Nieuws: PS3 is hoofdplatform Castlevania: LoS
Door RadiusK op 18-01-2010 om 12:23
|
Bron: VG247
|
In samenwerking met Kojima Productions Hideo Kojima en Dave Cox ontwikkelt de Spaanse ontwikkelaar Mercury Steam momenteel Castlevania: Lords of Shadow voor de PlayStation 3 en de Xbox 360. In de game neemt de speler het opnieuw op tegen Dracula.
Castlevania: Lords of Shadow producer Dave Cox, heeft middels zijn twitter aangegeven dat de PS3 het hoofdplatform is voor de ontwikkeling van de game. Dit haalt echter niet weg dat de twee versies identiek aan elkaar zullen zijn, aldus Cox. Hij meldde ook dat de camera een vast standpunt heeft, je kunt het niet zelf beďnvloeden.
|
|
|
|
12:23 Mass Effect 2 met gratis launch DLC
23:10 [Upd.] Gamed zoekt redacteurs
|
Reacties (43) |
|
Pagina:
1
|
2
|
|
GanGsterG
op 18-01-2010 om 16:38
[Niv: 256 / Exp: 12782]
|
@gast62.131.51 heb je het over multi platform games of exclusives,want als je het over exclusives hebt dan heb je het fout.de graphics va heavy rain en killzone2 zijn nog niet te vinden op de 360 al komt mass effect al aardig in de buurt van kz2 op grafisch vlak.
als je het logisch bekijkt ps3 als leadplatform gebruikt dat degraphics op ps3 dan beter zijn,maar het kan altijd fout gaan
|
|
Gast (217.136.53.xxx)
op 18-01-2010 om 16:44
|
Zo is het beter voor de PS3 versie terwijl er voor de 360 niks verandert.
Klaar, geen discussie nodig.
|
|
GanGsterG
op 18-01-2010 om 16:46
[Niv: 256 / Exp: 12782]
|
@gezer die discussie ga je krijgen jonge je bent hier echt niet veilig als je je eigen mening geeft of iets zegt over het onderwerp waar hetover gaat.
|
|
Gast (87.211.243.xxx)
op 18-01-2010 om 16:55
|
Lol ja ik weet wat je bedoelt GangsterG , als je wat zegt wat waar is maar je vergeet een spatie ,nou 4 comments daarover van "onpartijdige" members/gasten.
Maar ik hoop dat deze game oldskool Castlevania word kwa moeilijkheid en next-gen kwa innovatie en beelden.
|
|
JasperCLA
op 18-01-2010 om 16:56
[Niv: 94 / Exp: 4675]
|
Een gewaagde keuze
|
|
Gast (77.163.192.xxx)
op 18-01-2010 om 17:14
|
kunen jullie nou eens een keer ermee kappen.Ieder zijn Console. En ieder zijn mening, maar laat elkaar eens in waarde en loop elkaar niet aftezeiken. Vraag me af hoe oud jullie wel niet zijn. Grown up en ga doen wat jullie het leifst doen en dat is toch gamen! ;)
|
|
Gast (62.195.141.xxx)
op 18-01-2010 om 17:14
|
Dit nieuws komt boven de 100 post, ik weet het zeker :P
|
|
GanGsterG
op 18-01-2010 om 17:25
[Niv: 256 / Exp: 12782]
|
@gast 62.195.141 nee man we zitten pas op de 32.het fanoby wars gehalte is nu nog heel laag als je die verhoogt kan je makkelijk de 100 halen.
|
|
Velqor
op 18-01-2010 om 18:24
[Niv: 191 / Exp: 9548]
|
LancoolK62
Rofl toch eens op jij
Mij maakt het niks uit, maar ik hoop dat ze weten wat ze doen
|
|
Gast (95.96.187.xxx)
op 18-01-2010 om 18:44
|
LancoolK62 op 18-01-2010 om 13:29 [Niv: 4 / Exp: 188]
nu ze de kracht van de cel gevonden hebben... je gaat nu meer spellen op main platform ps3 zien!! let op mijn woorden!!
XD you are just ASKING for it man:P
maar eff serieus deze developers zijn de shit:P net als team ninja
verneuk ninja gaiden 2
leer van de fouten en breng een goeie versie op de ps3 uit :9
|
|
Cain
op 18-01-2010 om 23:07
[Niv: 147 / Exp: 7344]
|
Het is heel simpel, de 360 kan makkelijker PS3 games draaien dan de PS3 360 games kan draaien. En dat PS3 mooiere exclusives heeft is waar, jammer alleen dat Crysis 2 eraan komt, mooier is dan Killzone 2 of Uncharted 2 en op beide systemen draait. Met die game zijn we weer terug bij af.
