Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

2K Boston komt met First Person Shooter?


Door Rene Groen op 01-02-2009 om 13:18
Bron: V4VG

2K Boston maakte veel gamers blij met de release van Bioshock, het nieuwe project van de studio lijkt een First Person Shooter te gaan worden.

In een vacature geven ze namelijk aan op zoek te zijn naar een Multiplayer Lead Designer voor een First Person Shooter. We kunnen hier dus uit herleiden dat het gaat om een FPS die in ieder geval een Multiplayer krijgt. De game zal verder draaien op de Unreal Engine 3 en verschijnen op de PC, Xbox 360 en PlayStation 3.

De vacature laat het volgende weten:

quote:
Leading multiple engineers within a proven team to design and build a network frontend and backend support for an action-packed AAA multiplayer title

• Advising engineers on how to properly architect their systems for optimal multiplayer support

• Extending and enhancing Unreal Engine 3 with proprietary networking tech to address gameplay, performance, platform, production, tools, and QA needs

• Interfacing with Microsoft, Sony, and other providers for matching-making and other services

• Working with the Technical Director, Lead Programmer, and IT Director to plan and execute major changes to core technology or backend services

• Responsible for delivering a robust, scalable, and responsive multiplayer gameplay code and backend services for the PC, PS3, and Xbox 360 platforms

The BioShock team is betting big on multiplayer and plans to stay at the top of the charts– we’re careful about the problems we tackle, innovative in our approach, solid in our implementation, and we polish the heck out of everything we do. Right now we’re looking for an exceptional individual to direct the development of this multiplayer experience through a combination of leadership, design, coding, and daily problem solving on the gameplay networking and backend server components.



13:21  Street Fighter IV achievements bekend
12:46  Dertien screenshots The Precursors
 Reacties (5)
 Pagina: 1
sjeffie op 01-02-2009 om 14:44 [Niv: 33 / Exp: 1655]
bioshock 2 ?

Magnum Delta op 01-02-2009 om 16:30 [Niv: 30 / Exp: 1506]
@sjeffie

Ging 2K Marin BS2 niet maken?

Jelle Havermans op 01-02-2009 om 16:36 [Niv: 103 / Exp: 5158]
at magnum ,ja iniedergeval dit team niet.
maar ik heb zoiezo erg veel vertrouwen in 2k boston, ze zullen er heus wel wat van bakken als ze bioshock gemaakt hebben.

Gewijzigd door Jelle Havermans op 01-02-2009 om 16:36

spartans op 01-02-2009 om 22:19 [Niv: 205 / Exp: 10270]
Ik kan niet wachten op Bioshock 2: Sea Of Dreams, die ga ik zker pre-orderen

Beretta-1992 op 02-02-2009 om 00:40 [Niv: 69 / Exp: 3433]
wordt het niet eens tijd voor de unreal engine 4.0

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.