Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Augustus 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 Augustus 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
31 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
30 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
29 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
28 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
27 Juli 2025 
(0) 
26 Juli 2025 
(1) 
(8) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
23 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
21 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(3) 
(0) 
20 Juli 2025 
(1) 
(2) 
19 Juli 2025 
(5) 
(0) 
18 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 Juli 2025 
(0) 
(1) 
(2) 
16 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
15 Juli 2025 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
14 Juli 2025 
(6) 
(1) 
(1) 
(0) 
12 Juli 2025 
(5) 
(0) 
(1) 
(0) 
11 Juli 2025 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
10 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 Juli 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
08 Juli 2025 
(0) 
Dear Me, I Was...
Gamed Gamekalender Augustus 2025
RoboCop: Rogue City - Unfinished Business
Eriksholm: The Stolen Dream
Nieuws:

Climax begint aan nieuwe generatie.


Door Joni Philips op 18-11-2003 om 21:53

Climax, bekend van games zoals Moto GP 1 en 2, ATV Offroad Fury 2 en The Italian Job, is begonnen aan een nieuwe engine, deze zal de Blimey 2 noemen in navolging van de Blimey waarmee de developer al zijn games al mee maakte.

De nieuwe engine zal gebruikt kunnen worden voor de PlayStation 3, de PlayStation Portable en de Xbox 2 en andere consoles van de volgende generatie. (Dit is een quote van iemand bij Climax zelf, die de nieuwe Nintendo console vergat te vermelden.) Climax heeft nog geen games vermeld die ze met de Blimey 2 zouden maken, maar ze hebben wel al enkele features bekend gemaakt.

    State-of-the-art sound rendering
    Advanced AI framework and library for all racing games

    Cross-platform online support

    Four-pass renderer - 12 million polys/sec

    Sprite renderer - 6 million sprites/sec (12 million polys/sec), fully textured

    Terrain renderer - 10 million polys/sec

    Textures - 12MB per frame, fully managed

    Xbox - Full usage of both pixel and vertex shaders

    Hundreds of interactive objects in one scene

    32 players online

    full-screen effects including motion blur and depth of field, and highly optimized four-pass rendering allowing for base textures, environment maps, specular highlights, and damage, scratches, and scrapes

    DYNE2 highly advanced and optimized physics library - constraint based rigid body dynamics, adaptable, flexible, and accurate collision detection, multi-body equation solver


22:07  3 is het magische cijfer voor Koei
21:45  Yasumi Matsuno zegt enkele dingen over FFXII
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.