Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

GRID beter dan demo


Door Valentino Aledda op 25-05-2008 om 11:40
Bron: PSU

Racefans kijken de afgelopen weken maar naar een ding uit, en dat is de release van Race Driver: GRID. Voor diegenen die niet helemaal overtuigd waren van de demo is er goed nieuws.

Gavin Raeburn, executive producer, vertelt dat het spel enkele belangrijke verbeteringen ondergaan heeft ten opzichte van de demo. Welke zijn nu die belangrijke verbeteringen? Het spel zal een constante fps van 30 bevatten. Tegenover de demo is dit een hele verbetering, aangezien de fps het hard te verduren kreeg en soms zwaar daalde. Een belangrijk gegeven is dat ze beide spellen apart voor desbetreffende console hebben ontwikkeld, zodat ze het maximale eruit konden halen. Verder zijn er nog enkele last minute tweaks aangebracht op de PS3 versie en staat er al een patch op het programma om de performance nog meer op te schroeven.

quote:
"Just a few updates: Firstly, we v-sync every frame, but allow the game to overrun if needed, which is very rare and is much preferable to a complete frame drop. Secondly, our performance tests show that the 360 is running at a rock solid 30fps and the PS3 rarely drops, being rock solid 99% of the time. San Fran in the demo is probably our worst performer when the action gets really heavy on a couple of those long straights.

Thirdly, we don't lead on any platform. We have dedicated teams on each platform as that is the only way to get the best from each of them. Fourthly, there are some extra performance improvements between the demo and release on PS3 as we were tuning right to the last minute. This should be apparent in our forthcoming reviews. Just to be on the safe side, we also have some further improvements lined up our patch


11:45  Half miljoen ArchLord abonnees
11:28  Sam & Max komen in augustus
 Reacties (32)
 Pagina: 1 | 2
tinyriconen op 25-05-2008 om 21:53 [Niv: 23 / Exp: 1134]
Ik had juist het gevoel dat hij overdreven Arcade reed. De auto's gingen zo verschrikkelijk snel door de bochten.. Vond ik juist totaal niet realistisch.

Gast (83.85.32.xxx) op 25-05-2008 om 21:57
@Gast (213.84.90.xxx)

Niet kunnen sturen terwijl je remt is zeer realistisch. Probeer maar eens bij hoge snelheid én te remmen én te sturen; dan krijg je onderstuur en ga je rechtdoor...

Gast (80.57.120.xxx) op 25-05-2008 om 21:58
Ik was bij de demo meer rondjes aan het draaien dan dat ik vooruit aan het rijden was, terwijl dat mijn bedoeling eigenlijk was.

Gast (213.93.169.xxx) op 26-05-2008 om 08:01
Slippen? kheb de ps3 versie gespeeld, maar mischien kunnen jullie gewoon niet racen!

Gz ninto

dnberry op 26-05-2008 om 10:17 [Niv: 2 / Exp: 101]
Iedereen die het moelijk vind, adviseer ik om eens echt auto te gaan rijden.

Of ga anders NFS spelen, want dat is arcade, dit is meer een race sim. En om die reden geef ik dus geen bal om NFS of Burnout. Mij te nep.

Ik bedoel te zeggen: dit is zo'n beetje het beste van elke race game bij elkaar geplakt. Er zijn maar weinig race games waarvan ik zeg: die MOET ik hebben, maar dit is er absoluut 1

Gewijzigd door dnberry op 26-05-2008 om 10:18

Gast (85.144.113.xxx) op 26-05-2008 om 20:53
@ Gast (83.85.32.xxx) op 25-05-2008 om 21:57
@Gast (213.84.90.xxx)

ik wil niet vervelend doen maar ik heb 4 en 1/2 jaar geraced als semi profesional en bij 200 km per uur de rem in trappen en dan sturen dan gaat me auto gewoon echt naar de kant waarop ik instuur...

weet niet waar je dit vandaan hebt over je realistisch bewegen maar er klopt geen hout van.

niet zomaar wat kwekken...

Fiercy Dragon op 26-05-2008 om 23:12 [Niv: 66 / Exp: 3297]
@ gast 85.144.113

ik neem aan dat er een ABS systeem op je auto zit, want dat zit zelfs in de meest standaard personen auto, en volgens mij hadden ze het erover dat ze die uit hadden staat (assists uit), en dan is er wel degelijk een verschil volgens mij... maar jah, ik ben niet proffesioneel op dat gebied, maar met natuurkunde kan ik dan toch redeneren dat je gewoon een blokje op een glijbaan (zoals ik al zei, net als bij natuurkunde ) bent en gewoon rechtdoor gaat...

 Pagina: 1 | 2

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Race Driver: GRID
Type:
Game
Releasedatum:
30-05-2008
Ontwikkelaar:
Codemasters
Uitgever:
Codemasters
Media:








Meer media