Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2025 
(6) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

Levine leert de industrie een lesje


Door Rene Groen op 18-07-2009 om 12:16
Bron: Gamasutra

Ken Levine, het hoofd van 2K Boston, is trots. Nee, niet trots op een titel die uit zijn ontwikkelstudio is voortgekomen, maar trots op de studio in zijn geheel.

In een tijd waarin bedrijven vele mensen moeten ontslaan kan hij namelijk trots melden dat 2K Boston nooit mensen op straat heeft moeten zetten. Dit is volgens hem simpel te realiseren, je moet namelijk een plan hebben en niet zomaar vele mensen binnen te laten komen waardoor je de controle verliest.

quote:
“One of the reasons, I think, that you see a lot of layoffs in this industry is that you have these huge products, and you don’t have a plan for what you do afterward. So the product ends, and — you see this day after day, you know — teams get cut in half or shut down after the product ships, because there’s no plan to move on for the future."


Het succes van 2K Boston is dat ze altijd klein zijn gebleven. Natuurlijk is het leuk als je kan zeggen dat je de leiding hebt over tweehonderd mensen die voor je werken, maar dit aantal is veel te groot wanneer je aan het einde komt van een ontwikkelproces, waardoor er altijd ontslagen zullen vallen.


12:21  'Modern Warfare 2 extra's gaan te ver'
12:12  Braid ontwikkelaar werkt aan nieuwe titel
 Reacties (2)
 Pagina: 1
im2 op 18-07-2009 om 13:29 [Niv: 574 / Exp: 28719]
De developers die bij andere studios werk krijgen om na een project weer ontslagen te worden, kregen ten minste werk. Bij 2K Boston zouden ze niet eens de kans krijgen...

Donux op 18-07-2009 om 19:54 [Niv: 52 / Exp: 2617]
Dacht bijna Adam Levine, van Maroon 5.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.