Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2025 
(7) 
01 Mei 2025 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
30 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
29 April 2025 
(1) 
(0) 
(4) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
28 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 April 2025 
(0) 
(3) 
22 April 2025 
(3) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 April 2025 
(1) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
15 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
14 April 2025 
(0) 
(0) 
(7) 
13 April 2025 
(1) 
(4) 
12 April 2025 
(4) 
(2) 
11 April 2025 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2025 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
09 April 2025 
(0) 
(3) 
(8) 
(0) 
(0) 
08 April 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(10) 
(1) 
(0) 
07 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
06 April 2025 
(0) 
(0) 
(4) 
04 April 2025 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
03 April 2025 
(8) 
(0) 
(0) 
02 April 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Mei 2025
Lost Records: Bloom & Rage - Tape 2
Croc: Legend of the Gobbos
Gamed Gamekalender April 2025
Nieuws:

Brawl maker is Brain Training beu


Door Joni Philips op 20-09-2008 om 08:41
Bron: 1Up

In de jaren '80 wierf HAL Laboratory CEO Satoru Iwata een nieuwe werknemer aan met Masahiro Sakurai. Een goede zet van Iwata want Sakurai bedacht uiteindelijk Kirby en Super Smash Bros.

Sinds 2000 werken Sakurai en Iwata niet meer samen, Iwata stapte over naar Nintendo waar hij uiteindelijk CEO werd en Sakurai richtte zijn eigen kleine studio op om Super Smash Bros. Brawl te ontwikkelen. Zijn volledige leven heeft Sakurai Nintendo games ontwikkeld in samenwerking met Iwata, desondanks lijkt Sakurai weinig zin te hebben in de casual games die Nintendo groot heeft gemaakt. Hij bekritiseert het feit dat Japanse developers continu low-budget games zoals Brain Training blijven maken. Deze nauwe focus van games kan alleen leiden tot de ondergang van de Japanse game-industrie in plaats van de redding. Deze uitspraak deed Sakurai op het Grasshopper event in Japan, waar Suda51 (de man achter Grasshopper), Mask de UH (de gemaskerde en onbekende, goede vriend van Suda51) en Kazutoshi Iida (Aquanaut's Holiday, Doshin the Giant, Tail of the Sun) gingen snel akkoord met hem.


08:48  Mega Man 9 krijgt Amerikaanse releasedatum
08:31  'Online gamers zijn gezonder'
 Reacties (11)
 Pagina: 1
Gast (86.81.135.xxx) op 20-09-2008 om 09:01
ik ben het met hem eens, er moeten wel casual games blijven verschijnen, maar niet zo veel als nu. gelukkig is de wii-serie na wiimusic afgelopen

Joni Philips (Eindredacteur) op 20-09-2008 om 09:05 [Niv: 1183 / Exp: 59165]
En Wii Sports Resort dan?

Gast (212.182.144.xxx) op 20-09-2008 om 09:14
Rare uitspraak om te zeggen dat Brain Training een low-budget game is in het opzicht van goedkope (flut)games. Je kunt het volgens mij beter hebben over de aftreksels van Brain Training.

Gast (93.95.146.xxx) op 20-09-2008 om 10:11
Opzich niks mis met brain training alleen ze moeten anders profileren. De focus ligt alleen maar op deze bagger en dat is het probleem.

Ze hadden al heel veel core gamers achter zich, die moet je bedienen met core games want daar ligt het grote geld, die mensen kopen 5 tot 10 games a 50 euro per jaar, casual niet.

BT is wel de ideale sleutel om casuals naar je console te lokken maar als die eenmaal meer gaan gamen willen ze ook wat anders en dat mist helemaal bij nintendo, ze laten hun hele achterban gewoon stikken en daar heeft deze beset man wel een punt, Nintendo is de weg helemaal kwijt.

Gast (80.126.80.xxx) op 20-09-2008 om 11:56
en nou hoor je et es van de experts zelf, ninty met hun casual rotzooi altijd.. eens moet het ophouden. dat al die mensen het met hem eens zijn benadrukt het nog eens.

Cain op 20-09-2008 om 12:52 [Niv: 147 / Exp: 7344]
"Ze hadden al heel veel core gamers achter zich, die moet je bedienen met core games want daar ligt het grote geld, die mensen kopen 5 tot 10 games a 50 euro per jaar, casual niet."

Vandaar dat de winst van Nintendo afgelopen jaar hoger is dan ooit tevoren. Casual gaming is waar het geld ligt. Daar is de PS2 ook groot mee geworden.

Gast (82.75.129.xxx) op 20-09-2008 om 13:03
Nah de ps2 s eerst groot geworde door de core games later en nu nog steeds wordt het groter door mainstream party games ^.^ :p

Anyway die wisten die gaan snel verlore als er alleen maar games zoals braintrainer gaan komke want dan heeft iedereen die of op zijn minst een ripoff ervan en dan kun je 1000 nieuwe train games op de markt brenge maar gaat dan geen geld meer oplevere.

Gast (84.27.203.xxx) op 20-09-2008 om 17:10
de ps2 is groot geworden door de grote userbase van de PSX en het vroege uitkomen van de console.

Er waren vele vele games op de PS2, jammer dat 99% rotzooi was.

Kan me trouwens herinneren dat die 1200 gulden was :P.

Gast (80.126.80.xxx) op 20-09-2008 om 18:53
dat klopt, maar ik denk dat je schatting van hoeveel rotzooi is nogal afwijkt.

Gast (212.204.173.xxx) op 20-09-2008 om 20:22
}> *D :D :'( _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ |( |( |( |( :r *D _O_

Kutabare!!!!! op 22-09-2008 om 20:01 [Niv: 166 / Exp: 8292]
Er waren vele vele games op de PS2, jammer dat 99% rotzooi was.
----------------------------------------------------
Als je met je 99% de launchgames van de PS2 bedoelt, dan ben ik het met je eens. Over PS2 games in het algemeen... NEE!

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.