Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
15 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
13 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
12 Juni 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juni 2024 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juni 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
F1 2024
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Gamed Gamekalender Juni 2024
Tales of Kenzera: Zau
Nieuws:

Reden achter Pandemic sluiting bekend


Door Rene Groen op 05-12-2009 om 10:31
Bron: Kotaku

Dat ontwikkelaar Pandemic gesloten is weten we inmiddels, de reden achter deze sluiting was echter nog steeds niet bekend.

EA’s John Riccitiello geeft nu voor het eerst uitleg over de sluiting, volgens hem had dit te maken met het toekomstbeeld van het bedrijf, ze willen zich namelijk meer gaan richten op digitaal vlak. Overigens is dit niet de enige reden, ook de dure locatie van Pandemics studio in California speelde mee in de reden om deze te sluiten. Het gaat zelfs zo ver dat de kosten per medewerker in California twee tot drie keer zo hoog zijn dan EA's andere studio's in Montreal, Engeland, Oost-Europa en China.

quote:
“For good or for bad, we are taking down headcount in California because it is really expensive. The shift toward fewer titles and the acceleration towards digital is moving faster [than expected]. In a world that used to be all PC, then used to be all console, now it’s neither. It’s not a packaged goods business any more."


Riccitiello vertelt verder dat hij hoopt dat spelers ook enthousiast zullen zijn over The Saboteur, het laatste project dat de studio maakte voordat ze gesloten werden. Mocht dit het geval zijn dan kan er gekeken worden of er een sequel wordt gemaakt.


10:33  Stunten met voertuigen in Just Cause 2
10:25  The Legend of Zelda: Spirit Tracks debut trailer
 Reacties (3)
 Pagina: 1
EyMiRo op 05-12-2009 om 10:38 [Niv: 8 / Exp: 380]
wist niet dat de gameindustrie aan schaal voordelen deed

darth veger op 05-12-2009 om 11:08 [Niv: 139 / Exp: 6949]
aw.. Mercs 3?

Gast (80.126.80.xxx) op 06-12-2009 om 02:58
saboteur is wel een goed spel. het is (weer) ww2, maar totaal anders. dis niet de zoveelste shooter.

Kopen dus !

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.