beetje slechte presentatie
zwaai liever niet met een toverstaf
Gast (82.74.211.xxx)
op 03-06-2009 om 00:58
komt echt cheap over maar tof dat ze er aan werken :D nice :D ook de cam van xbox vind ik Vet :D
ps vind elke console vet elk heeft iets wat een ander niet heeft... qwa games dan ;)
Gast (82.74.211.xxx)
op 03-06-2009 om 01:12
hopelijk werkt het ook zonder cam anders lijkt het me niet echt handig spelen of je moet de cam achter je plaatsen dan moeten ze de cam draadloos maken...
ben je aan hardware veel geld kwijt cam en motion controller...
sorry sony dit hadden jullie beter meoten presenteren maak maar gewoon vette games met de six axis uhmmm dual shock meer rpgs en games op 1080
Uchiha_Shadow
op 03-06-2009 om 01:12
[Niv: 344 / Exp: 17178]
Het begin is zeer, zeer slordig. Later wordt 't een stuk beter.
Als developers 't maar beter gebruiken dan Sixasis anyway
Gast (80.101.150.xxx)
op 03-06-2009 om 06:32
Als dit goed gebruikt wordt kan het leuk zijn.. Maar gamen blijft voor mij toch lekker onderuit met een controller in mijn handen..
im2
op 03-06-2009 om 06:34
[Niv: 574 / Exp: 28719]
Ik vraag me af hoeveel dit allemaal gaat kosten: 2 controllers én een camera.
Gast (85.147.206.xxx)
op 03-06-2009 om 06:54
de perfecte starwars game _O_
Gast (62.163.48.xxx)
op 03-06-2009 om 07:20
eh.. jongens vinden jullie deze motion controller net zo lelijk als ik dat vindt ?
voor de rest leuk dat ze ook met motion sensing komen , alleen vind ik de camera van microsoft toch iets mooier en beter uitgerwerkt
Jonezy
op 03-06-2009 om 07:23
[Niv: 192 / Exp: 9611]
Komt dit uit, en dan ineens kun je bij Microsoft hetzelfde spelen ZONDER controller.
Berserk
op 03-06-2009 om 07:30
[Niv: 148 / Exp: 7420]
Pffft ziet er goed uit, maar origineel kunnen we het niet meer noemen he, Wii heeft het, 360 heeft het nu ook (zonder wand dingetje). Ik ga echt geen camera + 2 zo'n stokken kopen voor een paar halfbakken games die er voor gaan verschijnen
Mafusto
op 03-06-2009 om 07:34
[Niv: 115 / Exp: 5756]
@ Iedereen die ontwerp lelijk vindt
Het ontwerp staat nog niet vast.
Ik denk zelf dat dit beter gat werken in shooters en hack en slash games. Omdat je het zelf in de hand hebt voelt het natuurlijker aan en omdat er twee type sensors gebruikt wordt zou hij ook nauwkeuriger moeten zijn. Iets wat de Wii had moeten zijn bij de launch.
Gast (84.81.219.xxx)
op 03-06-2009 om 07:44
kan wel leuk zijn, maar 360 heeft het zelfde systeem maar dan zonder controller _O_
Hannibal
op 03-06-2009 om 07:50
[Niv: 17 / Exp: 848]
De nieuwe motioncontrollers van Sony & Microsoft geven 1 ding nadrukkelijk aan, ze zijn superieur aan de Nintendo Wii mote. Een stuk preciezer lijken ze wel.
Natuurlijk wordt het afwachten op het eindresultaat maar deze voorlopige versies zijn indrukwekkend.
Gewijzigd door Hannibal op 03-06-2009 om 07:50
Gast (77.62.224.xxx)
op 03-06-2009 om 08:18
Sommige mensen kijken wel naar het filmpje, maar luisteren niet. Ze zeggen met nadruk dat de controller een prototype is en het uiteindelijk product nog veranderd.
Vond het er erg vloeiend uit zien. Lijkt me goed werken, maar ik ben bang dat er te weinig goede games uit zullen komen met ondersteuning.
Rick-Bellic
op 03-06-2009 om 08:59
[Niv: 8 / Exp: 390]
Kijken of dit kan concureren met die van Microsoft / Nintendo !
Gast (77.160.47.xxx)
op 03-06-2009 om 09:11
ik vind dit opzich niet echt naamaak.. de PSeye bestond al in het PS2 tijdperk en de techniek die ze gebruiken zit al in elke PS3 controller.. alleen het ontwerp van de controller lijkt op een wiimote maar alleen de vorm en waarom zou je dat naapen :?
Gast (82.74.211.xxx)
op 03-06-2009 om 10:13
sorry sony vind dit een wanhoop daad
doe lekker je eigen ding :D
deden jullie altijd en daar scoorde je mee
dit ziet er niet uit en denk dat er geen games voor komen... check de psp de ps eye ze maken toffe hardware om er vervolgens niets mee te doen
Gast (83.82.250.xxx)
op 03-06-2009 om 10:47
Dit is ook maar een prototype, maar het werkt al beter dan Microsfots natal.
willem_liu
op 03-06-2009 om 12:21
[Niv: 79 / Exp: 3969]
Dit werkt zo te zien een stuk beter dan Natal of de Motion+. Dit komt met name doordat er nauwelijks vertraging is.
Bij Natal is duidelijk te zien dat er enorm veel CPU gebruikt wordt om de user input te tonen. Dit uitte zich in lange delays tussen wat de gebruiker doet en de reactie op scherm.
De Motion+ reageert net zo snel als de PS3 wand, maar is veel minder nauwkeurig. Met name dat het niet 100% 1 op 1 is. De Motion+ weet namelijk nooit waar de controller zich op het moment precies bevindt in de kamer.
Ik denk dat de PS3 wand een hit kan worden mits er genoeg ondersteuning voor is. Aangezien de PS3 wand nagenoeg hetzelfde is als de WiiMote + Motion+ denk ik dat er veel multiplatform games kunnen komen met motion sensing.
Urkie
op 03-06-2009 om 12:42
[Niv: 71 / Exp: 3527]
De reden waarom ik de Wii mij nooit aansprak waren de graphics, dus..
Gast (81.83.47.xxx)
op 03-06-2009 om 12:58
xbox 360 en Ps3 zijn hier dus echt wel de beste in , nu is nintendo niks meer met de wii.
Alleen als je een mario freak bent en niks beters te doen hebt... _O_
Gast (86.83.92.xxx)
op 03-06-2009 om 14:52
Ik zie tot nu toe niks bijzonders wat de Wii niet kan.
Mafusto
op 03-06-2009 om 16:33
[Niv: 115 / Exp: 5756]
@ gast 86.83.92 de besturing is nauwkeurig dan op de wii.
Als je met de wii bij bv zelda de wii mote rond zal slaat dan krijg je allemaal voorgeprogrammeerde bewegingen die hetzelfde zijn als bijv een kort tikje (Normale slash van link. Zal wel beter zijn met de m + maar die heb ik nooit kunnen testen.) Hier lijkt het meer 1 op 1 omdat de bewegingen echt hetzelfde lijken. (Dit kan komen doordat de devs te lui zijn om allemaal animaties te maken voor elke beweging die je kan maken of omdat de wii dat technisch niet aankan/kon. Als het aan de animatie ligt hebbe ze bij de techdemo van Sony gewoon veel animaties eringestopt die het dan herkend.) Maar of het goed werkt zien we wel ergens in 2010.