Nieuws: 'Prototype spelers zijn klootzakken.'
Door Joni Philips op 12-04-2009 om 11:10
|
Bron: NeoGAF
|
Sinds 2007 ontwikkelt Radical Entertainment de actiegame Prototype voor de PC, de PlayStation 3 en de Xbox 360. In de game mogen we in de huid kruipen van de genetische gemuteerde Alex Mercer die zijn krachten gebruikt om te jagen op de personen die genetisch op hem experimenteerden.
Prototype verschijnt op 12 juni in Europa, in dezelfde periode als inFamous wat de grootste concurrent van Prototype lijkt te worden. Het basisconcept van beide games is hetzelfde, maar er bestaan wel zekere verschillen. In inFamous bijvoorbeeld moet je kiezen tussen goed en kwaad. Bescherm je de bevolking of ben je een complete rotzak? In Prototype moet je die keuze niet maken, volgens Prototype's lead designer Eric Holmes is daar geen reden toe. In zijn ogen zijn mensen die Prototype spelen klootzakken van de grootste orde.
Holmes: "Ze geven absoluut niets om goed te doen in zo'n game. Vraag ze om een bus met schreeuwende schoolkinderen te redden en ze duwen hem in de afgrond. Mensen willen de limieten van een sandbox game testen."
|
|
|
|
11:23 id Software gelooft niet in exclusieve Wii games
10:57 Amerikaanse cover Final Fantasy VII: Advent Children
|
Reacties (45) |
|
Pagina:
1
|
2
|
|
Gast (195.241.232.xxx)
op 12-04-2009 om 13:03
|
@Gast 62.51.170:
ja man, Crackdown vond ik echt stoer.
kan er nu niet meer van genieten aangezien de 360 verkocht is.
|
|
Gast (94.212.240.xxx)
op 12-04-2009 om 14:37
|
dit is echt een must have game _O_
ik heb van beide ingame filmpjes gezien
imfamous mag er dan beter uit zien
maar prototype is gewoon veel vetter 8)
|
|
D:
op 12-04-2009 om 14:54
[Niv: 172 / Exp: 8612]
|
Ik vind het nogsteeds hilarisch dat mensen hier mensen die dit soort dingen irl doen 'gek' vinden, terwijl het menselijk brein zo werkt dat wanneer het gewend aan iets het ook als normaal ziet, dit is simpele logica. Hoe vaker je iets doet, hoe normaler het wordt dus hoe acceptabeler het wordt, hier zijn wetenschappelijke studies op gehouden. Vooral als je jongere kinderen het laat normaliseren dat geweld gebruiken de eerste impuls betreft dan kun je je hart vasthouden.
Maar mensen gek noemen is natuurlijk veel makkelijker.
|
|
Fiercy Dragon
op 12-04-2009 om 15:37
[Niv: 66 / Exp: 3297]
|
'Maar mensen gek noemen is natuurlijk veel makkelijker.'
natuurlijk, als iemand jou op je bek slaat bij het uitgaan ga je m niet vragen of hij vroeger met geweld is opgevoed, dan noem je m gewoon een gek... (en sla je terug al dan niet naar gelang zn formaat  )
|
|
Vaizard
op 12-04-2009 om 16:22
[Niv: 62 / Exp: 3114]
|
Nee je slaat gewoon terug Fiercy Dragon
|
|
Matesers
op 12-04-2009 om 16:36
[Niv: 58 / Exp: 2892]
|
Hij scheld z'n doelgroep niet uit, hij geeft alleen aan dat het nutteloos is om gamers tussen goed en kwaad te laten kiezen. 'En daarom is zijn game beter dan infamous'
|
|
RadiusK
op 12-04-2009 om 16:51
[Niv: 38 / Exp: 1906]
|
Ik ben sowieso een klootzak en ik ga dan ook zeker weten Prototype spelen  .
|
|
The Big N
op 12-04-2009 om 16:58
[Niv: 89 / Exp: 4462]
|
hahaha ik ben dus ook zo'n klootzak, die stad gaat neer!
|
|
Profanity
op 12-04-2009 om 17:31
[Niv: 11 / Exp: 573]
|
Wat een BS uitspraken..... Wel jammer dat je weer keuzes moet maken bij prototype; ik heb altijd een ontzettende hekel aan dat good/bad principe; je bent of het kwaad dat vlees (pixels) geworden is of er hangt praktisch een halo boven je hoofd. Het concept is leuk, maar de uitwerking voelt aan alsof we twee generaties terug gegaan zijn.
