Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
16 Juni 2025 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
14 Juni 2025 
(0) 
13 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2025 
(0) 
(0) 
09 Juni 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Nintendo Switch 2 - Welcome Tour
Gamed Gamekalender Juni 2025
The Precinct
Nintendo Switch 2 - De games
Nieuws:

Pachter: 'GTA te groot voor succesvolle DLC'


Door Rene Groen op 08-12-2009 om 06:24
Bron: VG247

Met The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony lanceerde Rockstar een tweetal uitbreidingen voor de Xbox 360 versie van Grand Theft Auto IV. Analisten vallen nu over elkaar heen of deze DLC een succes is of niet.

AmTech analist Ben Schachter gaf eerder aan dat The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony niet konden voldoen aan hun verwachtingen als het gaat om verkopen. Michael Pachter besluit nu ook zijn mening te geven, en hij begrijpt wel waarom de uitbreidingen het minder goed doen dan verwacht. Volgens hem zijn de Grand Theft Auto games, en dan nu het vierde deel in het bijzonder, zo groot dat een substantieel deel van de spelers de game nooit hebben uitgespeeld. Juist omdat ze dit verhaal nog niet hebben afgerond voelen ze er ook niets voor om nog eens in een nieuw (DLC) verhaal te stappen.

quote:
“GTA IV was at least a 50 hour game (for me, probably more like 100 hours), in contrast to the typical Call of Duty, which is a 6-10 hour game. Almost anyone who bought CoD finished it, and if they liked it (that’s a high percentage), they were interested in DLC. On the other hand, my guess is that fewer than 20% of GTA owners finished the game, so fewer were interested in DLC."


Delen jullie de mening van Pachter of heeft het uitspelen van een game geen invloed op de aanschaf van DLC?


06:28  Zelda: Spirit Tracks toont baasgevecht
06:23  Scriptschrijver AC II: 'Begin kon anders'
 Reacties (35)
 Pagina: 1 | 2
Gast (94.246.126.xxx) op 08-12-2009 om 20:07
85.147.168


Hij zegt alleen zijn mening en ik ben ook met hem eens.

Volgens ben jij zelf emotionneel en geestelijk een wrak die zich aangetrokken voelt.


Niels op 08-12-2009 om 21:16 [Niv: 46 / Exp: 2279]
Ik heb het spel alvast uitgespeeld (verhaal toch...)

Gast (85.147.168.xxx) op 08-12-2009 om 21:56
Gast (94.246.126.xxx) op 08-12-2009 om 20:07
85.147.168
Hij zegt alleen zijn mening en ik ben ook met hem eens.

onderbouw het eens rationeel dan en niet emotioneel (anders lijk je zo'n nare fanboy)



Gast (77.163.215.xxx) op 08-12-2009 om 23:20
Willen alle fanboys nu kappen?
Bedankt. :)

Gast (94.246.126.xxx) op 09-12-2009 om 00:36
Werkelijk, als je beter zijn zin had begrepen dan heeft het te maken met de DVD 9 limietatie en zo het spel te verwaarlozen.

De ontwikkelaar heeft al duidelijk laten weten dat de 360 hardware duidelijk beperking had voor GTA 4 en dat ze op veel vlakken moesten inleveren door de 360 en moest gelijkwaardig blijven van Microsoft.

Vandaar de waardeloze DLC.

Cain op 09-12-2009 om 01:29 [Niv: 147 / Exp: 7344]
Bullshit. Als de versies gelijk moesten blijven hoe komt het dan dat de ene op 720p draait en de andere op 630p? En op veel vlakken in moeten leveren vanwege de 360?! De PS3 versie mist AA en heeft minder lighting effecten.

En dan nog zie ik niet in wat dat allemaal met DLC te maken heeft. GTA IV was gewoon saai daarom kopen minder mensen de DLC.

Gast (94.246.127.xxx) op 09-12-2009 om 01:50
Cain, de PS3 mist geen AA.

Dat krijg je als een PC ontwikkelaar een PC engine gebruikt en dat is juist de PS3 in het nadeel.

Tevens kan de CELL AA makkelijk berekenen, daarom hoeft de RSX geen AA te berekenen, zo ligt de PS3 architectuur in elkaar.

De 360 heeft zeker beperkingen zoals DVD 9 en verder was qau grafich ver beneden pijl.

Voornamelijk lag het aan de DVD 9






i

Shadowx op 09-12-2009 om 04:51 [Niv: 155 / Exp: 7765]
*Gezer op 08-12-2009 om 16:13 [Niv: 343 / Exp: 17129]
Lol ShadowX moet dringend eens naar de oogarts, als je goed kijkt sukkel, heb ik dat gequote van megaminh, hoe kan iemand zo hard falen en toch denken dat em slim is...*

*hoe kan iemand zo hard falen en toch denken dat em slim is...*

em ? wat is em is dat een marokkaans gerecht ?.
Sukkel, zo noem je je pappie maar als tie je je zakgeld geeft.

GanGsterG op 09-12-2009 om 13:17 [Niv: 256 / Exp: 12782]
@shadowx jij maakt de domste opmerkingen hier.wat is tie dan is dat een kaas soort.

en gezer heeft gelijk dat je hard faalt.omdat hij iets quot en jij dan gaat zeggen over een typefout die iemand anders heeft gemaakt en niet gezer.


Cain op 09-12-2009 om 21:17 [Niv: 147 / Exp: 7344]
Gast (94.246.127.xxx),

Snap je het wel. Ten eerste is Rockstar geen PC ontwikkelaar, ten tweede is DVD 9 geen limiet op het grafische aspect van een game. Het is een limiet op de opslag capaciteit. En dat had heel makkelijk opgelost kunnen worden door een extra DVD. Rockstar had de extra schijf niet nodig want de game was klaar. Meer content had de game echt niet beter gemaakt. Meer humor en een plot dat niet serieus was had de game beter gemaakt.

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Grand Theft Auto IV
Type:
Game
Releasedatum:
29-04-2008
Ontwikkelaar:
Rockstar North
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:








Meer media