Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

Gearbox wilde Blade Runner game


Door Joni Philips op 16-11-2009 om 19:08
Bron: CVG

Door de economische recessie moeten veel grote, onafhankelijke ontwikkelaars inkrimpen want ze krijgen weinig projecten voorgeschoteld. Brothers in Arms ontwikkelaar heeft dat probleem echter niet.

Zij hebben nog altijd de luxe om projecten af te wijzen. Gearbox was origineel één van de kandidaten om een Blade Runner game te maken, maar ze wezen het project uiteindelijk af omdat ze niet geloofden in de financiële haalbaarheid van het project. Het zou $25 miljoen kosten om de game te maken, $10-15 miljoen voor het uitgeven en dan nog eens $10-15 miljoen voor de marketing. Dat bedrag zou Gearbox nooit kunnen terugverdienen en daarom besloot men de game niet meer te maken.


19:16  Vervolg voor Wii Music?
19:00  Call of Duty naar iPhone met World at War: Zombies
 Reacties (3)
 Pagina: 1
Terry_Bogard op 16-11-2009 om 19:12 [Niv: 24 / Exp: 1180]
Of het kan tippen aan het origineel is nog maar de vraag.

Jonezy op 16-11-2009 om 19:20 [Niv: 192 / Exp: 9611]
Ik denk dat Gearbox hier wel een slimme keuze heeft gemaakt, financieel was dat echt nooit terugverdiend. Maar 25 miljoen kosten voor maken? Verdient iedereen daar 1 miljoen dan, of werken er honderden mensen.

Gast (84.81.94.xxx) op 16-11-2009 om 22:10
Jonezy

gearbox werkt met honderden mensen.
dat een game meer geld kost. wil natuurlijk niet zeggen dat he een betere game wordt. er zijn genoeg kleine developers. met maar 30 man die een kwalitijt product af leveren. voor de rest wist ik niet. dat het zoo duur kon zijn om een game uitegeven.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.