|
|
Xenathos
op 12-04-2009 om 18:17
[Niv: 45 / Exp: 2237]
|
|
|
Gast (81.83.211.xxx)
op 12-04-2009 om 19:08
|
waarom kunnen games is niet goed doen zoals die misies van getaway black monday op burea sluipen en splinter cell dat spreekt me meer aan geen resident evil op de straten ba :r
|
|
gameverslaafde
op 12-04-2009 om 19:12
[Niv: 7 / Exp: 343]
|
Gast (217.121.138.xxx)
your strange:S
wtf bijna in geneen game zit geen geweld:S zelf in somige kindergames moet je tegen elkaar aan beuken is tog ook geweld:S jy zuigt
|
|
D:
op 12-04-2009 om 19:50
[Niv: 172 / Exp: 8612]
|
Tetris werd ook een van de beste spellen allertijden en er zit totaal geen geweld in. Het hoeft echt niet hoor, tis gewoon gewenning.
|
|
Fiercy Dragon
op 13-04-2009 om 01:33
[Niv: 66 / Exp: 3297]
|
Profanity op 12-04-2009 om 17:31 [Niv: 4 / Exp: 188]
Wat een BS uitspraken..... Wel jammer dat je weer keuzes moet maken bij prototype; ik heb altijd een ontzettende hekel aan dat good/bad principe; je bent of het kwaad dat vlees (pixels) geworden is of er hangt praktisch een halo boven je hoofd. Het concept is leuk, maar de uitwerking voelt aan alsof we twee generaties terug gegaan zijn.
------------------------------
bij fable (deeltje 1) bijvoorbeeld was ik een good character, en de game drukte dat inderdaad uit als een halve heilige, maar ik had toch wel af en toe de neiging om toch ff mezelf in die game boven anderen te stellen, waardoor ik zeker niet die heilige was die de game van mij maakte, dus wat betreft keuzes is het wel prima. Alleen het feit dat je eigenlijk altijd uitzult schieten naar één van de uitersten is een beetje jammer.
Geef mij maar een game waarbij je het goed/kwaad principe eigenlijk meer wordt als het grijs/grijs principe, dus dat de scheidslijn is dat jij zelf vindt dat je goed of slecht bent, terwijl de game het daarbijvoorbeeld volledig niet mee eens kan zijn. (bijvoorbeeld, je helpt een rijk iemand, natuurlijk wordt je hiervoor betaald, maar je helpt hem wel. Nu heb je dus iemand geholpen wat 'goed' is, maar bijvoorbeeld het lagere volk zal je voor schijnheilig kunnen houden.
|
|
RadiusK
op 13-04-2009 om 09:26
[Niv: 38 / Exp: 1906]
|
^Die game is Fable 2. Je wordt er namelijk niet alleen beoordeeld op je goedheid maar ook op je corruptie  .
|
|
Gast (84.82.53.xxx)
op 13-04-2009 om 10:11
|
'Prototype spelers zijn klootzakken.'
Hoezo ?? ik snap er nixvan maar ze hebben gelijk die GAME is VET geweldaadig maar het is mijn game niet als ik zo bekijk neem ik liever Operation FlashPoint 2:Dragon Rising. voor PS3.
|
|
Profanity
op 13-04-2009 om 12:07
[Niv: 11 / Exp: 573]
|
@ Fiercy
Idd het probleem bij Fable is vooral dat als je maar vaak genoeg iets goeds doet en vervolgens een half dorp vermoord, dat de andere helft van dat dorp je prijst voor je daden terwijl je net de buren in kleine stukjes gehakt hebt. Dat haalt voor mij heel de illusie weg eigenlijk.....
|
|
Gast (77.250.34.xxx)
op 13-04-2009 om 12:31
|
ga voor prototype want mutanten zijn gaaf
|
|
Gast (84.197.189.xxx)
op 13-04-2009 om 21:20
|
dees wordt een bangelijke game, samen met infamous. Ga ze allebei kopen.
|
|
D:
op 13-04-2009 om 22:51
[Niv: 172 / Exp: 8612]
|
dees? bangelijke??
;[
|
|
Pagina:
1
|
2
|
|
|
|