|
|
Gast (217.136.53.xxx)
op 18-01-2010 om 23:23
|
Jammer dat we nog geen een gameplayvideo gezien hebben van Crysis 2 voor de consoles. Wel videos gezien van CE3 maar dat waren geen indrukwekkende beelden waar veel actie op was. Voorlopig mogen die graphics niet eens in de schaduw van KZ2/Uncharted2 staan.
|
|
JasperCLA
op 18-01-2010 om 23:24
[Niv: 94 / Exp: 4675]
|
@Cain
Ja nog zo iets. Ik vind het persoonlijk jammer dat die op consoles komt. Ik had liever een goed geoptimaliseerde PC versie, want zeg nu zelf, zo spectaculaire beelden van Cryengine 3 zijn er tot nog toe niet geweest. Kutconsoles
|
|
Cain
op 18-01-2010 om 23:46
[Niv: 147 / Exp: 7344]
|
Nee maar de PC versie krijgt DX 11 ondersteuning en allerhande opties die daarbij komen kijken. Denk daarbij aan grotere en betere viewdistance, complexere schaduwen, volumetric clouds en natuurlijk tesselation. Ik denk dat er wel degelijk een verschil te zien zal zijn tussen de PC en console versies. Wat we tot nu toe hebben gezien was enkel console.
@ Gezer,
True, maar ik denk niet dat de graphics ineens drastisch naar beneden gaan als er wel actie is. En dat wat ze hebben laten zien was weldegelijk een niveautje boven KZ2/UC2, zelfs toen ze de engine real-time op de PS3 en 360 draaiden en een beetje level editing deden. Of de PS3 en 360 de game respectabel kunnen draaien met 20+ man op beeld met allerhande explosies en effecten moeten we afwachten. Feit blijft dat de graphics top notch zijn voor beide consoles.
Gewijzigd door Cain op 19-01-2010 om 00:53
|
|
GanGsterG
op 19-01-2010 om 11:56
[Niv: 256 / Exp: 12782]
|
@cain je vergeet iets de de 360 versie en ps3 van crises versie worden niet identiek.
dat zeiden ze zelf ze wilden de max halen uit elke console.dus dan gaan we zien wie de sterkste console is,maar denk dat toch ps3 gaat zijn.
Gewijzigd door GanGsterG op 19-01-2010 om 11:56
|
|
Gast (84.195.27.xxx)
op 19-01-2010 om 19:07
|
wat voor game is dit trouwens?
|
|
Cain
op 19-01-2010 om 21:37
[Niv: 147 / Exp: 7344]
|
@ GanGsterG,
Cevat Yerli zei dat de beide versies er hetzelfde uit komen te zien. Als er een verschil is zal dat niet te zien zijn.
|
|
Gast (143.166.226.xxx)
op 21-01-2010 om 12:30
|
_O_ pwned die gangetG n00b, ik begrijp echt niet dat nog steeds mensen denken dat de ps3 krachtiger is. Zoveel beter ziet uc 2 er niet uit dan gears of war. Alleen het level design bij UC2 is gewoon beter en kleurrijker.
Ook het feit dat ps3 games geen gebruik maken van DX software wat er eigenlijk altijd al beperkt uitziet met de vele karteltjes scheelt een hoop in de looks en feel van een ps game of een xbox game.
De ps gebruikt namelijk openGL/openCL wat inhoud dat je alles wat je designed in principe met de hand eert moet tekenen/designen en dan voer je het in. Met andere woorden dus nooit kartels. In DX maak je gebruik van standaard models die als voor je gerenderd zijn en het enigste wat jij kan aanpassen ,is de verhouding tussen hoeveel AA/ AF /HDR en bloomlighting, items op scherm, animaties. Vandaar dat je met DX veel meer kracht kwijt ben aan dat te programmeren dan openGL/CL waarbij je kracht overhoud en je items dus nog mooier kan maken (nadat je ze al individueel zelf heb gedesigned vanaf de grond af). En poorten van Dx naar openGL is daarom ook lastiger dan omgekeerd.
Daarbij komt nog dat de xbox zijn textures altijd moet uitpakken en uncomprimeren vanaf de kleine dvd space wat ook weer een hoop rekenkracht kost. Vandaar dat xbox games (exclusives) er minder uitzien dan de sony exclusives.
Bij de xbox gaat er gewoon meer rekenkracht verloren, dus als je dat nagaat is het alsnog een wonder dat de xbox helemaal neit echt veel achterloopt qua gfx dan die overhypte cell processor.
Echte dev's weten dit en daarom zeggen die al vanaf het begin dat beide consoles elkaar qua ruwe kracht elkaar totaal niet tot nauwlijks ontlopen.
N00bs weten dit niet en staren zich dom blind op de gfx van een spel en denke ndaardoor dat hun fanboy console beter is dan de ander :X .
Ik zal die personen neit bij de naam noemen maar het gaat om enkele gasten die hebben gereageerd in het begin van deze topic en om Gangster G :r en Gezer :r :P :D }> |( :X
|
|
Pagina:
1
|
2
|
|
|
|