakt naar echte grote open levels dan zou je kunnen zeggen dat het goed is omdat je een meer immersive open slagveld hebt waarbij de replayability hoog staat.
Oftewel voor alles kun je wel voor en tegens verzinnen gebaseerd op je eigen gedachtegang.

Gast (84.198.224.xxx) op 25-02-2010 om 14:21
laaat hem maaaaar kooomen goooood of waaaaaar 3 yeeeeee yes yes yes ik kijk uit naar deze geweldige game

Joni Philips (Eindredacteur) op 25-02-2010 om 14:36 [Niv: 1181 / Exp: 59057]
Ik ben benieuwd of het ook zo lukt tijdens speedruns. GoW1 en 2 liepen zonder laadtijden tot je extreem snel door de levels ging of achteruit ging.

Gast (76.73.36.xxx) op 25-02-2010 om 14:40
@ Gezer ik heb beide gow 1 & 2 gespeeld coo niet (psp) en de speelvelden zijn wel klein. Een gevecht ,zelfs een boss fight vind altijd in een afgesloten kleine omgeving plaats met veelal invisable walls en een leuek achtergrond die beweegt.

Dan kan et wel "epic" aanvoelen maar dat veranderd de feiten niet, n00b

D: op 25-02-2010 om 15:12 [Niv: 172 / Exp: 8612]
Dit is mogelijk omdat god of war geen sandbox spel is maar lineair inelkaar zit.

Dus zo 'geweldig' is het niet.

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
God of War III
Type:
Game
Releasedatum:
19-03-2010
Ontwikkelaar:
Sony Interactive Entertainment
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media